VESPA GTS 300 HPE, 2019: Δύναμη και Γοητεία

Έτοιμη για το μέλλον και το Euro5

Η νέα Vespa GTS 300 HPE του 2019 αποκτά περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις, μιας και δέχεται κάτω από τα καπάκια της τον ελαφρώς βελτιωμένο γνωστό μας κινητήρα των 278 κυβικών που κινεί εδώ και χρόνια τα “300άρια” της Piaggio. Παράλληλα γίνεται ένα από τα πρώτα σκούτερ στην αγορά που πληροί από τώρα τις αυστηρές προδιαγραφές Euro5.

Η Vespa GTS 300 HPE διαθέτει πλέον τον αναβαθμισμένο κινητήρα των 278 cc που έχει τον κωδικό High Performance Engine (HPE) και ένα από τα σημαντικά του στοιχεία – πέραν της αύξησης της ιπποδύναμης είναι ότι πληροί από τώρα τις προδιαγραφές Euro5! Μια κίνηση-έκπληξη από το ιταλικό εργοστάσιο.

Είναι ο γνωστός τετράχρονος, υγρόψυκτος με τον μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής και τις 4 βαλβίδες που έχει δεχτεί νέα κεφαλή και πιστόνι, αλλά και μεγαλύτερες βαλβίδες, κεντρική μονάδα ελέγχου και μεγαλύτερο μπεκ στον ψεκασμό. Έτσι αποδίδει πλέον 23,8 ίππους στις 8.250 rpm, αύξηση κατά 12%, με τη ροπή να βρίσκεται τώρα στα 2,65 kgm (αύξηση 18%).

Οι αλλαγές σύμφωνα με την Piaggio έχουν επιφέρει παράλληλα και μείωση της κατανάλωσης στα 29,4 km/h ανά λίτρο.

Βελτιώσεις υπάρχουν για το 2019 και στο CVT, με νέα υλικά τριβής, διαφορετική κλιμάκωση και βελτιωμένο ιμάντα. Επίσης έχει αλλάξει το εξωτερικό κάλυμμα του κινητήρα για να μειωθεί ο θόρυβος.

Στάνταρ εξοπλισμός για την Vespa GTS 300 HPE είναι το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης του πίσω τροχού (ASR) αλλά και το υποχρεωτικό ABS στους δυο δίσκους μπροστά και πίσω. Υπάρχει επίσης το σύστημα συνδεσιμότητας Vespa MIA που συνέει τα Smartphone μέσω Bluetooth, (μέσω εφαρμογής για λειτουργικό iOS ή Android). Υπάρχει επίσης και σπέσιαλ έκδοση της Vespa που λέγεται SuperTech και είναι εφοδιασμένη με έγχρωμη οθόνη TFT 4.3″ στα όργανα.

Η νέα Vespa GTS 300 HPE του 2019 έχει δεχτεί μερικές πινελιές φρεσκαρίσματος στην εμφάνιση και στον κινητήρα, αλλά και στη σέλα έτσι ώστε να γίνει πιο άνετη.

Η τελευταία έχει αλλάξει το αφρώδες υλικό της και το κάλυμμα, ενώ κάτω από αυτή υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για δύο demi jet κράνη Vespa” όπως δηλώνει η εταιρία. Επίσης στο ντουλαπάκι της ποδιάς υπάρχει θύρα USB.

Η εμφάνιση της Vespa GTS 300 δεν έχει αλλάξει έντονα, τέτοια πράγματα δεν αλλάζουν εύκολα, ειδικά όταν έχεις στα χέρια σου ένα πετυχημένο σχήμα. Η ανανέωση στη GTS έγκειται στα φωτιστικά σώματα LED μπροστά και πίσω, αλλά και από την ξανασχεδιασμένη γραβάτα στην ποδιά, το διαφορετικού σχήματος τιμόνι και το χρωμιωμένο διακοσμητικό στο μπροστινό φτερό, αλλά και τις γρίλιες στα πλάγια, πάνω στο ντουλαπάκι.

Μικρή ανανέωση έχουν δεχθεί και τα καπάκια της ουράς, με την εξάτμιση να έχει νέο κάλυμμα.