fbpx

Thrust Explorer 300 GT: Δυνατή είσοδος στα 300άρια

 Επίθεση με γερό οπλοστάσιο

Το Explorer 300 είναι το δεύτερο μεγαλύτερο σε κυβισμό μοντέλο της γκάμας της Thrust Motor που έφτασε στην ελληνική αγορά λανσάροντας τέσσερα μοντέλα. Είναι μοντέρνο, κομψό και εφοδιάζεται με κινητήρα 276 κυβικών εκατοστών της Piaggio, ίδιο με αυτόν που χρησιμοποιούσαν τα προηγούμενης γενιάς best seller Beverly 300.

Από τη μέρα που έφτασε στην Ελλάδα τo νέο maxi scooter που ακούει στο όνομα Thrust Explorer 300 έχει δημιουργήσει την περισσότερη “φασαρία” γύρω από το όνομά του, έχει ακουστεί περισσότερο από τα υπόλοιπα, λόγω του ότι εμπίπτει στην πιο ενδιαφέρουσα και ανταγωνιστική κατηγορία  σκούτερ.

Κι όπως ξέρουμε, σχεδόν το 60% της “πίτας” των πωλήσεων των δύο τροχών στην Ελλάδα κατακτάται εδώ και χρόνια από τα σκούτερ.

Δυο μεγάλοι, όμορφα σχεδιασμένοι dual optic LED προβολείς κοσμούν το μπροστινό τμήμα του φέρινγκ/ποδιάς του Explorer, με ενσωματωμένα τα LED ημέρας, ενώ τα φλας βρίσκονται λίγο πιο χαμηλά, με το μπροστινό τμήμα του σκούτερ να εκπέμπει κομψότητα, η οποία διατηρείται απαράλλακτη μέχρι την ουρά του 300.

Ο κεντρικός διακόπτης διαθέτει ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που αποτελεί τη χρυσή τομή ανάμεσα στο παραδοσιακό κλειδί και τα συστήματα keyless, αφού το Explorer διαθέτει και τα δύο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να χρησιμοποιεί είτε το συμβατικό κλειδί, είτε τον κεντρικό περιστροφικό διακόπτη σαν keyless σύμφωνα με τις επιθυμίες του.

Πίσω από την σπορ ζελατίνα, στην περιοχή των οργάνων, το Explorer είναι εφοδιασμένο με μια ψηφιακή TFT οθόνη που δίνει εκτός των άλλων τη δυνατότητα επιλογής της εμφάνισης των ενδείξεων.

Η δυναμική και πολυτελής εμφάνιση του Thrust Explorer 300, μαζί με την ποιότητα κατασκευής, “πείθει” τον παρατηρητή από την πρώτη ματιά.

Η εντύπωση εντείνεται λόγω του ότι κάτω από τα πλαστικά του φοράει έναν αποδεδειγμένης απόδοσης και αξιοπιστίας κινητήρα (κατασκευασμένο από την Piaggio), τον οποίο γνωρίζουμε χρόνια, αφού τον χρησιμοποιούσαν τα πασίγνωστα και best seller Beverly 300.

Δεν είναι μόνο υγρόψυκτος, αλλά και τετραβάλβιδος, με κυβισμό276 cc και αποδίδει 27 ίππους στις 8.000 rpm και μέγιστη ροπή 2.5 kgm στις 7.000 rpm.

Τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό της έμπειρης Delphi και πληροί τις προδιαγραφές Euro5.

Οι τροχοί του 300 είναι 15 ιντσών μπροστά (διάμετρο που προτιμάει και το Yamaha TMAX 560) και 14 ιντσών πίσω, με το σκούτερ να ζυγίζει 176 κιλά.

Το ντεπόζιτο χωράει 15 λίτρα βενζίνης και κάτω από τη μεγάλη σέλα υπάρχει άφθονος χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη, αλλά και μερικά μικροαντικείμενα ακόμα.

Το συμβατικό πιρούνι του Thrust Explorer 300 διαθέτει καλάμια διαμέτρου 37 mm, ενώ πίσω υπάρχουν δυο αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους.

Στον τομέα των φρένων το 300 διαθέτει μπροστά δύο δίσκους 260 mm και ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες!

Δισκόφρενο υπάρχει φυσικά και στον πίσω τροχό, ενώ οι τρεις δίσκοι συνεργάζονται με δικάναλο ABS.

Η τιμή του Thrust Explorer 300 είναι η χαμηλότερη της κατηγορίας 300 κυβικών και ξεκινάει από τα 3.990 €. H έκδοση του 2022 με, top box κοστίζει 4.290 €

Περισσότερες πληροφορίες: Δ. Γκουντούφας ΙΚΕ, Λ.Μεσογείων 527, Αγία Παρασκευή 15343, Τηλ: 210-6000711 / 6010070, [email protected], thrust-motor.com

X