TARO HURACAN 400, 2020: Αλα Ducati 916

 Σπορ, κατακόκκινο και Κινέζικο

Ε λοιπόν μπράβο τους. Τόλμησαν κάτι που δεν έχει σκεφτεί να κάνει κανείς στο παρελθόν. Να αντιγράψουν – έστω και σε γενικές γραμμές – μια θρυλική μοτοσυκλέτα και να το εφαρμόσουν πάνω σε σκούτερ. Αν δείτε από μπροστά το νέο σκούτερ Taro Huracan 400, θα θυμηθείτε αμέσως τη θρυλική Ducati 916.

Πόσα και πόσα δεν έχουν γραφτεί για μια από τις σημαντικότερες μοτοσυκλέτες της Ευρώπης και μια από τις καλύτερες της Μπολόνια, την εμβληματική Ducati 916 (διαβάστε εδώ);

Και τι καλύτερο για την αναγνωρισιμότητα ενός σκούτερ από το να “πατήσει” πάνω στις γραμμές της ιταλικής υπερ-μοτοσυκλέτας και να φτιάξει μια δυναμική εμφάνιση;

Δεν το έχει κάνει κανείς, ας το κάνουμε εμείς”, πρέπει να σκέφτηκε ο Γάλλος σχεδιαστής Yacouba που συνεργάστηκε με τους Κινέζους για τη δημιουργία του κινέζικου Taro Huracan 400, ενός maxi scooter μεσαίου κυβισμού.

Η Τaro, μια σχετικά νέα εταιρία που ιδρύθηκε το 2001 στην Zhejiang, μόλις πέρσι παρουσίασε ένα ενδιαφέρον 300άρι με το όνομα Taro Explorer 300 και φέτος κάνει το επόμενο βήμα, δηλαδή το 400 που βλέπετε στις φωτογραφίες.

Taro Explorer 300

Βαμμένο σε έντονο κόκκινο χρώμα, χρησιμοποιεί το αισθητικό τέχνασμα του “περιμετρικού πλαισίου” ανάμεσα σε ποδιά και σέλα, όπως κάνουν πολλά σκούτερ της αγοράς (ανάποδο μπούμερανγκ το λέει η Yamaha στα ΧΜΑΧ-ΤΜΑΧ), φοράει μια μεγάλη σέλα και η ουρά του θυμίζει από Ducati Diavel μέχρι αυτοκίνητο.

Δύο αμορτισέρ φροντίζουν την πίσω ανάρτηση του Taro Huracan 400, ενώ μπροστά υπάρχει ανάποδο πιρούνι (!) και μάλιστα σε χρυσό χρώμα. Στον μπροστινό τροχό συναντάμε επίσης δύο δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα.

Μερικά από τα χαρακτηριστικά του 400: η ζελατίνα ρυθμίζεται σε ύψος, οι τροχοί είναι 15 μπροστά και 16 ιντσών πίσω, το βάρος δεν ξεπερνά τα 168 κιλά και ο κινητήρας είναι 4βάλβιδος.

Ενδιαφέρον, πέρα από τους δυο μπροστινούς προβολείς που θυμίζουν 916, έχει το γεγονός ότι πάνω από αυτούς οι Κινέζοι έχουν βάλει και μια ιταλική σημαία! Πρόκληση; Μάλλον…

Πηγή: www.chinamotorworld.cn

X