fbpx

SYM MMBCU: Νέες σχεδιαστικές γραμμές για τη SYM

Με τη δύναμη του φιδιού Μάμπα!

Υπάρχει μια νέα τάση στη σχεδίαση των SYM, που ανοίγει νέους δρόμους στην εταιρική ταυτότητα της μεγάλης ταϊβανέζικης εταιρίας και την είχαμε πρωτοδεί στο καινοτόμο DRG 160. Παρεμπιπτώντως το DRG είναι η πλατφόρμα πάνω στην οποία πατάει το νέο SYM MMBCU, που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην ταϊβανέζικη αγορά. Προς το παρόν…

Ένα σαφέστατα φουτουριστικό σκούτερ είναι το SYM DRG 160, αυτό κάνει και το MMBCU, με όνομα που έχει μόνο γράμματα, το οποίο πέρα από την εντυπωσιακή εμφάνιση έχει και εντυπωσιακό βάψιμο, ειδικά στον πράσινο μεταλλικό χρωματικό συνδυασμό που αλλάζει χρώμα ανάλογα με την ένταση και την πηγή του φωτός του περιβάλλοντος.

Μπορεί να υπάρχει μετάφραση πίσω από το όνομα MMBCU έχει να κάνει με την μορφή του φιδιού MambaMamba, με τα τελευταία γράμματα να σημαίνουν Crossover – Unique Design, τα οποία εξηγούν και το εντυπωσιακό design του σκούτερ.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός εξαιρετικός (του επίσης εξαιρετικού DRG) τετράχρονος, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, 4βάλβιδος, των 158 cc με το ψυγείο στην άκρη του στροφάλου τοποθετημένο στο διαμήκη άξονα και αποδίδει 15,6 hp.

Eπίσης ο κινητήρας, ακολουθώντας την αρχιτεκτονική που πρωτολανσάρισε η Honda με τον κινητήρα του PCX, έχει και offset κύλινδρο, σύστημα Start & Stop και μίζα/γεννήτρια ACG. Το 150 διαθέτει επίσης και Traction Control.

Το SYM MMBCU είναι ένα σκούτερ πόλης με βολικό επίπεδο δάπεδο, που φοράει τροχούς 13 ιντσών και ελαστικά 120/70 μπροστά και 130/70 πίσω, δισκόφρενα και στους δυο τροχούς και δικάναλο ABS της Bosch. Το βάρος ανακοινώνεται στα 136 κιλά.

Το πιρούνι είναι συμβατικό και την πίσω ανάρτηση αναλαμβάνει ένα μονό αμορτισέρ τοποθετημένο παράκεντρα, στην αριστερή πλευρά του σκούτερ.

Τα φωτιστικά σώματα είναι full-LED, η οθόνη που βρίσκεται στο τιμόνι είναι ψηφιακή LCD, ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα έχει χωρητικότητα 28 λίτρων, ενώ υπάρχει αποθηκευτικός χώρος και στην ποδιά.

Το SYM MMBCU θα κυκλοφορήσει σε τέσσερις χρωματισμούς και υπολογίζουμε πως αν εξαχθεί στην Ευρώπη, αυτό θα συμβεί μετά τη μέση του 2023.

X