SYM MAXSYM TL1, 2018: Aποκαλυπτήρια

Δικύλινδρο και έτοιμο για όλα

Νωρίτερα “έσκασε” η είδηση, οι φωτογραφίες και οι πληροφορίες απ’ ότι περιμέναμε, για το ολοκαίνουργιο maxi scooter της SYM, το Maxsym TL1, με δικύλινδρο κινητήρα 470 περίπου κυβικών.

Άλλαξε στο τελικό μοντέλο τις όμορφες, δυναμικές γραμμές που είχαμε πρωτοδεί στο σαλόνι του Μιλάνου το 2015 στο πρωτότυπο SYM Maxsym 500, η ταϊβανέζικη εταιρία κάνοντάς το να μοιάζει περισσότερο με ΤΜΑΧ, που είναι και ο άμεσος αντίπαλος του στην αγορά, εκτός από το πρόσφατο Kymco ΑΚ 550.

Το SYM Maxsym TL1 περιμέναμε να εμφανιστεί στο φετινό σαλόνι του Μιλάνου στις αρχές Νοεμβρίου και είχαμε δημοσιεύσει πριν από μερικές μέρες μια φωτογραφία, τόσο σκοτεινή που μόνο μαντεψιές μπορούσες να κάνεις.

Πέσαμε μέσα σε κανα-δυο “προφητείες”, οι οποίες επιβεβαιώθηκαν με την επίσημη “μικρο-παρουσίαση” του μοντέλου.

Ο κινητήρας του SYM Maxsym TL1 είναι 465 κυβικών, ολοκαίνουργιος και δικύλινδρος. Είναι ο πρώτος δικύλινδρος που κατασκευάζει η SYM για χρήση σκούτερ.

Αποδίδει σχεδόν 40 ίππους στις 7.750 στροφές, (39,3hp για την ακρίβεια) είναι υγρόψυκτος με 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, οι οποίες κινούνται από δύο εκκεντροφόρους επί κεφαλής, και έχει υγρό συμπλέκτη και CVT.

Ο νέος δικύλινδρος κινητήρας χρησιμοποιεί ψεκασμό, έχει αντικραδασμικό άξονα και η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα! Πρόκειται για μια λύση που χρησιμοποιούσε στο παρελθόν η Piaggio πάνω στα Aprilia, Gilera 800.

O κινητήρας είναι τοποθετημένος κεντρικά πάνω στο σκούτερ για καλύτερη κατανομή βάρους και κράτημα. Στην πίσω ανάρτηση υπάρχει κανονικό ψαλίδι μοτοσυκλέτας όπως κάνει και ο ανταγωνισμός.

Το SYM Maxsym TL1 έχει τροχούς 15 ιντσών (ελαστικά 120/70 και 160/60) και μεταξόνιο 1.550mm, τα φρένα είναι μπροστά δύο δίσκοι 275mm με ABS και 4έμβολες ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες. Την ίδια διάμετρο έχει και το πίσω δισκόφρενο.

Η σέλα βρίσκεται στα 800mm από το έδαφος και υπάρχει χώρος για ένα κράνος κάτω από αυτήν. Λάμπες τύπου LED χρησιμοποιούνται σε κάθε φωτιστικό σώμα, ενώ τα όργανα διαθέτουν πολλές ενδεικτικές λυχνίες και ενδείξεις. Το ντεπόζιτο χωράει 13 λίτρα.

Ενδιαφέρον, πέραν του ανεστραμμένου πιρουνιού, εμφανίζει η οπίσθια ανάρτηση, που χρησιμοποιεί βραχίονα-σύνδεσμο στο μονό αμορτισέρ που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του σκούτερ. Ο βραχίονας-σύνδεσμος δείχνει να έχει δυνατότητα ρύθμισης.

Φωτιά παίρνει λοιπόν η μεσαία κατηγορία maxi scooter με τους μνηστήρες να αντιπαρατίθενται με σοβαρά όπλα απέναντι στον ανταγωνισμό, ενώ στην περίπτωση του SYM Maxsym TL1 το μεγάλο στοίχημα είναι η τιμή που θα πωλείται. Αναμείνατε εκπλήξεις!