fbpx

SYM KRN BT 2021: Με σχεδίαση Κiska!

Το τρίτο της οικογένειας των BT

Η SYM θέλει να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία των μικρών σε κυβισμό scooter εισάγοντας μοναδικά μέχρι στιγμής στοιχεία και φόρμες σε αυτή, μέσω της «BT» σειράς μοντέλων. Μετά τα DRG 160 και FNX 125, σειρά είχε το KRN, ένα έτοιμο προς παραγωγή concept, δια χειρός του αυστριακού οίκου design Kiska, o οποίος συνήθως ασχολείται με τις μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ!

Ας βάλουμε πρώτα απ΄όλα τα πράγματα σε μία τάξη. To ΒΤ που χαρακτηρίζει τη σειρά των τριών μέχρι στιγμής scooter, προκύπτει από το Beast, το οποίο σημαίνει κτήνος, αλλά, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, οι συνειρμοί που θέλει να δημιουργήσει η SYM δεν έχουν να κάνουν με την βαρβαρότητα και τον αποτροπιασμό.

H BT σειρά αναφέρεται σε τρία μυθικά πλάσματα, τα οποία έχουν δώσει και το όνομα τους σε αντίστοιχα μοντέλα scooter, προσδίδοντας σε αυτά και αντίστοιχα χαρακτηριστικά.

Έχουμε λοιπόν το DRG 160, το μοναδικό από αυτά τα μοντέλα που βρίσκεται στην παραγωγή, με όνομα που προκύπτει από το Dragon, τον δράκο.

Όχι τον δράκο που σκότωσε ο Άγιος Γεώργιος ούτε τον Δράκο της Λάμψης, αλλά τον δράκο της ασιατικής μυθoλογίας που συμβολίζει έναν καλώς εννοούμενο δυναμισμό.

Κατόπιν έχουμε το FΝX 125, που προκύπτει από το Finix (καλά, δεν γράφεται έτσι…), δηλαδή τον μυθικό Φοίνικα, που ξαναγεννιέται από τις στάχτες του και με κάποιο τρόπο συνδυάζεται με το concept FNX 125 που η SYM το θέλει ως έκφραση τεχνολογικής υπεροχής.

Μήπως να ονομαζόταν TLS 125 από το Talos, τον μυθικό Τάλω της Μινωϊκής Κρήτης, όλα εμείς πια;

Και τώρα, έχουμε και το KRN, το τρίτο μοντέλο της σειράς BT, που αντλεί το όνομά του από το «Kirin», δηλαδή το ασιατικό αντίστοιχο του μονόκερου.

Πρόκειται για ένα ξεχωριστό scooter, με χαρακτηριστικά σωληνωτά τμήματα σε μπροστινό, ποδιά και ουρά, που θυμίζουν roll cage τύπου προστατευτικά.

H σχεδίαση του SYM KRN BT 2021 είναι του studio KISKA, γνωστού για την συνεργασία του με την KTM, με διάχυτο στην προκειμένη περίπτωση το στοιχείο της αφαίρεσης.

Εντύπωση προκαλεί η «κολώνα» που υψώνεται από το επίπεδο τμήμα της ποδιάς, πάνω στην οποία δένει, με δύο τιμονόπλακες, ένα ανεστραμμένο πιρούνι, όπως και οι χοντρές σωλήνες που περικλείουν το δάπεδο περιμετρικά.

Πάνω στο πιρούνι αυτό εδράζονται δύο σωληνωτές χειρολαβές, που αποτελούν τη βάση για τη στήριξη του DRL LED (όπως φαίνεται) προβολέα και μιας κίτρινης σε απόχρωση ζελατίνας, ενώ το ανοικτό σε λαβή τιμόνι, προσδίδει μια offroad εμφάνιση.


Η
SYM δεν έχει δώσει πολλές πληροφορίες σχετικά με το KTN BT, ούτε σε ό,τι αφορά στον κινητήρα του.

Αναφέρεται ότι το KRN BT φέρει το A.L.E.H. (Anti Lift Engine Hanger System) σύστημα που έχουμε γνωρίσει στο DRG 160, και το οποίο αποτρέπει τις ανεπιθύμητες αντιδράσεις στο άνοιγμα του γκαζιού, ενώ το Z.R.S.G (Zero resistance Starter & Generator System ), δηλαδή ένα brushless τύπου ηλεκτρικό μοτέρ, επιτρέπει την εφαρμογή StartStop συστήματος.


Ο κινητήρας, μιας και δεν βλέπουμε σε αυτόν την βάση για την στήριξη του μονού αμορτισέρ από το DRG 160, εικάζουμε ότι προέρχεται από το FNX 125, δηλαδή μιλάμε για μια απόδοση της τάξεως των 9,6 ίππων.

Ενδιαφέρον είχε επίσης ότι η SYM αναφέρει πως θα υπάρχει η δυνατότητα προσθαφαίρεσης κάποιων τμημάτων από το scooter, για την εύκολη μετατροπή της εμφάνισης του.

Τα τμήματα αυτά περιλαμβάνονται σε kit που ονομάζονται City και Scrambler, προσδίδοντας τις αντίστοιχες εμφανίσεις: μια ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη δυνατότητα που θα μπορεί να μεταμορφώνει κατά το δοκούν το σκούτερ.