fbpx

SYM JOYRIDE 300 2022: Προτεραιότητα στην πρακτικότητα

Το έξυπνο 300άρι

Η Sanyang Motor Co. Ltd από την Ταϊβάν,  πιο γνωστή ως SYM, παρουσίασε στην πρόσφατη έκθεση του Μιλάνου το νέο Joyride 300 για το 2022. Ένα σκούτερ που συνδυάζει την πρακτικότητα με την κομψή νεανική εμφάνιση.

Δεν είναι λίγοι αυτοί που ξέρουν τι θέλουν από ένα σκούτερ. Επίσης δεν είναι λίγοι αυτοί που ξέρουν πόσο χρήσιμο είναι ένα επίπεδο πάτωμα, αλλά και ένα 300άρι σκούτερ. Συνδυάστε αυτά τα δύο και ιδού το “ψαγμένο” SYM Joyride 300 του 2022.

Θεωρητικά το Joyride είναι ένα μεσαίας κατηγορίας κυβισμού maxi scooter που καλύπτει ένα ευρύ κοινό, το οποίο  θέλει να κάνει πολλά πράγματα πάνω στη σέλα του: από το να κινείται κάθε μέρα μέσα στην πόλη με ένα ή δύο άτομα, να πηγαίνει για ψώνια και παράλληλα να ταξιδεύει σε κοντινές ή λίγο μακρύτερες διαδρομές.

Από την άλλη είναι η μεγάλη ευκολία του επίπεδου πατώματος – “ανέβα-κατέβα” στο σκούτερ – και η δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων, τσαντών και οτιδήποτε άλλου μπορεί να χωρέσει σε αυτή την περιοχή. Είναι και η μεγάλη άνεση για τα πόδια του αναβάτη που προσφέρει, τα οποία δεν στριμώχνονται πάνω σε μικρά μαρσπιέ.

Με όλα αυτά στο μυαλό παρουσιάστηκε το SYM Joyride 300 του 2022, σε δυο εκδόσεις μάλιστα, μια με μπροστινό τροχό 16 ιντσών και άλλη μια με 15! Διαλέγεις και παίρνεις, παρότι οι διαφορές είναι μικρές μεταξύ των δύο, τη στιγμή που ο πίσω τροχός είναι και στις δυο εκδόσεις 14 ιντσών.

Μικρή είναι επίσης η διαφορά μεταξύ των δυο εκδόσεων στο ύψος της σέλας: στην έκδοση με τον 15άρη μπροστινό τροχό μετριέται στα 770 mm, ενώ στην έκδοση με τον 16άρη στα 778 mm.

Το σύνολο κινείται από τον γνωστό υγρόψυκτο μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο αξιόπιστο και δοκιμασμένο κινητήρα των 278cc της εταιρίας, με απόδοση 25,5 ίππων στις 8.000 rpm και ροπή 2,65 kgm στις 6.000 rpm.

Οι χώροι δεν σταματούν στο πάτωμα, αλλά συνεχίζονται και κάτω από τη σέλα του Joyride, όπου υπάρχει χώρος για δύο κράνη.

Κομψό στο σύνολό του το σκούτερ, καλαίσθητη και η τακτοποίηση των φωτιστικών σωμάτων στο φέρινγκ/ποδιά, με τα φώτα να είναι full LED μπρoστά και πίσω.

Η αρκετά ψηλή ζελατίνα ρυθμίζεται καθ’ ύψος σε 2 θέσεις, η σέλα είναι δύο επιπέδων, όπως επίσης και στον εξοπλισμό έχουμε θύρα USB ταχείας φόρτισης, που βρίσκεται στο μπροστινό ντουλαπάκι της ποδιάς.

Ο πίνακας οργάνων διαθέτει μεγάλη LCD οθόνη, το σύστημα εκκίνησης είναι εξελιγμένο Keyless, που επιτρέπει να εκκινήσεις το σκούτερ ακόμα κι αν η μπαταρία του πομπού/μπρελόκ είναι σχεδόν άδεια.

Οι αναρτήσεις είναι τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δυο αμορτισέρ πίσω, ενώ τα φρένα ένας δίσκος 260 mm μπροστά και ένας ακόμη στα 240 mm πίσω, με δικάναλο ABS στον στάνταρ εξοπλισμό. Το ρεζερβουάρ έχει μεγάλη χωρητικότητα, αφού χωρά 11,5 λίτρα καυσίμου.

Τέλος, στην ουρά του SYM Joyride 300 υπάρχει σχάρα/βάση μπαγκαζιέρας και χειρολαβές για τον συνεπιβάτη, ο οποίος διαθέτει για τα πόδια του αλουμινένια αναδιπλούμενα μαρσπιέ.

Αναμένουμε πληροφορίες για την ημερομηνία άφιξης και την τιμή του νέου σκούτερ.