fbpx

SYM JET4 125/150 RX 2021: Σπορ και πρακτικότητα κάθε μέρα

Άλμα στον τομέα της εμφάνισης

Βρίσκονται εδώ και καιρό στη γκάμα της SYM αποτελώντας προσιτές και οικονομικές προτάσεις προσωπικής μετακίνησης, έχοντας αποδείξει στον καθημερινό στίβο την αξιοπιστία τους, τις χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο και την πρακτικότητα τους.

Για το 2021 τα Jet 4 – που αποτελούν μια από τις βασικές οικογένειες σκούτερ της SYM – ανανεώνονται αποκτώντας τον κωδικό RX στο όνομά τους, κινητήρες Euro 5, μία νέα έκδοση στα 150 κυβικά εκατοστά, αλλά κυρίως πολλές αναβαθμίσεις.

Σχεδιαστικά οι καμπύλες του παρελθόντος έχουν δώσει τη θέση τους σε πιο γωνιώδεις γραμμές, που αναδεικνύουν μία πιο σύγχρονη και δυναμική εικόνα.

Σύμφωνα με τη SYM, έμπνευση για τη σχεδίαση των Jet 4 RX αποτέλεσε η κατηγορία των off-road μοτοσυκλετών, κάτι που είναι πιο εμφανές στις χούφτες στο τιμόνι, αν και πρέπει να διευκρινίσουμε ότι τα συγκεκριμένα σκούτερ δεν έχουν κατασκευαστεί για κίνηση στο εκτός δρόμου πεδίο.

Νέο είναι και το πλαίσιο, με τη SYM να μη δίνει περισσότερες πληροφορίες πέραν της αναφοράς ότι έχει σημειωθεί βελτίωση στην οδηγική εμπειρία του σκούτερ, όσον αφορά στη σταθερότητα προφανώς.

Πάντως πρέπει να επισημανθεί ότι παρά το νέο πλαίσιο και την αλλαγή στη συνολική σχεδίαση του σκούτερ, το δάπεδο παραμένει επίπεδο και αυτό προσμετρά στα συν σε ό,τι αφορά τις μεταφορικές δυνατότητες και την πρακτικότητα.

Εκείνο που θα έχει σίγουρα βελτιώσει τη συμπεριφορά των Jet 4 RX, είναι η εφαρμογή του συστήματος ALEH (Anti-Lift Engine Hanger System).

Πρόκειται για τη διάταξη του κινητήρα (και της ενσωματωμένης μετάδοσης) και του κάθε τμήματος τμήματος του πλαισίου  στην ίδια νοητή ευθεία που διέρχεται από τα κέντρα των τροχών, καθώς και για την εφαρμογή μιας εξελιγμένης από τη SYM άρθρωσης μέσω της οποίας εδράζεται το μοτέρ στο πλαίσιο.

Συνδυαστικά όλα αυτά μαζί έχουν σαν αποτέλεσμα πιο προβλέψιμη συμπεριφορά και ομοιογένεια, εξαλείφοντας παράλληλα σε μεγάλο βαθμό τις αντιδράσεις και την αστάθεια που προκαλεί στα σκούτερ παραδοσιακής χωροταξίας και αρχιτεκτονικής το άνοιγμα του γκαζιού.

Έχοντας εμπειρία στην οδήγηση του SYM DRG 160, που επίσης φέρει σύστημα ALEH, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι οι ισχυρισμοί της SYM δουλεύουν στην πράξη και δεν είναι σε καμία περίπτωση απλό marketing.

Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, αυτός κατάφερε να περάσει τις προδιαγραφές Εuro5 παραμένοντας αερόψυκτος και διβάλβιδος, χωρίς να σημειώνονται απώλειες στην ισχύ του.

Αντιθέτως κέρδισε σε ισχύ και αυτό στην περίπτωση της έκδοσης των 125cc (124.6 για την ακρίβεια) μεταφράζεται σε 11,2 ίππους στις 8.500 rpm, ενώ πριν ήταν στους 10,5 ίππους στις 8.000 rpm.

Αντίστοιχα η ροπή έχει ανέβει στα 1.0 kgm στις 6.500 rpm (από τα 0,9 kgm στις 7.000).

Για την έκδοση των 50 κυβικών οι τιμές αυτές είναι 2,9 ίπποι στις 8.100 rpm και 0,3 kgm στις 6.000 rpm, ενώ για το SYM Jet 4 RX 150 δεν έχουν δοθεί ακόμα τεχνικά χαρακτηριστικά,

Τέλος για το 2021 έχουμε την κατάργηση των αναλογικών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων, ο οποίος είναι πλέον πλήρως ψηφιακός, φουτουριστικής και γωνιώδους αισθητικής, ο οποίος συμπληρώνεται από μία σειρά ενδεικτικών λυχνιών.

Ενημερωμένη βάσει των σημερινών αναγκών είναι και η παροχή ταχείας φόρτισης USB, για τις ενεργειακές απαιτήσεις των σύγχρονων smartphone ή άλλων gadget.

Σε τροχούς, φρένα και αναρτήσεις δεν σημειώνονται διαφορές. Οι ζάντες είναι 12 ιντσών και φέρουν ελαστικά διαστάσεων 110/70-12 και 120/70-12, μπροστά και πίσω αντιστοίχως, με ένα δισκόφρενο 226 mm, κι ένα ταμπούρο 130 mm να αναλαμβάνουν το φρενάρισμα, φέροντας μηχανικής ενεργοποίησης CBS συνδυασμένο σύστημα πέδησης.

Τέλος, το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 765 mm, το μεταξόνιο στα 1.320 mm, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ, είναι 6,2 λίτρα.

Περισσότερες πληροφορίες για τα SYM Jet 4 RX θα έχουμε σύντομα και θα σας ενημερώσουμε.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ