SYM DRG ΒΤ 160, 2019: Το Μέλλον τώρα!

Νέος δρόμος και Euro5

Από τα πιο εντυπωσιακά σκούτερ που παρουσιάστηκαν στο πρόσφατο σαλόνι EICMA του Μιλάνου ήταν το SYM DRG ΒΤ το οποίο θα κυκλοφορήσει σε δύο κυβισμούς, στα 125 και στα 160 cc. Μάλιστα στην αρχή, όταν το πρωτοείδαμε, είμασταν σίγουροι ότι πρόκειται για πρωτότυπο μοντέλο μόνο για εκθέσεις!


Το SYM DRG ΒΤ είναι ο αδελφός του
Honda PCX που έπαιζε στο Star Wars… Πρόκειται για μια πολύ ενδιαφέρουσα άσκηση πάνω στο design, προορισμένη για να κλείσει τα στόματα αυτών που λένε ότι ο χώρος των σκούτερ δεν γεννά νέες ιδέες, κι αυτών που επαναλαμβάνουν ότι όλοι αντιγράφουν ο ένας τον άλλον.

Να λοιπόν που η SYM φέτος στο Μιλάνο περνάει στην – σχεδιαστική – αντεπίθεση, ισχυριζόμενη ότι η εμφάνιση των SYM DRG παίρνει έμπνευση από τους δράκους της κινεζικής μυθολογίας. Κινέζικη μυθολογία από τη μια και Ιταλοί σχεδιαστές που την μετέφρασαν από την άλλη…

Το DRG χρησιμοποιεί έναν υδρόψυκτο κινητήρα που προέρχεται από αυτόν που χρησιμοποιεί το Jet 14 LC (με το ψυγείο στη δεξιά πλευρά του κινητήρα) στα 125 και 158 cc και συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5!

Διαθέτει ένα έξυπνο σύστημα εκκίνησης, το ZRSG (που εισήχθη στο SYM FNX 125 πέρυσι) και συνδυάζει τη γεννήτρια που εκκινεί τον κινητήρα με μηδενική αντίσταση στην κίνησή του – το σύστημα start &stop της SYM. Η απόδοση για το SYM DRG ΒΤ 160 φτάνει τους 15,2 ίππους στις 8.000 rpm.

Το δάπεδο του SYM DRG ΒΤ 160 (για το οποίο πιστεύουμε ότι θα βγει στην αγορά σαν SYM DRG ΒΤ 200) είναι επίπεδο και βολικό, οι τροχοί του είναι 13 ιντσών και βλέποντας το σκούτερ από το πλάι διαπιστώνεις τις προθέσεις των σχεδιαστών: λεπτότερη, “άδεια” στο μάτι ουρά με κρυμμένο μονό αμορτισέρ και πιο “βαρύ”, “γεμάτο” μπροστινό κομμάτι. Γυμνό τιμόνι, χαμηλή αιχμηρή ποδιά και εξίσου μυτερό “σπόιλερ”.

Τα φρένα είναι δίσκοι, με έναν διαμέτρου 260 mm μπροστά και 230 mm πίσω (με διπίστονη και μονοπίστονη δαγκάνα αντίστοιχα) και δικάναλο ABS.

Η ανάρτηση μπροστά είναι με συμβατικό πιρούνι και πίσω με μονό αμορτισέρ, παράκεντρα στη δεξιά πλευρά του σκούτερ,χρησιμοποιώντας όπως συνήθως τον κινητήρα σαν ψαλίδι.

Το SYM DRG, είναι compact διαστάσεων με σέλα στα 805 mm από το έδαφος και “κοντό” μεταξόνιο 1.390 mm.

Πέρα από τα πρωτότυπα φώτα LED που ενσωματώνονται πάνω στην ποδιά, το χώρο κάτω από τη σέλα για κράνος και τη θύρα φόρτισης USB υπάρχει στα όργανα έγχρωμη ψηφιακή οθόνη LCD.

Μπράβο λοιπόν στη SYM για την τολμηρή, διαφορετική προσέγγιση που υιοθέτησε πάνω στο SYM DRG ΒΤ και θα σας ενημερώσουμε όταν έχουμε περισσότερες πληροφορίες.