fbpx

SYM CRUiSYM α 300 2021: “α” για ανανέωση

Συνεχίζει “α”κάθεκτο

To γνωστό SYM CRUiSYM 300 που κέρδισε ένα “α” στον κωδικό του ανανεώνεται στα σημεία για το 2021 και αποκτά πρόσθετο εξοπλισμό ασφαλείας, φιλοδοξώντας να συνεχίσει την επιτυχημένη του πορεία στην κατηγορία των maxi scooter μεσαίου κυβισμού.

Το δημοφιλές στην ελληνική αγορά maxi scooter ή GT scooter αν θέλετε, της SYM, ξεκινά τη σταδιοδρομία του στην Euro 5 εποχή με έναν κινητήρα προσαρμοσμένο στις νέες προδιαγραφές, χωρίς να αλλάζει την χωρητικότητά του, που μένει στα 278,3 κ.εκ. παραμένοντας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος και τετραβάλβιδος.

Η μετάβαση στις νέες νόρμες Euro5 για το SYM Cruisym α 300 είχε ως αποτέλεσμα την ελαφρά μείωση της μέγιστης ισχύος, με την SYM να ανακοινώνει 25,9 ίππους (19.1 kW) στις 7.500 σ.α.λ. και 2,67 kgm ροπής στις 6.750 σ.α.λ.

Η διαφορά δεν είναι βέβαια μεγάλη και φυσικά τα “στεγνά” νούμερα στα χαρτιά δεν αποκαλύπτουν ενδεχόμενες αλλαγές στην χαρτογράφηση που μπορεί να έχουν βελτιώσει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά απόδοσης του Euro 5 κινητήρα.

Παράλληλα – και αντισταθμιστικά στην προκειμένη περίπτωση – το στοιχείο που περιγράφεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά και είναι πάντα καλό, είναι η απώλεια κιλών, με το νέο SYM Cruisym α 300 να έχει χάσει 4 από αυτά, καθώς το βάρος ανακοινώνεται στα 194 κιλά, έναντι των 198 του προηγούμενου μοντέλου που αντικαθιστά.

Σχεδιαστικά δεν επισημαίνονται αλλαγές, με το scooter να διατηρεί τις δυναμικές του γραμμές, που σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ξεπερασμένες. Νέα χρώματα θα υπάρξουν πάντως για το μοντέλο του 2021.

Η χαρακτηριστική ταυτότητα του SYM Cruisym α 300 με το επιθετικής σχεδίασης μπροστινό τμήμα και το ζεύγος των προβολέων-προτζέκτορων παραμένει και θα εξακολουθήσει να αποτελεί το πιο αναγνωρίσιμο στοιχείο του μοντέλου.

Φυσικά, στο νέο μοντέλο έχει διατηρηθεί ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα που μπορεί να φιλοξενήσει δύο φουλφέις κράνη.

Η αλλαγή στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι οι προβολείς αναβαθμίστηκαν σε LED, συμπλέοντας με όλα τα υπόλοιπα φώτα του μοντέλου, που φέρουν λαμπτήρες ίδιας τεχνολογίας.

Αλλαγές είχαμε και στον πίνακα οργάνων, ο οποίος είναι πλέον πλήρως ψηφιακός και αρκούντως φουτουριστικός, με την SYM να κάνει λόγο για ευδιάκριτες και ευμεγέθεις ενδείξεις.

Στην αριστερή πλευρά του πίνακα οργάνων του SYM Cruisym α 300, μια από τις ενδεικτικές λυχνίες αναγράφει TCS και ναι, αυτό είναι το αρκτικόλεξο του Traction Control System, το οποίο θα αποτελεί το νέο εξοπλιστικό στοιχείο του μοντέλου για το 2021, αναβαθμίζοντάς το σημαντικά στον τομέα των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.

Φυσικά το ABS παραμένει και ελέγχει τα μονά δισκόφρενα διαμέτρου 260 και 240 χλστ, που φέρει το μοντέλο στους διαμέτρου 14 και 13 ιντσών τροχούς του, μπροστά και πίσω αντίστοιχα.

Καμία αλλαγή εδώ, όπως και στη διάσταση των 120/70-14 και 140/60-13 ελαστικών.

Η εταιρία αναφέρει βελτίωση στην πίσω ανάρτηση – που γίνεται με δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενης προφόρτισης – χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες.

Από πλευράς διαστάσεων δεν παρατηρούνται αλλαγές, το μεταξόνιο είναι στα 1.550 χλστ., μήκος, πλάτος και ύψος παραμένουν ως είχαν και η απόσταση της σέλας από το έδαφος δεν μεταβάλλεται, στα 740 χλστ.

Τέλος, ένα νέο στοιχείο είναι η αναβάθμιση της παροχής ρεύματος USB σε Quick Charge 3.0.

Αναμένουμε πληροφορίες για τον ερχομό και την τιμή του νέου SYM Cruisym α 300 στην Ελλάδα.