fbpx

SUZUKI BURGMAN 125, BURGMAN 200, 2014: ΑΝΑΝΕΩΣΗ

Tα μικρο-μέγαλα της Suzuki

 Η Suzuki ανανεώνει τα πιο καλοπουλημένα της σκούτερ, τα γνωστά, μικρο-μέγαλα Burgman 125 και Burgman 200. Nέα εμφάνιση, κομψές γραμμές, εξοπλισμός καλύτερος των προηγούμενων μοντέλων και προαιρετικό ABS στα φρένα. 

Τα μικρού κυβισμού maxi scooter της Suzuki παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην αγορά το 2002 και έκτοτε και το Suzuki Burgman 125, αλλά και το 200 άφησαν το σημάδι τους στην ευρωπαϊκή αγορά των GT scooter.

Με τον τελευταίο όρο οι ευρωπαίοι χαρακτηρίζουν τα σκούτερ που μπορούν να μεταφέρουν σε ταξίδι με άνεση – από πλευράς διαστάσεων τουλάχιστον – 2 άτομα. 

Μέσα στα 11 χρόνια που πέρασαν τα μίνι-Burgman πούλησαν 101.600 μονάδες, εκ των οποίων οι 44.300 ήταν με τον κινητήρα των 200 (μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2006).

Χαμηλό ύψος σέλας, ευμεγέθεις διαστάσεις που προσφέρουν άνεση κινήσεων, καλή χωρητικότητα κάτω από τη σέλα και προστασία αναβάτη από τον αέρα και τη βροχή, μαζί με μια συμπαθητική τιμή, έκαναν τα Burgman γοητευτικά για τον Ευρωπαίο σκουτερίστα.

Μετά την πρώτη αισθητική ανανέωση του 2007 ο γιαπωνέζος κατασκευαστής αποφάσισε με την πάροδο μιας εξαετίας ένα φρεσκάρισμα για τα Burgman παρουσιάζοντάς τα σαν μοντέλα του 2014.

Έτσι μετά από την ανανέωση της ναυαρχίδας της γκάμας των σκούτερ της Suzuki, του Burgman 650, έρχεται η σειρά των 125 και 200, με το Burgman 400 το πιθανότερο να περιμένει έναν ακόμα χρόνο.

Τα νέα σκούτερ της Suzuki παρουσιάστηκαν (μαζί με το νέο, μεγάλο ψευδοεντούρο V-Strom των 1000cc) στον διεθνή, ετήσιο, φημισμένο 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans (24 Hours of Le Mans). Ένας σημαντικός αγώνας και δυο σημαντικά σκούτερ για την Suzuki, τον οίκο του Hamamatsu, στον οποίο αγώνα παρεμπιπτόντως η εταιρία κατέκτησε και τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή αγώνων αντοχής 2013.

Τα δυο σκούτερ όπως ορθά είχαμε προβλέψει, μετά το κλείσιμο του εργοστασίου της Suzuki στην Ισπανία, θα φτιάχνονται στο εργοστάσιο της Suzuki στην Ταϊλάνδη.

Στα Suzuki Burgman 125/200 του 2014, το πλαίσιο και ο κινητήρας παραμένουν ίδια, άρα η ασθητική είναι η βασική αλλαγή, με πιο “δυνατές”, αδρές γραμμές που αποπνέουν περισσότερη επιθετικότητα.

Οι προβολείς είναι σφηνοειδείς και δύο, τα φλας βρίσκονται πάνω στο ρύγχος. Η ζελατίνα υψηλότερη από το παρελθόν διαθέτει εισαγωγή στη βάση της, για τη μείωση των περιδίνησεων και του θορύβου του αέρα. 

Πίσω από τη ζελατίνα υπάρχουν τα όργανα με ταχύμετρο και στροφόμετρο και μια μεγάλη οθόνη LCD ανάμεσά τους. Στον πίνακα οργάνων βρίσκουμε επίσης ρολόι, οδόμετρο και μερικό οδόμετρο, ένδειξη βενζίνης, ένδειξη μέσης κατανάλωσης και συντήρησης.

Όπως και στο 650, μια λυχνία “eco” στη βάση του στροφόμετρου υποδεικνύει πότε ο κινητήρας του σκούτερ επιτυγχάνει την πιο οικονομική του λειτουργία. Η Suzuki ανακοινώνει για το 125 κατανάλωση 34 km στο λίτρο και για το 200 κατανάλωση 35.1 km στο λίτρο. 

Οι κινητήρες είναι τετράχρονοι, μονοκύλινδροι, υδρόψυκτοι με 1 ΕΕΚ και τροφοδοτούνται από ηλεκτρονικό ψεκασμό. Το πιρούνι είναι συμβατικό με ανάποδο νύχι και πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ.

Στον μπροστινό τροχό συναντούμε ένα δισκόφρενο διαμέτρου 240mm, με 2έμβολη δαγκάνα και πίσω έναν ακόμα δίσκο, ίδιας διαμέτρου με μονοέμβολη δαγκάνα.

Οι τροχοί είναι 13 ιντσών μπροστά και 12 ιντσών πίσω, με τις διαστάσεις των ελαστικών 110/90 και 130/70 αντίστοιχα. Το ντεπόζιτο είναι “ταξιδιάρικο” κι αυτό, με χωρητικότητα 10,5 λίτρων.

Το μεταξόνιο φτάνει τα 1465 mm, και το ύψος σέλας τα 735 mm, τα βάρη για το 125 είναι: απλό 159 kg (161 kg ABS) και για το 200 : απλό 161 kg ( 163 kg ABS)

Κάτω από τη σέλα, σε έναν αποθηκευτικό χώρο 41 λίτρων, χωρούν δυο ανοικτά κράνη, ενώ μπροστά, στην ποδιά υπάχει ντουλαπάκι με λίγο ακόμα χώρο και παροχή ρεύματος 12V.

Καλύτερη ποιότητα κατασκευής υπόσχεται η εταιρία για τα νέα Suzuki Burgman 125 και 200 του 2014, μαζί με μια ξανασχεδιασμένη σέλα, ενώ θα διατίθενται σε χρώματα γκρι ματ, άσπρο, ασημί και μαύρο. Για την ημερομηνία άφιξής των σκούτερ στην Ελλάδα και για τις τιμές τους, απλά μείνετε συντονισμένοι στο Scooternet.gr.


X