Αλλαγές στη σχεδίαση εν αναμονή περισσότερων πληροφοριών
Όλα δείχνουν ότι η Suzuki δουλεύει πάνω σε μια ανανεωμένη έκδοση του ενός εκ των τριών σκούτερ της στην κατηγορία των 125cc και ο λόγος γίνεται για το γνωστό Burgman.
Η σειρά Burgman παραμένει στην γκάμα της Suzuki από το 1998 μέχρι σήμερα, ενώ διάφορες εκδόσεις του έχουν καλύψει την γκάμα από 125cc μέχρι και 638cc.
Αυτή τη στιγμή μόνο δύο Burgman έχουν παραμείνει στην αγορά, η Α1 έκδοση των 125cc και το Burgman 400, με τον κατασκοπικό φακό του 911 Wheels στην Ινδία να ‘συλλαμβάνει’ μια νέα βερσιόν του πρώτου μοντέλου.
Παρά το κλασικό “καμουφλάρισμα” στο μοντέλο της δοκιμής, είναι ήδη εμφανές ότι ο σχεδιασμός του Burgman 125 έχει αλλάξει τόσο στο μπροστινό μέρος όσο και στο πίσω, με στόχο μια πιο επιβλητική εμφάνιση.
H ποδιά μπροστά έχει επανασχεδιαστεί ώστε να έχει πιο πολλές καμπύλες (από το γεμάτο γωνίες και αιχμές σχήμα που είχε πριν) και να φαίνεται πιο “μυώδης”, ενώ η ουρά έχει ανασηκωθεί και έχει γίνει πιο μυτερή σε σχέση με το υπάρχον Burgman 125.
Από το πλάι το μοντέλο δείχνει ίδιο με την τωρινή του έκδοση, με μόνη διαφορά στο μπροστινό μέρος να είναι οι ανακλαστήρες, που μετακινήθηκαν από το φτερό του τροχού στην ποδιά και συγκεκριμένα στο εσωτερικό της, πάνω από τα πόδια του αναβάτη.

Κοιτώντας λίγο πιο πίσω, θα παρατηρήσει κανείς ότι η εξάτμιση έχει αλλάξει, και το τελικό που καλύπτεται από αλουμινένιο προστατευτικό θυμίζει έντονα την εξάτμιση του “αδερφού Scooter” Address 125.
Αν και δεν φαίνεται κάτι από τις φωτογραφίες, ο κινητήρας λογικά θα παραμείνει ίδιος με την τωρινή έκδοση, δηλαδή μονοκύλινδρος, αερόψυκτος στα 124cc, αποδίδοντας 9 ίππους και 9 Nm ροπής, με το σύστημα αθόρυβης εκκίνησης (Dyna Start) και το Start Stop (EASS).
Επίσης φαίνεται ότι η προηγούμενη LCD οθόνη που αναλαμβάνει τον ρόλο του πίνακα οργάνων θα περάσει αυτούσια και στη νέα έκδοση, μια οθόνη που ήδη είχε αρκετές πληροφορίες, όπως π.χ. επίπεδο θερμοκρασίας κινητήρα (κάτι που δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε μοντέλα με αερόψυκτο κινητήρα).
Τέλος, όλα δείχνουν ότι η Suzuki θα κρατήσει και τις διαστάσεις τροχού ίδιες, με τις αλουμινένιες ζάντες του Burgman 125 να έχουν διάμετρο 12” μπροστά και 10” πίσω.
Συνοψίζοντας λοιπόν, επί του παρόντος οι αλλαγές που βλέπουμε στο Burgman δείχνουν να περιορίζονται στο στυλιστικό κομμάτι, όμως θα πρέπει να περιμένουμε στους επόμενους μήνες περισσότερες πληροφορίες, που μπορεί να μας αποκαλύψουν κάποια αλλαγή που δεν είναι εμφανής στις φωτογραφίες.
Περισσότερες πληροφορίες για το υπάρχον μοντέλο Burgman 125 μπορείτε να βρείτε στην αναλυτική δοκιμή του Scooternet, εδώ.