fbpx

QJMotor Dino 150: Το κομψό ρετρό σκούτερ

Ρετρό για την Κίνα, ρετρό και για την Ευρώπη

Κάτι ανάμεσα σε Lambretta και Vespa θυμίζει η σχεδίαση του νέου σκούτερ της QJMotor, που μπαίνει αποφασιστικά και στο χώρο των σκούτερ.

Με το QJMotor Dino 150, ο Κινέζος κατασκευαστής στοχεύει στην αγορά των ρετρό σκούτερ ως απάντηση στην πανίσχυρη Vespa, η οποία μόλις τώρα ξεκίνησε να διατίθεται στην κινεζική αγορά.

Το Dino προορίζεται το παρόν για την Κίνα, ενώ στο μέλλον μπορεί (γιατί όχι;) να το δούμε και στην Ευρώπη.

Δεν πρόλαβε να αποβιβαστεί η Vespa στην Κίνα και αμέσως ο κινεζικός κολοσσός QJ Motor παρουσίασε το κομψό, μοντέρνο και ρετρό συνάμα Dino 150. O ανταγωνισμός είναι ανταγωνισμός, πώς να το κάνουμε;

Στην Κίνα το Dino 150 κοστίζει μόνο 1.800 ευρώ κι έχει εμφάνιση λίγο από Vespa, λίγο από Lambretta, λίγο από Peugeot Django, με μια χρωμιωμένη μάσκα ποδιάς, ζάντες διαμέτρου 12 ιντσών, φωτισμό LED και οθόνη TFT.

Αυτό όμως που κάνει το QJMotor Dino να ξεχωρίζει είναι ο μονοκύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας με ροπή των 14,8 Nm στις 6.500 rpm, ενώ 2.000 rpm ψηλότερα αποδίδεται η μέγιστη ιπποδύναμη που είναι 17 ίπποι!

Κάτι άλλο ενδιαφέρον είναι ότι το 150 διαθέτει ABS και traction control, ενώ η κατανάλωση που ανακοινώνεται επίσημα είναι μόλις 2,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, πράγμα που δίνει θεωρητική αυτονομία 370 χιλιομέτρων από το ρεζερβουάρ των 10 (!) λίτρων.

Τα ρετρο-κλασικά σκούτερ είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην Ασία, ενώ λόγω του μικρού όγκου, διαστάσεων και βάρους, αλλά και της συμπαθητικής τους εμφάνισης, απευθύνονται κυρίως σε κοπέλες.

Το QJMotor Dino 150 δεν είναι καθόλου ρετρό κάτω από το κλασικό του κέλυφος, αφού διαθέτει εντυπωσιακή οθόνη TFT, Keyless, Bluetooth και λειτουργία πλοήγησης καθώς και επιλογή ABS και ελέγχου πρόσφυσης.

Το νέο QJMotor Dino 150 μπορεί να κοστίζει 1.800 ευρώ στην Κίνα, αλλά η τιμή αυτή δύσκολα να μπορούσε να ισχύει και για την Ευρώπη, ενώ κάλλιστα θα μπορούσε η εταιρία να το κατεβάσει στα 125 κυβικά ώστε να εμπίπτει στην κατηγορία των διπλωμάτων Α2.

Από την άλλη, δεν θα ήταν κακή ιδέα να εισαχθεί με κινητήρα 150 κυβικών, αφού κι άλλα 150άρια (βλέπε πχ Honda SH 150) δεν τα έχουν πάει άσχημα εμπορικά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X