Όταν λέμε υβρίδιο… αυτό εννοούμε
Στην έκθεση EICMA του Μιλάνου παρουσιάστηκε ένα ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής και εμφάνισης δίτροχο. Το QJ Motor SRK 125 E είναι από μπροστά μέχρι τη μέση μοτοσυκλέτα και από τη μέση και πίσω… σκούτερ. Κείμενο, φωτογραφίες: www.moto125.cc, Javier Serrano, Eduardo Serrano
Oι αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι δημοσιογράφοι της δημοφιλούς ισπανικής ιστοσελίδας www.moto125.cc ανακάλυψαν ένα “διαμάντι” στην EICMA που μάλλον οι άλλοι δεν πρόσεξαν καν.
Η οικογένεια σπορ Naked μοτοσυκλετών SRK από την QJ Motor εμπλουτίζεται με αυτή την ενδιαφέρουσα “άσκηση” που ακροβατεί ανάμεσα στις έννοιες μοτοσυκλέτας και σκούτερ, συνοδευόμενη από ‘vintage’ πινελιές!
Από τις μοτοσυκλέτες έχει δανειστεί τη σπορ ασφάλτινη θέση οδήγησης, με φέρινγκ τριών τετάρτων τύπου bullet και παλιομοδίτικο στρογγυλό προβολέα, καθώς και κλιπόν με καθρέφτες cafe racer στα άκρα του, όπως επίσης και μπροστινή ανάρτηση με ανεστραμμένο πιρούνι κι ένα ζευγάρι αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αερίου-λαδιού.
Από τον κόσμο των σκούτερ συναντάμε έναν κινητήρα μονομπλόκ με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT, που λειτουργεί ως αιωρούμενος βραχίονας (δηλαδή σαν ψαλίδι) και ψύχεται με βεντιλατέρ και αέρα.
Ο κινητήρας των 125 κυβικών αποδίδει ισχύ 9,4 HP στις 7.500 rpm (9,8 Nm ροπής στις 6.000 στροφές).
Το QJ Motor SRK 125 E χρησιμοποιεί επίσης μικρούς τροχούς 12 ιντσών μπροστά και δυστυχώς πολύ μικρό τροχό 10 ιντσών πίσω με δύο δίσκους φρένων 190 mm μπροστά και πίσω.
Το μεταξόνιο είναι ιδιαίτερα μικρό στα 1.300 mm.
Από την άλλη, το βάρος είναι πολύ χαμηλό, μόλις στα 113 κιλά (χωρίς υγρά) με ένα μεγάλο ρεζερβουάρ 9 λίτρων να βρίσκεται … εκεί που βρίσκονται τα ρεζερβουάρ στις μοτοσυκλέτες.
Μια πολύ ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι ότι η τρύπα που άφησε ο κινητήρας στη βάση του πλαισίου χρησιμοποιείται ως χώρος αποσκευών (δεν ξέρουμε αν χωράει κράνος) με καπάκι που κλειδώνει στην αριστερή πλευρά.