fbpx

PIAGGIO TYPHOON 50, 2013: ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΚΟΛΠΑ!

 Όλος ο κόσμος δύο, κι οι ΗΠΑ τέσσερις

To πως γίνεται όλος ο κόσμος να διαθέτει Typhoon 50 κυβικών με δίχρονο κινητήρα και στην Αμερική να φοράει τετράχρονο είναι κάτι που γνωρίζει η ίδια η Piaggio κατ’ αρχήν και οι νομοθέτες των ΗΠΑ δευτερευόντως. Ή μήπως να είναι ανάποδη η σειρά;

Ένα δημοφιλές σκουτεράκι με διάθεση – αισθητικά τουλάχιστον – και για off road χρήση, με ιστορία και κληρονομιά – ειδικά στην Ευρώπη – που ονομάζεται “Τυφώνας” φτάνει στις ακτές της Αμερικής. Της Βόρειας Αμερικής. Εκεί το περιλαμβάνουν οι νομοθέτες, με πρώτους και καλύτερους τους “σκληρούς-άτεγκτους” νομοθέτες της Καλιφόρνιας και “του αλλάζουν” – όχι τα φώτα – αλλά “τον κινητήρα”.


Δεν έχει σημασία αν όλος ο κόσμος φοράει στο Piaggio Typhoon 50 δίχρονο κινητήρα, οι Αμερικανοί δεν τα σηκώνουν αυτά, θέλουν χαμηλές εκπομπές ρύπων καυσαερίων, κι έτσι το Piaggio Typhoon 50, από 2Τ γίνεται 4Τ, αλλά και 4V, αφού όχι μόνο τετράχρονο είναι, αλλά φοράει και 4 βαλβίδες στην κεφαλή του.

Πρόκειται για μια τακτική που συνηθίζεται από την Piaggio, δηλαδή μοντέλα να αλλάζουν κινητήρες, τροχούς και κουστούμια, όπως ακριβώς γίνεται ήδη σε διάφορα σκούτερ της εταιρίας. Τα Aprilia Sportcity, Derbi Variant και Piaggio Typhoon 125 για παράδειγμα, αλλά και το Aprilia SR Motard 125 είναι στην πραγματικότητα το ίδιο σκούτερ με διαφορές σε πλαστικά, τροχούς και αυτοκόλλητα.

Πέρα από τον τετράχρονο κινητήρα του αμερικανικού Typhoon, το συμπαθητικό σκούτερ βγαίνει στην εκεί αγορά και σε ένα πρωτότυπο μπλέ μεταλλικό χρώμα. Η τιμή του στις ΗΠΑ φτάνει τα 1.899 (ούτε καν 1.900…) δολάρια, δηλαδή 1.400 ευρώ περίπου. “Βέρι Τσίιιπ!” που θα έλεγε κι ο θείος μου στην Αμερική…

Nα και το "ελληνικό" Typhoon με τον δίχρονο κινητήρα

Nα και το “ελληνικό” Typhoon με τον δίχρονο κινητήρα

Πηγή: Piaggio USA

X