fbpx
Motul Skyscraper Left
Motul Skyscraper Right

PIAGGIO BEVERLY 350 ST, 2014: ΦΡΕΣΚΑΡΙΣΜΑ

Νέα χρώματα – νέα σέλα

 Το πιο ισχυρό και γρήγορο της οικογενείας των Beverly της Piaggio, το, δέχεται πινελιές αισθητικής ανανέωσης και βελτιώνεται σε λεπτομέρειες για το 2014. 

Η άμεση, διακριτή διαφορά του νέου Beverly 250, σε σχέση με τα παλαιότερα αδέλφια του, βρίσκεται στους χρωματισμούς της σέλας και των περιφερειακών πλαστικών.

Κινητήρας 330 κυβικών και 33,3 ίπποι, κινούν το Piaggio Beverly SportTouring 350, που κυκλοφορεί σε απλή έκδοση, αλλά και “πλούσια” έκδοση με ABS στα φρένα, καθώς σύστημα ελέγχου σπιναρίσματος ( traction control) ASR του πίσω τροχού. Αυτό ίσχυε πριν, ισχύει και τώρα για το μοντέλο του 2014.

Η οικογένεια των Beverly δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις στην ελληνική αγορά, αφού τα σκούτερ πόλης της Piaggio με το συγκεκριμένο όνομα έχουν πουλήσει πάνω από 300.000 μονάδες από το 2003, που πρωτοπαρουσιάστηκαν στην αγορά, με το 350 βεβαίως να θεωρείται η ναυαρχίδα.

Για τη σεζόν που έρχεται – σαν μοντέλο 2014 το παρουσιάζει η Piaggio – η γνωστή εμφάνιση του Beverly 350, που βρίσκεται στην τριάδα των best seller σκούτερ στην Ελλάδα, ραφινάρεται σε λεπτομέρειες και κυρίως χρησιμοποιούνται πλαστικά τμήματα βαμμένα σε γκρι-ανθρακί χρώμα.

Έτσι η σχάρα, ο προφυλακτήρας του τελικού της εξάτμισης, το κεντρικό τούνελ, το πλαίσιο των οργάνων και τα προστατευτικά του πιρουνιού χρησιμοποιούν το παραπάνω χρώμα κάνοντας αντίθεση και στους δυο νέους χρωματικούς συνδυασμούς: άσπρο-μαύρο και ασημί-βυσσινί.

Στη δεύτερη έκδοση μάλιστα, το βυσσινί χρώμα χρησιμοποιείται και στα εσωτερικά πλαστικά της ποδιάς, αλλά και στο κάλυμμα της σέλας. Στην άσπρη έκδοση το κάλυμμα της σέλας είναι μαύρο.

Η σέλα του νέου Piaggio Beverly 350 ST είναι ανασχεδιασμένη, στοχεύοντας σε περισσότερη άνεση του αναβάτη και του συνεπιβάτη. Το αφρώδες υλικό είναι διαφορετικής πυκνότητας και η σχεδίαση της έχει αλλάξει, φέρνοντας τους επιβαίνοντες πιο κοντά, αφού έχει φύγει το “μαξιλαράκι” του αναβάτη. Εμφανείς είναι και οι ραφές της, γκρίζες στη βυσσινί σέλα και κόκκινες στη μαύρη.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, 1ΕΕΚ, 4 βαλβίδες, 330 cc, τροφοδοσία με ψεκασμό
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:33,3 ίπποι, στις 8,250 rpm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμ. 35 mm, διαδρ. 90 mm / Δύο αμορτισέρ, διαδρ. τροχού 81 mm
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δίσκος 300 mm / Δίσκος 240 mm
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
16 ιντσών / 14 ιντσών
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1,560 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:795 mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:13 lt
ΒΑΡΟΣ:177 Kg
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Piaggio Hellas, Yμηττού 259, τηλ. 210 7572 100

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X