fbpx
Motul Skyscraper Left
Motul Skyscraper Right

PIAGGIO BEVERLY 300 S: ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Στη Ρώμη βγήκε το 300άρι

 Ο Marco Melandri και ο Sylvain Guintoli, οι εργοστασιακοί αναβάτες της Aprilia Racing του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike, εγκαινίασαν το μεγάλο show μοτοσυκλέτας στη Ρώμη, που ακούει στο όνομα Motodays 2014. Πίσω από τις νέες προτάσεις της Aprilia, της Vespa και της Moto Guzzi, εταιριών που ανήκουν όλες στη μεγάλη μητέρα-Piaggio (ή του Piaggio Group αν προτιμάτε) νά και το Beverly “S”, ένα μοντέλο που πρόσφατα στο Scooternet δημοσιοποιήσαμε ότι θα παρουσιαστεί σαν μοντέλο 2014. Με τη μόνη διαφορά ότι το Beverly S χρησιμοποιεί τον γνωστό μας “300άρη” κινητήρα των 278cc.

Η Piaggio παρουσιάζει επίσημα λοιπόν στη Ρώμη το Beverly 300S, τη νέα έκδοση του “μεγαλό-ροδου” (βλ. μεγάλοι τροχοί) σκούτερ με τον γνωστό μας κινητήρα μεσαίου κυβισμού, που ξεχωρίζει από το νέο βάψιμο, γκρι σατινέ-με γυαλιστερό μαύρο, τις νέες ζάντες, τους καθρέφτες, το καπάκι του κινητήρα και τα πλαστικά της ποδιάς. Πέρα από το 300 θα κυκλοφορήσει και Beverly S με κινητήρα 125cc.

Γκρίζο ματ και μαύρο γυαλιστερό κάνουν την αντίθεση-"δέσιμο"

Γκρίζο ματ και μαύρο γυαλιστερό κάνουν την αντίθεση-“δέσιμο”

 Ίσως κάποιοι από εμάς να νόμιζαν ότι με την έλευση του Beverly 350, το παλιό, best seller, φημισμένο 300, θα έχανε στο πέρασμα του χρόνου τις πωλήσεις του και σιγά-σιγά θα εξαφανιζόταν από την αγορά. Με τη μόνη διαφορά ότι το γνωστό μας 300 όχι μόνο άντεξε, αλλά σήμερα στην ιταλική αγορά σημειώνει μεγαλύτερες πωλήσεις (βλ. 2013) ακόμα κι από το 350!

Μετά από μια πορεία 13 ετών το Piaggio Beverly παραμένει εμβληματικό σαν σχήμα και σαν όνομα, διατηρώντας την ισχύ του στην αγορά, την οποία αυτή ακριβώς φρεσκάρει η Piaggio για το 2014 με τον έρχομό της έκδοσης “S”.

Νέα σέλα με περισσότερο αφρώδες για το Beverly S

Νέα σέλα με περισσότερο αφρώδες για το Beverly S

Μικρές λεπτομέρειες συμπληρώνουν τα γνωστά χαρακτηριστικά του Beverly που ξέρουμε, όπως για παράδειγμα η νέα, με περισσότερο αφρώδες (και ενσωματωμένο μαξιλαράκι-κόντρα για τον αναβάτη) που υπόσχεται μεγαλύτερη άνεση.
Τα νέα χρώματα του “S” προσφέρουν επιθετικότητα στην εμφάνισή του, με τις μαύρες πλέον 20 ακτινών ζάντες (16″x 3.00″ μπροστά και 14″x3.50″ πίσω) και τα ελαστικά να παραμένουν ίδια (110/70 μπροστά και 140/70 πίσω). Το μπροστινό διακόφρενο είναι 300 mm, με 2έμβολη, πλευστή δακγάνα, με το οπίσθιο δισκόφρενο να είναι 240 mm.

Ο κινητήρας παραμένει 4χρονος, 4βάλβιδος, υγρόψυκτος, με ηλεκτρονικό ψεκασμό, με απόδοση 22.2 ίππων στις 7.250 σ.α.λ και ροπή 2,3 kgm στις 5.750 σ.α.λ. Το νέο πλαϊνό καπάκι της μετάδοσης του κινητήρα, σύμφωνα με την εταιρία, καλύπτει αποτελεσματικότερα τους θορύβους του κινητήρα και επιτρέπει καλύτερη ψύξη στη μετάδοση.

Εκτός από τον χρωματισμό που παρουσιάζουμε παραπάνω, θα υπάρχει και έκδοση μαύρη ματ. Η ημερομηνία έλευσης του νέου Piaggioy Beverly 300 S στην Ελλάδα δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X