fbpx

PIAGGIO, 2014: ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΝΕΟ Χ-ΕVO

Στο δρόμο είναι, κι έρχεται;

 Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες που έχουμε από την Ιταλία, η Piaggio μέσα στους επόμενους μήνες θα παρουσιάσει δυο μοντέλα για το 2014. Ένα υπάρχον, γνωστό που θα ανανεωθεί, κι ένα ολοκαίνουργιο.

 Το πρώτο είναι το Beverly 350 S που είδαμε στο Σαλόνι του Μιλάνο, EICMA 2013, και πρόκειται για ένα κοινό, γνωστό 350 με αισθητικές αλλαγές κυρίως, που του δίνουν έναν “αθλητικό” αέρα και ένα φρεσκάρισμα για τη χρονιά που διανύουμε.

Mε μικρές αισθητικές αλλαγές εμφανίζεται το Piaggio Beverly 350 S του 2014

Mε μικρές αισθητικές αλλαγές εμφανίζεται το Piaggio Beverly 350 S του 2014

Το δεύτερο νέο μοντέλο εμφανίζει ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον, όχι μόνο εμπορικά, αλλά και σαν κίνηση. Οι πληροφορίες μας από τη γείτονα χώρα μιλούν για ένα νέο Χ-EVO, ένα μοντέλο το οποίο διατηρείται μέχρι σήμερα στην γκάμα της εταιρίας στην ελληνική αγορά στην έκδοση των 400cc. Αυτό όμως δεν ισχύει και στην αντίστοιχη γκάμα της ιταλικής αγοράς, όπου το Χ-ΕVO 400 είναι εδώ και καιρό απών.

Το περίεργο και το ενδιαφέρον συνάμα είναι ότι αν υπάρξει πραγματικά ανανεωμένο μοντέλο X-EVO, τότε αυτό θα γίνει συμπληρωματικό του Χ10 των 350 και 500cc, στην κατηγορία των μεσαίων maxi scooter. Τα τελευταία ονομάζονται έτσι εκτός των άλλων και γιατί μπορούν να ανταποκριθούν σε maxi δοκιμασίες, σε τουριστική χρήση ακόμα και με δύο άτομα προσφέροντας άνεση και χώρους.

Κάπως έτσι θα μοιάζει το νέο Χ-EVO, αν διατηρήσει τις γραμμές του παρελθόντος

Κάπως έτσι θα μοιάζει το νέο Χ-EVO, αν διατηρήσει τις γραμμές του παρελθόντος

Αν επιβεβαιωθεί η έλευση του νέου Χ-EVO, 2014, αυτό λογικά θα κινείται σε χαμηλότερη τιμή απ’ ότι τα Χ10 και θα διατηρεί τα ισχυρά, μοναδικά χαρακτηριστικά των προκατόχων του. Στημένο πάνω σε μεσαίας διαμέτρου τροχούς, θα προσφέρει κάλυψη των επιβαινόντων από μεγάλη ποδιά και ζελατίνα και φυσικά θα διαθέτει τον πολύ μεγάλο οφέλιμο χώρο αποθήκευσης κάτω από τη σέλα που ανοίγει και από πορτμπαγκάζ-πορτάκι από το πίσω μέρος του σκούτερ.

 Εμπορικά και από πλευράς ανταγωνισμού ένα ανανεωμένο Piaggio Χ-ΕVO 400 μπορεί να δικαιολογήσει την ύπαρξή του – ακόμα κι αν χρησιμοποιεί τον παλιό κινητήρα Master – και θα στηθεί απέναντι στα 400άρια της Kymco (Xciting), της SYM (Maxsym), αλλά και της Yamaha (ΧΜΑΧ), αφού η κατηγορία επιδεικνύει δυναμική στην αγορά. Για να δούμε το κατά πόσο θα επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες μας; Θα γνωρίζουμε σύντομα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ