Τεχνολογία και “μυστήρια” εμφάνιση
Δεν είναι νέο το μοντέλο, απλά η Ευρώπη δεν το έχει ανακαλύψει ακόμα. Το PGO Tigra 200 από την Ταϊβάν–για την Ταϊβάν φοράει μια ιδιόμορφη, μάλλον συντηρητική εμφάνιση, αλλά εξελιγμένη οπίσθια ανάρτηση και κινητήρα με 4 βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους!
Είναι ένα από τα ελάχιστα σκούτερ της αγοράς που φοράει κινητήρα με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και δυστυχώς αυτός ο κινητήρας δεν έχει ακόμα καταφέρει να φτάσει στην Ευρώπη.
Η PGO, αν και δραστηριοποιείται στο χώρο των σκούτερ και είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες στην “σκουτερο-μάνα” Ταϊβάν (βλ. Kymco, SYM), δεν χαίρει ιδιαίτερης δημοφιλίας στη Γηραιά Ήπειρο, ενώ στην Ελλάδα δεν υπάρχει αντιπροσωπεία. Υπήρχε κάποτε, αλλά τώρα όχι.
Το PGO Tigra 200 παρουσιάστηκε μετά τα μέσα του 2019 και ένα από τα στοιχεία που έκανε εντύπωση πάνω του ήταν η περίτεχνη ανάρτηση στον πίσω τροχό… αλλά και το σχήμα του προβολέα του, που θυμίζει σκούτερ του ’90!
Η οπίσθια ανάρτηση από μονό αμορτισέρ παράκεντρα (δεξιά στο σκούτερ) τοποθετημένο, αλλά και μέσω συνδέσμων, γίνεται μια ορθή και αποτελεσματική λύση που όμως δεν συναντάται συχνά σε σκούτερ.
Επίσης ο 200άρης υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος DOHC κινητήρας έχει απόδοση σχεδόν 20 ίππων στις 8.500 rpm!
Το σκούτερ φοράει 13άρηδες τροχούς μπροστά και πίσω, διαθέτει ντεπόζιτο 8 λίτρων και ζυγίζει μόλις 156, αφού αν το “κόβουμε” καλά από τις φωτογραφίες έχει μικρές διαστάσεις – κλασικά “ασιατικό” μέγεθος.
Δισκόφρενα υπάρχουν μπροστά και πίσω και η μπροστινή δαγκάνα είναι ακτινικά τοποθετημένη.
Σχεδιαστικά, πέρα από τον μεγάλο μονό προβολέα που ξενίζει ελαφρώς το μάτι, η συνολική γραμμή θυμίζει “Honda PCX”, αν όχι στο πιο μοντέρνο, τότε στο πιο σπορ ειδικά στο πίσω μέρος. Όπως και στο δημοφιλές μοντέλο της Honda, το τιμόνι είναι γυμνό και σωληνωτό.
Φωτογραφίες: www.supermoto8.com