fbpx

PGO LIBRA 150 EFI: Γνήσιο παιδί της πόλης

Eύχρηστο, ευέλικτο σκούτερ πόλης

Οι κατηγορίες των σκούτερ είναι πλέον πάρα πολλές και η εξειδίκευση ακόμη μεγαλύτερη, αλλά υπάρχουν ακόμα προτάσεις που υπηρετούν την απλή, προσιτή και «τα κάνω όλα και συμφέρω» προσέγγιση. Χαρακτηριστικός εκπρόσωπος αυτής της σχολής, το PGO Libra 150 efi.

H PGO είναι μια μεγάλη κατασκευάστρια εταιρία σκούτερ, που μετρά δεκαετίες παρουσίας στην αγορά. Ιδρύθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’60 και πιο συγκεκριμένα το 1964, από την εταιρία Motive Power Industry στην Ταϊβάν.

Επί δέκα χρόνια, από το 1972 έως το 1982, συνεργαζόταν με την ιταλική Piaggio κατασκευάζοντας Vespa για την τοπική αγορά.

Από το 1996 η PGO ξεκίνησε τη δημιουργία μιας δικής της ξεχωριστής γκάμας σκούτερ κι έγινε μια από τις ισχυρότερες εταιρίες στη χώρα, μαζί με τις ομοεθνείς Kymco και SYM.

Το PGO Libra 150 efi είναι ένα σκούτερ που ανήκει στην οικογένεια των μοντέλων πόλης, μαζί με τα Ligero, Χ-Ηot και G-Max της ταϊβανέζικης εταιρίας.

Με χαρακτηριστικό μεγάλο επίπεδο πάτωμα και τροχούς 12 και 13 ιντσών, κινείται από έναν μονοκύλινδρο αεροελαιόψυκτο κινητήρα 150cc με τέσσερις βαλβίδες (!) και τροφοδοσία μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού.

Η απόδοσή του – η οποία στην προκειμένη περίπτωση ευνοείται από το γεγονός ότι το σκούτερ είναι προδιαγραφών Euro3 – ανέρχεται στους 12,5 ίππους στις 7.750 rpm και στα 1,1 kgm ροπής στις 7.250 rpm, ενώ το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 6 λίτρων.

Η εταιρία ανακοινώνει κατανάλωση καυσίμου στα 3,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

O ανεφοδιασμός του ντεπόζιτου γίνεται από εξωτερική τάπα – δεν χρειάζεται να κατέβει ο αναβάτης από τη σέλα στο βενζινάδικο – που βρίσκεται αριστερά, στο πίσω μέρος της ποδιάς.

Δίπλα από την τάπα αεροπορικού τύπου υπάρχει ένας βολικός ανοικτός αποθηκευτικός χώρος.

Κάτω από τη διπλή σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για κράνος, ενώ τα όργανα είναι ένα αναλογικό και ένα ψηφιακό.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται σύστημα αντικλεπτικής προστασίας, ενσωματωμένο στο κλειδί της ανάφλεξης, πλάγιο και κεντρικό σταντ, γάντζος μεταφοράς τσαντών κάτω από το τιμόνι και χειρολαβή στήριξης του συνεπιβάτη, ο οποίος πατάει τα πόδια του σε σταθερά μαρσπιέ/εσοχές στο πάτωμα του σκούτερ.

Η κατασκευή του Libra γίνεται εξ ολοκλήρου στην Ταϊβάν (γνωστή για τις ποιοτικές κατασκευές της) με την PGO να παράγει το σύνολο των τμημάτων και των εξαρτημάτων που απαρτίζουν το σκούτερ.

Η σχεδίαση είναι απλή αλλά όχι παρωχημένη, με τον μεγάλο προβολέα να ενσωματώνεται κομψά πάνω στο μπροστινό τμήμα της ποδιάς.

Την πέδηση του σκούτερ αναλαμβάνουν δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα μπροστά και πίσω, ενώ στους τροχούς εφαρμόζονται λάστιχα διαστάσεων 120/70-12 και 130/70-13.

Μάλιστα ο μπροστινός δίσκος συνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων (βαμμένη κόκκινη, όπως και η πίσω δαγκάνα σαν μια σπορ πινελιά).

Στο ίδιο ύφος κινούνται και τα ελατήρια των δύο αμορτισέρ της οπίσθιας ανάρτησης – που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτισή τους – τα οποία είναι επίσης βαμμένα κόκκινα.

Οι μεσαίες διαστάσεις διαμέτρου των τροχών στο PGO Libra 150 efi προσφέρουν πολύ καλή ευελιξία, ενώ στην ευκολία χρήσης συμβάλλει εκτός από το εύχρηστο επίπεδο πάτωμα και το μικρό βάρος.

Με 124 κιλά στη ζυγαριά, μικρό μεταξόνιο στα 1.285 mm και τροχούς διαμέτρου 12 ιντσών, το Libra 150 της PGO είναι φτιαγμένο για να κινείται σε αστικό περιβάλλον και να ελίσσεται με ευκολία μέσα στην κίνηση.

To Libra διατίθεται σε δύο χρωματισμούς: Λευκό και Μαύρο

Η τιμή των 2.280 ευρώ καθιστά το PGO Libra 150 efi μια ενδιαφέρουσα πρόταση, η οποία διατίθεται στη χώρα μας μέσω της Μπούκουρας ΑΕΒΕ, με έδρα το Αγρίνιο.

Περισσότερες πληροφορίες: Μπούκουρας ΑΕΒΕ, 3ο χλμ. Ε.Ο. Αγρινίου – Αντιρρίου, τηλ. 2641 0 50071 και 2641 050072, www.boukourasmotors.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X