fbpx

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Όλα τα σκούτερ του 2021

Oδηγός αγοράς 2021: Όλα τα μοντέλα που έχουν παρουσιαστεί μέχρι στιγμής

Το 2021 αποτελεί χρονιά αναφοράς, τουλάχιστον για την ευρωπαϊκή αγορά, αφού σηματοδοτεί τη μετάβαση από τις Euro 4, στις Euro 5 προδιαγραφές. Πολλοί κατασκευαστές έχουν ήδη «ανοίξει τα χαρτιά τους» παρουσιάζοντας τα ανανεωμένα ή και νέα μοντέλα που θα συνθέσουν τη γκάμα τους για τη νέα χρονιά και εμείς τα συγκεντρώσαμε και σας τα παρουσιάζουμε, σε ένα περιεκτικό και πλήρες θέμα.

Μέχρι στιγμής, λοιπόν, η Honda, η Kymco, η SYM και η Yamaha έχουν επιδείξει τη μεγαλύτερη κινητικότητα, όντας έτοιμες, με προσαρμοσμένες γκάμες στις προδιαγραφές Euro 5.

Για μια ακόμα φορά και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων και παρερμηνειών, διευκρινίζουμε τα εξής:

  • Οι Euro 5 είναι σε ισχύ από 01/01/2021 και οποιοδήποτε νέο μοντέλο λαμβάνει έγκριση τύπου και ταξινομείται στην Ευρώπη, θα πρέπει να συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές αυτές.
  • Ισχύει παράταση ενός έτους για τη διάθεση του αποθέματος των Euro 4 μοντέλων, που παρέμειναν απούλητα λόγω της ύφεσης στην αγορά από την πανδημία του κορωνοϊού. Ωστόσο τα μοντέλα αυτά θα πρέπει να έχουν ταξινομηθεί μέχρι την καταληκτική ημερομηνία της 31/12/2020. Εξ ου και H «τρελή» άνοδος που καταγράφηκε στις ταξινομήσεις όλων των ευρωπαϊκών αγορών, συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής, τον Νοέμβριο και κυρίως τον Δεκέμβριο του 2020.
  • Τίποτα δεν απαγορεύει στους κατασκευαστές να παρουσιάσουν ανανεωμένα ή νέα μοντέλα Euro 5, ακόμα και αν δεν το έχουν πράξει μέχρι στιγμής. Η αναστάτωση που προκλήθηκε από την πανδημία, είναι λογικό να έχει αναστείλει προγραμματισμένες παρουσιάσεις και να έχει αλλάξει ριζικά τα όποια πλάνας στρατηγικής και τοποθέτησης στην αγορά.

Ως εκ τούτων, αν ένας κατασκευαστής δεν έχει παρουσιάσει ακόμα Euro 5 μοντέλα, το πιο πιθανό είναι να κρατά στάση αναμονής, μέχρις ότου πωληθεί το αδιάθετο Euro 4 στοκ των μοντέλων του αλλά και μέχρι να υπάρξουν βάσιμες ενδείξεις για επιστροφή της αγοράς στην «κανονικότητα».

Με βάση όλα αυτά, λοιπόν, τα οποία ελπίζουμε ότι έχουν γίνει σαφή και αντιληπτά από όλους, ας δούμε ποιοι ήταν οι κατασκευαστές που έχουν ήδη συμμορφωθεί με την Euro 5 πραγματικότητα.

BMW 2021
Ξεκινάμε με την
BMW και αυτό είναι κάπως άτοπο μετά από όλη αυτή την εισαγωγή, αφού δεν έχουμε ακόμη… κάτι απτό.

Ξέρουμε όμως, και αυτό βγήκε ως είδηση στο scooternet αποκλειστικά, ότι τα C400X και C400GT θα παρουσιαστούν σε Euro 5 εκδόσεις στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2021 (δηλαδή τον Μάρτιο κατά προσέγγιση) και θα συνοδεύονται από μια μοναδική για την αγορά, 5ετή εγγύηση!

Διαβάστε περισσότερα εδώ: scooternet.gr

H BMW επίσης κατάστησε σαφές ότι δεν «αστειεύεται» σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνηση και το Definition CE4 αποτελεί μια κλεφτή ματιά για το μοντέλο παραγωγής που θα ακολουθήσει!

Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

HONDA 2021
H Ηonda από την πλευρά της, ολοκλήρωσε ίσως πιο νωρίς από όλους την παρουσίαση της Euro 5, 2021 γκάμας των scooter της.

Το Honda Vision 110 είναι ένα πανάλαφρο (100 κιλά), αστικού προσανατολισμού δίτροχο, με έμφαση στην ευκολία οδήγησης από όλους, την απλότητα της κατασκευής και την οικονομία.

Για το 2021, φέρει επανασχεδιασμένο «σοφιστικέ» πλαίσιο, startstop σύστημα, smart key εκκίνηση και ένα σχεδιαστικό φρεσκάρισμα που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και νέο πίνακα οργάνων.
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

To Honda SH Mode 125 θα είναι, αναμενόμενα, ο πιο προσιτός τρόπος για να αποκτήσει κάποιος μοντέλο της εξαιρετικής σειράς των SH.

Για το 2021 φέρει νέο κινητήρα απόδοσης 11,2 ίππων, startstop σύστημα, smart key εκκίνηση, επανασχεδιασμένο πλαίσιο και μεταβολές στην γεωμετρία, καθώς και νέους τροχούς.
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

Σημαντική η ανανέωση και για το Honda SH150i, με ολοκαίνουργιο τετραβάλβιδο κινητήρα 157 κ.εκ., απόδοσης 16,2 ίππων, start – stop σύστημα, νέο πλαίσιο, Full LED φώτα.

Επίσης διαθέτει Traction Control, ABS και τροχούς διαμέτρου 16 ιντσών μπροστά και πίσω, με ελαστικά 100/80-16 και 120/80-16. Ένα scooter με σημαντικό επίπεδο ασφάλειας, τόσο από τα ABS και Traction Control, όσο και από τους τροχούς διαμέτρου 16 ιντσών.

Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

Ριζική μπορεί να χαρακτηριστεί η ανανέωση του Honda SH350i, με πρώτο και κυριότερο στοιχείο, την αύξηση της χωρητικότητας του κινητήρα του, κατά 51 κ.εκ., με την απόδοση του επίσης να αυξάνεται και να φτάνει τους 29,4 ίππους.

Το πλαίσιο είναι και σε αυτή την περίπτωση επανασχεδιασμένο, ενώ νέος είναι και ο πίνακας οργάνων που αποτελείται από δύο ψηφιακές οθόνες. ABS, Traction Control, Κeyless εκκίνηση και κλείδωμα, καθώς και full LED φώτα, αποτελούν τον πλούσιο εξοπλισμό του SH350i, που πέραν των όποιων αστικών του υποχρεώσεων, θα μπορεί να κινηθεί με άνεση και σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, αυξάνοντας κατά πολύ το «βεληνεκές» του.
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

Το Honda Forza 350, απέκτησε επίσης μεγαλύτερο κινητήρα, όμοιο με αυτόν του SH350i, και αποτελεί τη μεσαία GT πρόταση της Honda, φέροντας στον εξοπλισμό του ABS, smarty key, Τraction Control.

H ζελατίνα του φέρινγκ-ποδιάς είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη (+40 χλστ. στην υψηλή της θέση για το 2021) και μια νέα ψηφιακή οθόνη προσφέρει δυνατότητες διασυνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο.
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

Στον ίδιο δρόμο της ανανέωσης και το Honda Forza 125, έχει δεχθεί φρεσκάρισμα στη σχεδίασή του, απέκτησε και αυτό +40 χλστ. στην ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα του (στην υψηλή της θέση).

Παράλληλα προστέθηκε Traction Control, με το Start – Stop σύστημα και το smart key να παραμένoυν φυσικά standard.

Traction Control και smart key απέκτησε και το Honda PCX 125, το πρώτο scooter παραγωγής με startstop σύστημα, το οποίο εξακολουθεί φυσικά να συμπεριλαμβάνεται στον εξοπλισμό του.

Νέος είναι και ο κινητήρας του, πιο ισχυρός μάλιστα, αποδίδοντας 12,3 ίππους.
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

Το scooter που ολοκληρώνει την γκάμα της Honda για το 2021, είναι το Forza 750, το οποίο αποτελεί επί της ουσίας την εξέλιξη του Integra 750. Η σχεδίαση έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό, ενώ το ηλεκτρονικό «οπλοστάσιο» του Integra, σε συνδυασμό με το DCT κιβώτιο, προσφέρουν μεγάλη δυνατότητα παραμετροποίησης, με τα Riding Modes και το Traction Control να ρυθμίζονται σε διάφορες προεπιλεγμένες βαθμίδες απόδοσης και επίδρασης, αναλόγως του «προγράμματος» που έχει επιλεγεί.

ABS, TFT έγχρωμη οθόνη με δυνατότητα διασυνδεσιμότητας και Keyless σύστημα συμπληρώνουν τον εξοπλισμό ενός μοντέλου που μπορεί να επιτελέσει πολλαπλούς ρόλους στην αγορά αναλόγως της οπτικής που το εξετάζει κανείς.
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

KYMCO 2021
DT X360 ή adventure scooter σύμφωνα με την KYMCO, που έχει προσδώσει στο μοντέλο χαρακτηριστικά ώστε να τα βγάζει πέρα με την κακής ποιότητας άσφαλτο και του τσιμεντόδρομους.

Η σχεδίασή του αλλά και τα ελαστικά του πείθουν για αυτό, ενώ ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και περιλαμβάνει Traction Control, keyless σύστημα για το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα, καθώς και μια έγχρωμη LED οθόνη, ως πίνακα οργάνων. Kινητήρια μονάδα αποτελεί ένα μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο και τετραβάλβιδο μηχανικό σύνολο 320,6 κ.εκ., που αποδίδει 28,4 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 3,0 kgm ροπής στις 5.750 σ.α.λ.

Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

Το Kymco KRV 180 είναι ένα από τα πιο σημαντικά scooter του 2021 απλά και μόνο επειδή προσφέρει τη δομική φιλοσοφία του μεγαλύτερου AK550 αλλά και των υπόλοιπων γνωστών sport scooter της αγοράς, σε μικρό κυβισμό.

Με μοτοσυκλετιστικού τύπου ψαλίδι αλλά και κινητήρα & μετάδοση ως αναρτώμενη μάζα, η οδηγική συμπεριφορά αυτού του «μικρού» αναμένεται συναρπαστική!

Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

Ένα βήμα πριν την παραγωγή, το Kymco F9 είναι ένα δυναμικό ηλεκτροκίνητο scooter που συγκεντρώνει αρκετά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά, όπως το αυτόματο κιβώτιο δύο ταχυτήτων που είναι ενσωματωμένο στο ψαλίδι (!), καθώς και την μπαταρία σε ρόλο ενεργού μέρους του πλαισίου. Περισσότερες πληροφορίες: https://scooternet.gr/news/νεα-μοντελα/κυmco-f9-2021-το-ηλεκτροκίνητο-αύριο-είναι-εδώ/

To τρίτροχο CV3 της Kymco, έχει ενταχθεί στους καταλόγους του 2021 της εταιρίας και το μόνο που περιμένουμε είναι η ημερομηνία της επίσημης ανακοίνωσής του. Με κινητήρα από το AK550 και ένα σύστημα διεύθυνσης – ανάρτησης – κλίσεων που ενσωματώνει δύο τροχούς στο μπροστινό μέρος, το CV3 θα αποτελεί το μεγαλύτερο σε κυβισμό scooter του είδους.
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

PIAGGIO 2021
Η
Piaggio έχει προχωρήσει σε μια –αλλά τι μια!- ανανέωση μοντέλων στην γκάμα της, ανακοινώνοντας τα νέα Beverly 300 και 400. Τα scooter αποκτούν HPE κινητήρες Euro 5 και ένα γενναίο φρεσκάρισμα στη σχεδίαση, ενσωματώνοντας στοιχεία από τη σειρά των Medley.


Τις όποιες διαθέσιμες πληροφορίες για τα νέα
Beverly 300 και 400, συν την τιμή τους, θα τις βρείτε στους ακόλουθους συνδέσμους.
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr καθώς και
scooternet.gr

SYM 2021
Ξεκινώντας από τα SYM
Symphony ST στις εκδόσεις 50/125/200i, αποκτούν όλα πιο δυναμική εμφάνιση, Full LED φώτα, νέες σέλες, νέο πίνακα οργάνων (πλήρως ψηφιακός) και το σύστημα A.L.E.H. που φέρνει στο ίδιο επίπεδο κέντρα τροχών και άρθρωση πίσω ανάρτησης, βελτιώνοντας την οδηγική συμπεριφορά.

Φυσικά το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το Symphony ST200i, το scooter που έχει υπάρξει best seller στη χώρα μας και συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τις πωλήσεις του (δεύτερο για το 2020).
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

Το SYM Maxsym TL508 αύξησε τον κυβισμό του στα 508 κ.εκ. (από 465) και παράλληλα αυξήθηκε και η ιπποδύναμη του, στους 43,7 ίππους.

Συγχρόνως εφοδιάστηκε με σύστημα keyless εκκίνησης και θύρα φόρτισης USB QC 3.0.
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

Προσαρμογή στις προδιαγραφές Euro 5 για την περίπτωση του SYM Cruisym, που έγινε πλέον “Cruisym α”, διατηρώντας τις σπορ και μοντέρνες γραμμές του.

Το scooter φέρει δυο προβολείς LED και νέα όργανα με οθόνη LCD, ενώ έχει εφοδιαστεί με σύστημα Traction Control (TCS) και θύρα φόρτισης USB 3.0. Ο κινητήρας του 300 αποδίδει 25,6 ίππους, το ντεπόζιτο χωράει 12 λίτρα.
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

Επιστροφή στη γκάμα για το SYM Maxsym 400, το οποίο ανήκει στην κατηγορία maxi scooter μεσαίου κυβισμού. Φέρει μονοκύλινδρο κινητήρα 399 κ.εκ. με απόδοση 33,5 ίππους, Traction control, Advanced Brake Light (προειδοποιητικό απότομου φρεναρίσματος).

Είναι εφοδιασμένο με ζελατίνα ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος χωρίς εργαλεία, μπροστινό προβολέα και οπίσθιο φωτιστικό σώμα LED, Keyless εκκίνησης και αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα που χωρά ένα φουλφέις κράνος και ένα ακόμα ανοικτό.
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

Η οικογένεια των SYM Jet14 εκσυγχρονίζεται, με νέα σχεδίαση και διπλούς προβολείς μπροστά τεχνολογίας LED.

Παράλληλα ο εξοπλισμός περιλαμβάνει παροχή USB QC2.0 στο ντουλαπάκι της ποδιάς. Τα τέσσερα μοντέλα των Jet14 είναι ένα 50άρι, δυο 125άρια (ένα αερόψυκτο, κι ένα υγρόψυκτο) και ένα αερόψυκτο 200άρι.

Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

Πέραν των… συμβατικών Jet, η SYM επέλεξε την έκδοση των 125 κυβικών, ώστε να εξαπολύσει αντεπίθεση στην κατηγορία των Mini GT, με το μοντέλο Jet X 14.

Γενναία αναβάθμιση σε όλα τα σημεία και πλούσιος εξοπλισμός, το καθιστούν μάλλον νέο μοντέλο, με ξεχωριστή θέση μέσα στη γκάμα της εταιρίας.
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

Τα μικρότερου μεγέθους σκούτερ της SYM, τα Jet 4 με τροχούς 12 ιντσών, αναβαθμίστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro 5. Τρία είναι τα νέα μοντέλα που έχουν αποκτήσει και τον κωδικό RX, με κινητήρες 50, 125 και 150 κυβικών.

Το μπροστινό τμήμα έχει αλλάξει και έχει γίνει ιδιαίτερα σπορ, ενώ λίγο πιο πάνω υπάρχει οθόνη LCD. Tα Jet4 είναι κι αυτά εξοπλισμένα με το σύστημα της SYM, Anti-Lift Engine Hanger.
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

To SYM ΚRN BT, αποτελεί το τρίτο μέλος της οικογενείας των BT μοντέλων, μετά το FNX 125 και το γνωστό μας DRG 160.

Με όνομα δανεισμένο από την ασιατική μυθολογία, αφαιρετικό ύφος και μεγάλες δυνατότητας customizing, το KRN BT έρχεται να συμπληρώσει μια σειρά της SYM με πιο διασκεδαστικό προσανατολισμό από τα συνήθη χρηστικά δεδομένα.
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

YAMAHA 2021
Ξεκινώντας από την κατηγορία «φτερού», το Yamaha
Delight 125 ανανεώθηκε για το 2021, με νέα σχεδίαση, Euro 5 κινητήρα με σύστημα Start – Stop, ενώ παρά την προσθήκη 2 κιλών στον συνολικό βάρος, παραμένει εξαιρετικά ελαφρύ στα 101 κιλά.

Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

Το Yamaha NMAX 125, ανανεώθηκε επίσης σε μεγάλο βαθμό. O τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας του με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVA, συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5, ενώ traction control και σύστημα startstop, δημιουργούν ένα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού.

Το πλαίσιο είναι επανασχεδιασμένο, ενώ φρεσκάρισμα είχαμε και στη σχεδίαση του μοντέλου, το οποίο μεταξύ άλλων αποκτά επίσης νέο πίνακα οργάνων με σύστημα διασυνδεσιμότητας, LED προβολείς και Smart Key εκκίνηση / κλείδωμα, χωρίς την χρήση κλειδιού.
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

Το Yamaha XMAX 125 δεν είναι ακριβώς νέο μοντέλο στη γκάμα της Yamaha, ωστόσο θα διατεθεί, με αφορμή και την Euro 5 ανανέωσή του, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.

Πρόκειται για ένα πολυτελές και τεχνολογικά προηγμένο σκούτερ, το οποίο για το 2021, φέρει στον standard εξοπλισμό του νέο Blue Core κινητήρα με σύστημα μεταβλητού χρονισμού στις βαλβίδες εισαγωγής (VVA), Start–Stop λειτουργία, ABS και Traction Control, Smart Key, LED φώτα και ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις ζελατίνα.
Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

Για το 2021, το XMAX 300, αποκτά βελτιωμένο Blue Core κινητήρα Euro 5 προδιαγραφών, ο οποίος, σύμφωνα με την Yamaha, είναι κατά 6% πιο οικονομικός σε σχέση με τον προκάτοχο του.

Περισσότερες πληροφορίες:

Tέλος τα TMAX 560, είχαν προσαρμοστεί από νωρίς στις Euro 5 προδιαγραφές και ως εκ τούτων το μόνο που αλλάζει για το 2021, είναι η διάθεση μερικών νέων χρωματισμών, στις δύο εκδόσεις του μοντέλου, Τ-ΜΑΧ 560 και TMAX 560 Tech Max. Περισσότερες πληροφορίες: scooternet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ