PGO I’ME WEL BIKE 150: Παρουσίαση ενός μοναδικού τρίτροχου σκούτερ

 Ξεχωριστή πρόταση

Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι πρόκειται για ένα καλοσχεδιασμένο σκούτερ, αλλά κυρίως ότι στο πίσω μέρος του δεν διαθέτει έναν, αλλά δύο τροχούς. Είναι το μοναδικό PGO I’me Wel Bike 150.

Λόγω των τριών τροχών και του συγκεκριμένου μετατροχίου που έχουν οι οπίσθιοι τροχοί, ένα από τα πλεονεκτήματα του PGO I’me Wel Bike 150 είναι ότι μπορεί να οδηγηθεί νόμιμα με δίπλωμα αυτοκινήτου (που έχει εκδοθεί μέχρι 19/1/2013). Επίσης δεν χρειάζεται να ξέρει κάποιος ισορροπία, αφού ο τρίτος τροχός φροντίζει για αυτό.

Είναι ένα σκούτερ που θα ταιριάξει περίφημα σε συγκεκριμένες ανάγκες ανθρώπων που για τους δικούς τους λόγους δεν εμπιστεύονται ένα δίτροχο μοντέλο, αλλά και στους επαγγελματίες που θα βρουν στη μορφή της έκδοσης Semi-Cargo (μονόσελο και μεγάλη σχάρα φόρτωσης) έναν αποτελεσματικό συνεργάτη που προσφέρει λύσεις.

To τρίτροχο αυτό σκούτερ δεν παίρνει κλίση στις στροφές, όπως κάνουν τα αντίστοιχα της Piaggio, Yamaha, Qooder, Peugeot.

Το PGO I’me Wel Bike 150 αποτελεί εξέλιξη των πρώτων τρίτροχων με δυο τροχούς πίσω που παρουσίασε η ταϊβανέζικη PGO πριν από 8 χρόνια.

Χρησιμοποιεί σαν κύρια μονάδα το κομψό PGO T-Rex 150, είναι ποιοτικά κατασκευασμένο και φινιρισμένο σε κάθε του λεπτομέρεια, αποδεικνύοντας τη μεγάλη τεχνογνωσία που διαθέτει η εταιρία, η οποία είναι από τις παλαιότερες στο χώρο των σκούτερ, με έτος ίδρυσης το 1964.

Στην “πολιτική” έκδοση που παρουσιάζουμε σήμερα, η σέλα του 150 είναι διπλή. Το πλατύ και επίπεδο δάπεδο θα προσφέρει ευχρηστία και μεγάλη δυνατότητα μεταφοράς μικροαντικειμένων και τσαντών – πέρα από τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα.

Στη δεξιά άκρη του δαπέδου υπάρχει ένα εύχρηστο πεντάλ που γεφυρώνει τα τρία δισκόφρενα (ένα τύπου μαργαρίτα μπροστά και δύο πίσω, ένα για κάθε τροχό) –  σύστημα μέσω του οποίου το σκούτερ επιτυγχάνει εξαιρετικές επιδόσεις στον τομέα του φρεναρίσματος.

Όλοι οι τροχοί είναι 12 ιντσών και τα ελαστικά είναι 120/70 μπροστά και 130/70 πίσω.

Για ευκολία στην καθημερινότητα ο ανεφοδιασμός δεν γίνεται κάτω από τη σέλα, αλλά μπροστά και αριστερά στην ποδιά, όπου υπάρχει η τάπα του ρεζερβουάρ των 6,0 λίτρων που είναι χωνευτή.

Ο καλοσχεδιασμένος πίνακας οργάνων έχει ένα αναλογικό στροφόμετρο και μια ψηφιακή οθόνη με πολλές πληροφορίες, όπως και τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες.

Το τιμόνι είναι πολύ καλής ποιότητας και εντυπωσιακής σχεδίασης, σωληνωτό και ανωδιωμένο χρυσό και φέρει το απαραίτητο και χρήσιμο χειρόφρενο (μοχλός).

Λίγο πιο κάτω, στο κέντρο της ποδιάς, συναντάμε τον μοχλό-επιλογέα, μέσω του οποίου ο χρήστης μπορεί να επιλέξει νεκρά, κίνηση μπροστά ή κίνηση πίσω, αφού το I’me 150 διαθέτει και όπισθεν – κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο σε δύσκολες περιπτώσεις.

To πιρούνι του PGO I’me Wel Bike 150 είναι τηλεσκοπικό και τοποθετημένο σε επικλινή θέση, ενώ πίσω υπάρχουν δυο αμορτισέρ, ένα για κάθε τροχό.

Τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση (σκληρότητα) του ελατηρίου τους, έτσι ώστε να μπορεί ο αναβάτης να τα προσαρμόζει ανάλογα με το βάρος που μεταφέρει το σκούτερ.

Ο κινητήρας είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος με ψυγείο λαδιού, χωρητικότητας 150 κυβικών, που αποδίδει 10 ίππους. Η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς γίνεται μέσω διαφορικού. Το συνολικό βάρος φτάνει τα 175 κιλά.

Τα τρίτροχα της PGO είναι δημοφιλή σε ασιατικές αγορές, μεταξύ τους και την Ιαπωνία, η οποία έχει παράδοση στα “επαγγελματικά σκούτερ”, που διαχρονικά αποδεικνύονται πολύτιμα σε καθημερινές εργασίες.

Μοναδικό σαν σύλληψη και σαν διάταξη τροχών στην ελληνική αγορά, το PGO I’me Wel Bike 150 μπορεί να προσφέρει, μέσω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του, μια αποτελεσματική λύση σε όσους προτιμούν τους τρεις τροχούς για λόγους ασφάλειας, αλλά και στους επαγγελματίες.

Οι τιμές των δυο εκδόσεων του 150, είναι 3.750 ευρώ για την Standard με τη διπλή σέλα και 3.880 ευρώ για το Semi-Cargo με τη σχάρα.

Περισσότερες πληροφορίες: Μπούκουρας ΑΕΒΕ, 3ο Χλμ. ΕΟ Αγρινίου-Αντιρρίου, 30100 Αγρίνιο, 26410 50071, 26410 50072 , www.boukourasmotors.gr

X