MONTEΛΟ 2012: ΚΥΜCO K-XTC 300i

Το “αγωνιστικό” 300άρι

Eμπλουτίζεται διαρκώς η γκάμα των scooter της Kymco και συγκεκριμένα, στην περίπτωσή μας, με ένα σπορ μοντέλο. Ονομάζεται Kymco K-XTC 300i, είναι μοντέλο 2012 και οι γραμμές του θυμίζουν τα Xciting 300 , Xciting 500, αλλά και το ολοκαίνουργιο Kymco Xciting 400i του 2012. Μόνο που το K-XTC 300i διαθέτει πιο σπορ “ενδυμασία. Με αιχμηρό, μεγαλύτερο μπροστινό-πάνω μέρος του φέρινγκ και ψηλότερη ζελατίνα, έχει μικρότερες συνολικές διαστάσεις και γενικά φοράει μια πιο επιθετική αύρα. Οι προβολείς είναι μακρύτεροι και ανεβαίνουν ψηλότερα, ενσωματώνοντας παράλληλα τα φλας και τα LED (όπως και στο πίσω φωτιστικό σώμα), που κάνουν ολοένα και πιο αισθητή την παρουσία τους στα μοντέρνα σκούτερ.

Kymco K-XCT 300: Αιχμηρό φέρινγκ και “μυτερή” ζελατίνα, με έντονη σπορ εμφάνιση

Μπορεί να μοιάζει με maxi scooter, αλλά είναι σαφές ότι το Kymco K-XTC 300i κατατάσσεται στην κατηγορία μεσαίων σκούτερ compact διαστάσεων, για περισσότερη ευελιξία στην κίνηση της πόλης. Μιας και πρόκειται για ένα εντελώς νέο μοντέλο, το σπορ 300άρι δημιουργήθηκε γύρω από ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο με μεταξόνιο 1.450 χιλιοστών.

“Διόροφη” σέλα και αναδιπλούμενα μαρσπιέ για τον συνεπιβάτη

Το πλαίσιο του K-XTC 300i είναι περιμετρικό, σωληνωτό με δύο χαμηλές ραχοκοκαλιές, που περνούν ανάμεσα από τα πόδια του αναβάτη. Τη διάταξη αυτή στα αγγλικά την ονομάζουν dual underbone (under bone ονομάζουν και όλα τα παπιά στην Ασία).

Το K-XCT 300 φοράει τον ισχυρό 300άρη της Kymco με τους 30 ίππους

Oι τροχοί του K-XCT 300i είναι 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω (λάστιχα 120/80 και 150/70), ενώ μπροστά υπάρχει ένα δισκόφρενο 260 χιλιοστών και πίσω ένα – επίσης δισκόφρενο – 240 χιλιοστών. To πίσω δισκόφρενο διαθέτει δαγκάνα 2 εμβόλων, το μπροστινό δαγκάνα 3 εμβόλων, ενώ αμφότερα διαθέτουν μεταλλικά σωληνάκια. Ο μπροστινός δίσκος είναι τύπου μαργαρίτα. Θα υπάρχει και έκδοση με σύστημα ABS. Το ύψος σέλας φτάνει τα 810 χιλιοστά και το βάρος τα 164 κιλά. Το ρεζερβουάρ του K-XCT 300i έχει χωρητικότητα 12,5 λίτρων.

Ένα δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό, με 3έμβολη δαγκάνα

Kινητήρας του K-XCT είναι ο μονοκύλινδρος G5 της Kymco, τετράχρονος , υδρόψυκτος, 4βάλβιδος, με ηλεκτρονικό ψεκασμό και μας είναι γνωστός για τις καλές του επιδόσεις (27,8 ίπποι, στις 7.750 σ.α.λ), γιατί έχει χρησιμοποιηθεί, εκτός των άλλων και  στο Kymco People Gti 300, το οποίο έχουμε δοκιμάσει στο SCOOTERNET. Στο χώρο κάτω από τη σέλα χωράει ένα φουλφέις κράνος.

Το νέο 300άρι της Kymco θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2012 και η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.