LONGJIA VMAX 300: Εμφάνιση “τούτι-φρούτι”

Εμφάνιση “Απ’ όλων” και κινητήρας Piaggio

Ήταν η κομψότητα και η προσεγμένη εμφάνιση του πρωτοεμφανιζόμενου νέου κινεζικού σκούτερ Longjia VMAX 300 που μας τράβηξε αρχικά την προσοχή, κι έπειτα ο κινητήρας του που είναι κατασκευής Zongshen – θυγατρικής της Piaggio.

H εταιρία είναι κινεζική, το όνομά της είναι Longjia (Λονγκ-Τζια) και έχουμε δει προϊόντα της και στην Ελλάδα με διαφορετική μάρκα (rebadge) των οποίων η ποιότητα είναι πολύ καλή και η τιμή συμφέρουσα, συνεπώς το πιθανότερο είναι να καλύπτει αυτό που λέμε “σχέση ποιότητας και τιμής”.

Το νέο scooter πόλης μικρών διαστάσεων (αλα PCX) που φέρει το όνομα Longjia VMAX 300, παρουσιάστηκε τους τελευταίους μήνες του 2019 στην Tαϊβάν και από σχεδιαστική άποψη δανείζεται στοιχεία από πολλά… δίτροχα. Από το Honda Forza, μέχρι σκούτερ της Yamaha, αλλά και τους προβολείς της Ducati Panigale.

Μπορεί να παίρνει το μεσαίο σώμα, το μπροστινό τμήμα και τα μαρσπιέ από το Yamaha NΜΑΧ, τους προβολείς του Ducati Panigale, το πίσω τμήμα από το Honda Forza, τα οπίσθια φωτιστικά σώματα του Yamaha XΜΑΧ, και εντέλει το συνολικό αποτέλεσμα να είναι ομοιογενές και καλόγουστο.


Πέρα από την εμφάνιση (στην κρίση του κόσμου…) διάνα χτύπησε η
Longjia και στο κομμάτι του κινητήρα, αφού κατάφερε να τον προμηθευτεί από την θυγατρική της Piaggio στην Κίνα την Zongshen.

Πρόκειται για τον παλιό, καλό γνωστό μας “300άρη” των 278 κυβικών εκατοστών.


Είναι τετραβάλβιδος με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής που έχει μέγιστη ισχύ 16kW (22 ίπποι) στις 7.250 rpm και μέγιστη ροπή 23Nm στις 6.000 rpm, διαθέτοντας τις προδιαγραφές και τις επιδόσεις που ξέρουμε από πλήθος 300αριών της Piaggio, από τα
Beverly, τις Vespa GTS, Aprilia SR MAX, κλπ.

Μικρών διαστάσεων σκούτερ, με μικρό βάρος και μεσαίας διαμέτρου τροχούς, με μεγάλο κινητήρα 278 κυβικών; Το VMAX μάλλον θα πηγαίνει σαν το γνωστό VMAX (το Dragster-οειδές θηρίο της Yamaha).

Οι τροχοί είναι μεσαίας διαμέτρου 13 ιντσών και δισκόφρενα – τύπου μαργαρίτα – υπάρχουν και στους δυο τροχούς, που συνεργάζονται με ABS.

Στα όργανα το Longjia VMAX 300 έχει έγχρωμη οθόνη TFT που μπορεί να συνδεθεί με GPS και smartphone μέσω μιας εφαρμογής, με τον πολυδιακόπτη του να είναι keyless χωρίς κλειδί.

Πιστεύουμε πως αν το Longjia VMAX 300 περνούσε τις προδιαγραφές Euro4 – Euro5, με τέτοια εμφάνιση και τέτοιο κινητήρα θα μπορούσε να κάνει καριέρα και στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Φωτογραφίες: Jorsindo Motor Club

X