fbpx

LINTEX SCOOTERS, 2014: ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ… ΜΕ ΚΑΡΜΠΟΝ

Tρια μοντέλα που θυμίζουν κάτι…

 Πρόκειται για την κινεζική εταιρία Zhejiang Lingyu που φτιάχνει τα σκούτερ με το όνομα Lintex. Στο site της η εταιρία ούτε λίγο-ούτε πολύ αναφέρει ότι εκτός από τα 700 χιλιάδες τετραγωνικά του εργοστασίου που κατασκευάζονται τα scooter της… έχει τη φήμη – σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις των ιδίων – του “πατέρα του κινέζικου σκούτερ”. Και καλά, για τα τετραγωνικά μπορεί να λένε αλήθεια, αλλά “πατέρας” του κινέζικου σκούτερ; Κι η “μητέρα” τότε ποια είναι; 

Σε ένα αρκετά μεγάλο περίπτερο στο περσινό σαλόνι του Μιλάνο (με το σλόγκαν “Γιατί Εγώ;”) παρουσιάστηκαν τα σκούτερ της κινεζικής Lintex, μιας εταιρίας που μέχρι και πρόσφατα είχε αντιπροσωπεία και στην Ελλάδα, ενώ τους τελευταίους μήνες αγνοείται η τύχη και τα ίχνη της.

Μπροστά από το περίπτερο μάλιστα οι Κινέζοι εξέθεταν τα τρια νέα μοντέλα της εταιρίας: ένα με 16άρηδες τροχούς που θύμιζε SH, ένα πενηντάρι που θύμιζε νέα Lambretta και ένα 100άρι που θύμιζε -εντονότατα- Vespa. 

To αντίγραφο της Vespa μάλιστα έχουμε την εντύπωση – ερευνάται ακόμα, δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα – ότι “μαζεύτηκε” από την ιταλική οικονομική αστυνομία, λόγω του ότι παρανομούσε, κλέβοντας τη σχεδίαση του αυθεντικού σχεδίου που είχε δημιουργηθεί από την Piaggio.

Το όμορφο κατά τ’ άλλα σκουτεράκι με το εντυπωσιακό κιτρινο-πράσινο ματ μεταλλικό χρώμα, διέθετε 100άρη τετράχρονο κινητήρα, 12άρηδες τροχούς, δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό και ζύγιζε 97 κιλά. 

Δίπλα από το Βεσπάκι, τοποθετημένο πάνω σε ψηλότερο σκαλοπάτι ένα Λαμπρετάκι που ονομαζόταν Imad, με κινητήρα 50 κυβικών και τετράχρονο. Οι τροχοί του ήταν και εδώ 12 ιντσών, μπροστά υπάρχει δισκόφρενο, ταμπούρο πίσω και το βάρος του φτάνει 88 κιλά.

Στην περίπτωση του Lintex Imad 50 σίγουρα δεν υπήρχε μήνυση για clopy-από το κλοπή-right από κάποια εταιρία μιας και πιθανά θιγόμενη Lambretta δεν υπήρχε στο Μιλάνο. Η Lambretta αντιμετωπίζει ήδη πολλά δικά της προβλήματα, με μηνύσεις που διεκδικούν την ιδιοκτησία του ονόματος. 

Στην άκρη του μπροστινού σταντ ένα μαύρο σκουτεράκι με μεγάλους τροχούς ήταν τελικά το σημαντικότερο νέο μοντέλο της Lintex και ένα από τα σημαντικότερα της έκθεσης! Γιατί; Μα γιατί δείχνει ότι οι κινέζοι κατασκευαστές προχωρούν δυναμικά και προς τους μεγαλύτερους κυβισμούς, χωρίς τη βοήθεια από κάποιου εμπειρότερου στρατηγικού συνεργάτη.

Πως παρουσιάζει όμως η Lintex το νέο της 300άρι; Διαβάζουμε στο προσπέκτους της εταιρίας πως: “Εξωσωματική εμπειρία… μια ελεγχόμενη έκρηξη έρχεται στο μυαλό σου όταν γυρίζεις το γκάζι και δέχεσαι στην ώθηση της δύναμης που συνδυάζεται με την ανάταση του πλήρους ελέγχου. Αν ο κεραυνός είχε σκούτερ, τότε θα ήταν αυτό”… Πραγματικά δεν γνωρίζαμε ότι οι άσοι του marketing της μακρινής χώρας έχουν τέτοιες ποιητικές εξάρσεις και μάλιστα για σκούτερ καθημερινής μετακίνησης.

Όπως και να έχει το νέο 300άρι της Lintex ονομάζεται C5, όπως και το 150άρι που κυκλοφόρησε στο παρελθόν και στην Ελλάδα, με το όνομα Powerflight 300 (αν διαβάσαμε σωστά) γραμμένο στα πλαϊνά οπίσθια καπάκια του.

Εφοδιασμένο με 16άρηδες τροχούς μπροστά και πίσω, όπως και δισκόφρενα (με 2εμβολη δαγκάνα μπροστά) το Powerflight διαθέτει κινητήρα 276 κυβικών (όντας ένας υπερκυβισμένος 250άρης), που αποδίδει 17,4 ίππους. Το βάρος του φτάνει τα 139 κιλά και η τελική του λίγο πιο κάτω, στα 130 χιλιόμετρα την ώρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

X