Κλασικές γραμμές με σύγχρονες πινελιές
Τα σκούτερ της Lambretta είναι από αυτά τα οχήματα που ανοίγουν ένα μικρό παράθυρο στο παρελθόν, με το στυλ τους να θυμίζει ακόμα και σήμερα έντονα τη δεκαετία του ‘60 και την κουλτούρα των Βρετανών Mods, πολλοί εκ των οποίων άλλωστε οδηγούσαν μονταρισμένα σκούτερ της ιταλικής τότε εταιρίας.
Μάλιστα το σήμα της Lambretta, ο στόχος της RAF που απέκτησε νέα νοηματοδότηση, χρησιμοποιήθηκε ως σύμβολο του κινήματος των Mods.
Τα χρόνια από τότε έχουν περάσει, όμως η Lambretta ακολουθεί ακόμα το ίδιο στυλ στην σχεδίαση των σκούτερ της, βάζοντας βέβαια και τη μοντέρνα πινελιά όπου αυτό χρειάζεται.
Πάνω σε αυτή τη βάση έχει σχεδιαστεί και η νέα Lambretta X300 GT, μια πιο “σπορ”, τουριστική και εξοπλισμένη εκδοχή της σειράς X, που αποτελεί τη ναυαρχίδα της εταιρίας.
Η εμφάνιση διατηρεί τις οβάλ, στρογγυλεμένες γραμμές που καταλήγουν σε κοφτές γωνίες, δίνοντας έτσι μια μίξη της ρετρό αισθητικής (που προτιμά τα οβάλ σχήματα), με τη σύγχρονη τάση που θέλει την εμφάνιση των σκούτερ να μοιάζει επιθετική και “φρέσκια” και η αλήθεια είναι ότι η Lambretta X 300GT καταφέρνει να ακροβατήσει με μαεστρία ανάμεσα στις δύο αυτές φιλοσοφίες.
Στην καρδιά της βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας 275cc, ο οποίος εφοδιάζει όλη την σειρά των 300αριών της Lambretta.
H απόδοσή του φτάνει τους 25,1 ίππους στις 8.250 rpm και τα 24,5 Nm ροπής στις 6.250 rpm, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα.
Στις αναρτήσεις δεν έχουμε “επανάσταση”, καθώς η X300 GT χρησιμοποιεί το κλασικό σύστημα της Lambretta με υστερούντες βραχίονες στο μπροστινό (με επτά επίπεδα ρύθμισης της προφόρτισης), ενώ πίσω έχουμε διπλά αμορτισέρ.
Οι τροχοί είναι 12” εμπρός και πίσω, με Tubeless ελαστικά διαστάσεων 120/70 και 130/70, ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δίσκοι (ένας μπροστά και ένας πίσω), με την παρουσία δικάναλου ABS.
Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται μια σχάρα πίσω και μια μικρή ζελατίνα, που αυξάνουν τις δυνατότητες φορτώματος, καθώς και την άνεση στο ταξίδι (τουλάχιστον σε ένα μικρό βαθμό, καθώς δεν πρόκειται για μια μεγάλη ζελατίνα).
O πίνακας οργάνων αποτελείται από μια κάθετη TFT οθόνη με έξι επίπεδα φωτεινότητας και πέντε διαφορετικά θέματα (Interfaces), η οποία υποστηρίζει συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth με Smartphone.
Tα πλήρως LED φωτιστικά σώματα και το Keyless σύστημα εκκίνησης συμπληρώνουν την εικόνα, ενώ η Lambretta X300 GT, παρά την “φουσκωμένη” εικόνα της παραμένει ένα μαζεμένο σκούτερ, με πλάτος 741mm, μεταξόνιο στα 1.370mm και το βάρος της σταματάει στα 160 κιλά, με ντεπόζιτο 7,5 λίτρων.
Ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε η νέα Lambretta θα έρθει στην Ευρώπη, καθώς το μοντέλο προς το παρόν διατίθεται μόνο στις ασιατικές αγορές.