Αισθητική εξέλιξη
Μέσα στο πρόγραμμα ανανέωσης και εμπλουτισμού της γκάμας της ταϊβανέζικης εταιρίας που ειδικεύεται στα σκούτερ, εντάχθηκε και το νέο Kymco XTown CT 125 που φέρνει νέο σχεδιαστικό αέρα σε μια κατηγορία που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στις ευρωπαϊκές αγορές.
Αφήνει στην άκρη τις παραδοσιακές φόρμες των maxi scooter το Kymco XTown CT 125, όπου στο “CT”, διαβάζουμε “πόλη”, City.
H πρακτικότητά του έγκειται στην ύπαρξη επίπεδου δαπέδου, που βολεύει στο “ανέβα-κατέβα” από τη σέλα του σκούτερ, αλλά και στη μεταφορά μικρών ή μεγαλύτερων αποσκευών. Επίσης με αυτή τη λύση τα πόδια έχουν χώρο να κινηθούν ελεύθερα δεξιά-αριστερά, μπροστά και πίσω.
Είναι η εμφάνιση που κάνει ένα βήμα μπροστά, στηριζόμενη πάντως στην χαρακτηριστική εταιρική εικόνα των σκούτερ της Kymco: δυο προβολείς μπροστά που κατεβαίνουν χαμηλά, πλαϊνά τμήματα που τραβούν τις μύτες τους προς τα πάνω, σε αντιστοιχία και παραλληλία με τα πλαϊνά-οπίσθια καπάκια της ουράς.
Ο όγκος του φέρινγκ είναι μεγάλος και προστατεύει, μαζί με την ψηλή ζελατίνα, τον αναβάτη από τα καιρικά φαινόμενα, όπως οφείλει να κάνει ένα καθ’ όλα maxi scooter που προορίζεται και για τουριστική χρήση.
Καμία σχέση δεν έχει αυτή η κατηγορία του XTown CT με τα μικρά σκούτερ πόλης (PCX, NMAX) που λανθασμένα αναφέρουν ιστοσελίδες σαν ανταγωνιστές του. Αντίθετα ανταγωνιστές του είναι κυρίως το υπάρχον Xtown και τα Honda Forza 125, Yamaha XMAX 125 (στην Ευρώπη).
Το νέο, μοντέρνο στυλ του Kymco XTown CT 125 τονίζεται από τα φωτιστικά που είναι full LED, από την σέλα δύο επιπέδων, με τον συνεπιβάτη να κάθεται ψηλά, τα πόδια του πάνω σε μεγάλα αναδιπλούμενα μαρσπιέ και χειρολαβές για στήριξή του στην ουρά (που “κοιτούν” προς τα πάνω).
Ο χώρος κάτω από την σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα φουλφέις κράνος, ενώ η παροχή ρεύματος (USB) βρίσκεται σε πολύ βολικό και έξυπνο σημείο και βρίσκεται πάνω στο τιμόνι.
Ο κινητήρας του Kymco XTown CT 125 είναι τετράχρονος μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 125 cc, με 4 βαλβίδες και έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής, με απόδοση 14,9 ίππων στις 9.000 rpm και 1,18 kgm ροπής στις 7.000 rpm.
Οι τροχοί του 125 έχουν μεσαία διάμετρο 13 ιντσών και τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70-13 και 150/70-13, μπροστά και πίσω αντίστοιχα. Ένα δισκόφρενο υπάρχει σε κάθε τροχό, ενώ το ABS είναι μονοκάναλο, μόνο για τον μπροστινό τροχό.
Το βάρος του 125 φτάνει τα 167 κιλά (κενό) και το ρεζερβουάρ χωράει 10,5 λίτρα.
Η διάθεση του Kymo ΧΤown CT 125 στην αγορά ανακοινώθηκε για τα μέσα του 2019, με την τιμή του να εκρεμμεί, αν και δεν προβλέπεται να είναι χαμηλή, αφού είναι μοντέλο που εμπίπτει στην premium κατηγορία.