fbpx

KYMCO AGILITY + 300, 2019: Ο μεγάλος αδελφός των Agility

H οικογένεια μεγαλώνει

Η λέξη “Αgility” δεν έχει να κάνει με την αγκύλη, ούτε την αγκύλωση, για την ακρίβεια είναι ακριβώς το αντίθετο, σημαίνει ευελιξία. Ευελιξία μέσα στην πόλη κυρίως, εκεί που τόσο προβληματίζει τους ανθρώπους των μοντέρνων πόλεων: στο κομμάτι της μετακίνησης. Μετά από τα μικρά Agility των 50, 125 και 150 κυβικών που τόσα χρόνια μας υπηρετούν καθημερινά έρχεται η στιγμή να εμφανιστεί “ο μεγάλος αδελφός” με τον μεγάλο κινητήρα, το Kymco Agility+ 300.

Eίναι maxi είναι “plus” είναι μεγαλύτερο από τα άλλα Agility και η αλήθεια είναι ότι οι γραμμές του θυμίζουν περισσότερο στα πρόσφατα People S παρά τις κλασικές γραμμές των Agility, ειδικά στο μπροστινό μέρος στη γραβάτα και το ρύγχος.

Η σχεδίαση είναι κομψή όπως πάντα, Ευρωπαϊκού αέρα, δουλεμένη στην Ιταλία, όπως πολύ σωστά κάνει η Kymco τα τελευταία χρόνια, αφού ξέρει ότι όταν ένα σχήμα πετυχαίνει εμπορικά στην δύσκολη Ευρώπη, περνάει τις εξετάσεις και μετά το αποδέχεται κι ο υπόλοιπος κόσμος.

Το Kymco Agility+ 300 αποτελεί τη συνέχεια των εκδόσεων 125 και 150 cc, και θα είναι διαθέσιμο από τα μέσα του 2019, σε τιμή που δεν έχει ακόμη καθοριστεί.

Είναι ο μεγάλος τροχός μπροστά των 16 ιντσών που θα δίνει σταθερότητα, ενώ ο πίσω τροχός κατεβαίνει στις 14 ίντσες, ώστε να χαρίζει “αέρα” στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα και να μπορεί να χωρέσει δυο κράνη συγκεκριμένων διαστάσεων (ένα ανοικτό, ένα φουλφέις).

Το δάπεδο του Kymco Agility+ 300 δεν είναι επίπεδο, όπως στα μικρότερα αδέλφια του, αλλά φοράει “νεύρο”, τούνελ κάτω από το οποίο περνούν οι σωλήνες του πλαισίου χωροδικτυώματος.

Ο κινητήρας του Agility+ 300 είναι ένας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 2βάλβιδος με 1ΕΕΚ, κυβισμού 276 cc με ψεκασμό, που αποδίδει 23,2 ίππους (17 kW) στις 8.000 rpm και 2,3 kg-m στις 6.500 rpm, κινητήρα που συναντάμε και στο Kymco X-Town 300i.


Τα φωτιστικά σώματα είναι Full LED φώτα, ενώ στον εξοπλισμό (εξτρά ή στάνταρ δεν αναφέρεται) υπάρχει ζελατίνα στο τιμόνι και διαφανείς χούφτες στα άκρα του τιμονιού.

Η μπροστινή ανάρτηση είναι τηλεσκοπικό, συμβατικό πιρούνι και η πίσω γίνεται με δύο αμορτισέρ που διαθέτουν ελατήρια μεταβλητής πυκνότητας για προοδευτική απόσβεση.

Χαρακτηριστικό είναι το μεγάλο κυματιστό δισκόφρενο του Kymco Agility+ 300 που είναι πολύ μεγάλης διαμέτρου, φτάνοντας τα 300 mm και χρησιμοποιεί δαγκάνα δύο εμβόλων. Και στο μπροστινό και στο πίσω κυματιστό δισκόφρενο των 240 mm, υπάρχει ABS.
Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 810 mm, το βάρος ανακοινώνεται στα 177 kg με το σκούτερ άδειο και τα ελαστικά είναι διαστάσεων 110/70-16 μπροστά και 140/70-14 πίσω.

Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες, βαμμένες μαύρες με πολλές ακτίνες/μπράτσα.

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ μεγάλη στα 13 λίτρα, ενώ το μεταξόνιο είναι και αυτό μεγάλο στα 1.550 mm.

Στον εξοπλισμό του Kymco Agility+ 300 συναντάμε πλάγιο και διπλό στάντ, παροχή ρεύματος μέσω USB, για τη φόρτιση μικροσυσκευών, ενώ στο στάνταρ εξοπλισμό προσφέρεται η πλατφόρμα συνδεσιμότητας Noodοe, καθώς σύστημα εκκίνησης και πολλαπλών λειτουργιών χωρίς κλειδί (keyless).

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ