fbpx

Kymco Dink X 125 2022: Αισθητική διαφοροποίηση

Κομψό, πρακτικό και έξυπνο

Το Kymco Dink X 125 που παρουσιάστηκε πρόσφατα από την ταϊβανέζικη εταιρία, συνεχίζει την παράδοση της οικογένειας των Dink η οποία μετράει πάνω από δύο δεκαετίες στις αγορές του κόσμου.

Το πιο έξυπνο στοιχείο ίσως που έχει προσθέσει η Kymco στο GT σκούτερ πόλης είναι η… ξεχωριστή εμφάνιση.

Aντίπαλος των Honda PCX, Yamaha NMAX και SYM JetX, το Kymco Dink X έχει να αντιπαραθέσει μια μεγαλύτερης επιφάνειας ποδιά και ζελατίνα, με στόχο την υψηλότερη προστασία του αναβάτη από τον αέρα.

Το πάτωμα δεν είναι επίπεδο, αλλά ένα τούνελ το διασχίζει στον διαμήκη άξονα, για λόγους ακαμψίας του πλαισίου που προσφέρει καλή οδική συμπεριφορά.

Ενδιαφέρουσα αισθητικά είναι η διάταξη, η σχεδίαση των προβολέων, ενώ το μικρό ρύγχος στο κάτω μέρος του φέρινγκ/ποδιάς θυμίζει σκούτερ της adventure κατηγορίας.

Προσέξτε τη λεπτομέρεια: τα Dink πάντοτε είχαν αιχμηρό “μούτρο”, πάντα φλερτάριζαν με τη σκυφτή, κοφτερή μύτη της ποδιάς, άρα έχουν κάθε δικαίωμα να χρησιμοποιούν ρύγχος, δεν το ανακάλυψαν τώρα.

 

Το Kymco Dink X 125 λόγω του ότι απευθύνεται σε ένα κοινό που θα το χρησιμοποιήσει σχεδόν αποκλειστικά μέσα στις πόλεις, φοράει μια ταιριαστή διάμετρο τροχών για αυτή τη δουλειά: 13 ιντσών. Οι αναρτήσεις του είναι ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με ανάποδο νύχι και δύο αμορτισέρ πίσω.

O κινητήρας είναι αερόψυκτος 125 cc με απόδοση 11.5 ίππων με ψεκασμό, προδιαγραφών Euro5.

Δισκόφρενα συναντάμε και στους δυο τροχούς και μάλιστα τύπου μαργαρίτα. Σύστημα ABS υπάρχει στον στάνταρ εξοπλισμό.

Η μεγάλη σέλα θα προσφέρει άνετες διαδρομές στους δυο επιβαίνοντες (παραδοσιακά στα Dink ο συνεπιβάτης κάθεται σε υψηλότερο επίπεδο) και δεν έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος, κάνοντας το σκούτερ ιδανικό για χαμηλότερα αναστήματα και πιο ευέλικτο στις χαμηλές ταχύτητες.

Το μεταξόνιο του mini GT φτάνει τα 1.370 mm και το βάρος του Dink X 125 ανακοινώθηκε στα 127 κιλά. Το ρεζερβουάρ καυσίμου χωράει 6 λίτρα καυσίμου.

Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη παρακαλώ, ένα φουλφέις κι ένα ανοικτό.

Στον στάνταρ εξοπλισμό συναντάμε ντουλαπάκι στην ποδιά, θύρα USB σε προσιτό σημείο (τιμόνι) για φόρτιση του smartphone, με τα όργανα να διαθέτουν το σύστημα πολυμέσων Noodoe, με διασυνδεσιμότητα, πλοήγηση, υπηρεσίες διαδικτύου και άλλες χρήσιμες λειτουργίες για τον άνθρωπο της πόλης.

X