fbpx

KYMCO CV3, e-AK 550: Με συμβατικό και ηλεκτρικό κινητήρα!

 Δυο μοντέλα – Δυο δρόμοι

Σε δοκιμές στους δρόμους “πιάστηκε στα πράσα” για άλλη μια φορά το Kymco CV3 και φωτογραφήθηκε από “κατασκόπους”, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι η ταϊβανέζικη εταιρία κατέθεσε σχέδια για να πατενταριστούν, που απεικονίζουν το ΑΚ 550 με ηλεκτροκινητήρα!

Δυο μοντέλα φαίνεται ότι θα παρουσιάσει η Kymco, είτε στα διεθνή σαλόνια που έρχονται τους επόμενους μήνες, είτε στο άμεσο μέλλον: το γνωστό μας πλέον τρίτροχο CV3 σαν μοντέλο παραγωγής, και ένα ηλεκτροκίνητο maxi scooter πάνω στο πλαίσιο του ΑΚ 550 (το πιθανότερο σε μορφή concept). 

Τα Kymco CV3 που δοκιμάζονται στο δρόμο

Η Kymco έχει δηλώσει σαφώς το ενδιαφέρον της για την κατηγορία εδώ και 4 σχεδόν χρόνια, ήδη από την πρώτη παρουσίαση του πρωτότυπου CV3 το 2017. Έκτοτε ολοένα και ανανεώνει το ενδιαφέρον του κοινού παρουσιάζοντας το μοντέλο σε εκθέσεις, με teaser video, κατασκοπικές φωτογραφίες που διαρρέουν, κ.λπ. Ωστόσο, το CV3 δεν έχει βγει ακόμα στην παραγωγή.

Τα τρίτροχα σκούτερ δείχνουν να ακολουθούν τη δική τους πορεία και εξέλιξη, αφού μετά την πρώτη διδάξασα Piaggio είδαμε κι άλλους κατασκευαστές να την μιμούνται: την Peugeot, την Quadro, αλλά και τη Yamaha, οι οποίες μπήκαν στο χώρο και επένδυσαν στον “έναν παραπάνω τροχό” μπροστά.

Με τα πλεονεκτήματα των τριών τροχών να επικεντρώνονται κυρίως στον τομέα της ασφάλειας σταθερότητα-φρενάρισμα τα τρίτροχα θεωρητικά θα μπορούσαν να επεκταθούν δυναμικά στον χώρο των σκούτερ, αλλά και της ατομικής μετακίνησης – “κλέβοντας” πελάτες ακόμα και από τα αυτοκίνητα.

Η μεγάλη ανάπτυξη και η εμπορική επιτυχία των τρίτροχων σκούτερ δεν έχει συμβεί ακόμα, κυρίως λόγω των μειονεκτημάτων τους, που εντοπίζονται στον μεγαλύτερο όγκο και το βάρος, αλλά και της νομοθεσίας η οποία  επιτρέπει μεν την οδήγησή τους με δίπλωμα αυτοκινήτου, αλλά παράλληλα θέτει κάποιους περιορισμούς, οι οποίοι θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν και παράλογοι. Επίσης (πέραν των μειονεκτημάτων που προαναφέραμε) είναι και το θέμα της αυξημένης τιμής σε σύγκριση με ένα δίτροχο σκούτερ.

Τώρα, όσον αφορά τις φωτογραφίες με τα δυο Kymco CV3 “ντυμένα ζέβρες” (γνωστή μέθοδος στην αυτοκινητοβιομηχανία και την μοτοβιομηχανία, όταν δοκιμάζονται κρυφά πρωτότυπα τετράτροχα ή δίτροχα), εδώ το βάψιμο αυτό πρέπει να πούμε ότι λειτουργεί ανάποδα!

Ο συγκεκριμένος ασπρόμαυρος συνδυασμός χρησιμοποιείται όταν πρόκειται για αυτοκίνητο, μοτοσυκλέτα ή σκούτερ, που βγαίνει κρυφά για δοκιμές στους δρόμους, του οποίου το σχήμα δεν έχει προσδιοριστεί ακριβώς και ο κατασκευαστής θέλει το όχημα να περάσει απαρατήρητο. Σύμφωνοι;

Στην περίπτωση του CV3 τη σχεδίασή του την έχουμε δει επανειλημμένα, άρα όταν το σκούτερ φοράει τέτοιο χρωματικό συνδυασμό στην πραγματικότητα… “βροντοφωνάζει” την ύπαρξή του, αντί να καμουφλάρεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πλήρης Παρουσίαση του Kymco CV3

Βλέπετε πολλές φορές οι “διαρροές” φωτογραφιών μοντέλων, που πρόκειται να βγουν μελλοντικά στην παραγωγή, γίνονται για λόγους δημοσιότητας και αναθέρμανσης του ενδιαφέροντος του κοινού, κι όχι για να περάσουν απαρατήρητα…

Παράλληλα με την ιστορία των Kymco CV3 υπάρχει ένα ακόμα νέο για την εταιρία από την Ταϊβάν, αφού κατατέθηκαν σχέδια που δείχνουν το γνωστό μας Kymco AK 550 σκούτερ να φοράει τρεις μπαταρίες, τον ηλεκτροκινητήρα μπροστά από το ψαλίδι και την μετάδοση στον πίσω τροχό με ιμάντα.

Τα σχέδια που κατατέθηκαν για πατέντες στην Ταϊβάν δείχνουν ένα ηλεκτρικό σκούτερ

Oι μπαταρίες καταλαμβάνουν τον – αρκετό – χώρο που δημιουργείται ανάμεσα στις δυο “ραχοκοκαλιές” του πλαισίου τύπου χωροδικτυώματος, ενώ κάτω από το τιμόνι βρίσκεται η “πρίζα” απ’ όπου θα φορτίζονται οι μπαταρίες.

Κάτω από τη σέλα δείχνει να υπάρχει χώρος για μεταφορά κράνους, ενώ πάνω στο πίσω φρένο φαίνεται σύστημα ανάκτησης ενέργειας που θα ενεργοποιείται κατά το φρενάρισμα, ένα έξυπνο σύστημα που θα έπρεπε να έχουν όλα τα ηλεκτρικά σκούτερ, αφού – έστω και για λίγο – υπάρχει φόρτιση μπαταριών… δωρεάν κατά τη διαδικασία της πέδησης.

X