Το φθηνό SH αποκαλύπτεται
Μόλις χθες επιβεβαίωσε επίσημα η Honda την έλευση του νέου σκούτερ 125 κυβικών που θα ονομάζεται SH Mode. Πρόκειται για ένα μοντέλο που εμείς στο Scooternet είχαμε παρουσιάσει πριν από δύο μήνες…
Είναι αυτό που λένε: “αν δεν βλογήσεις τα γένια σου… θα πέσουν να σε πλακώσουν” ή τελοσπάντων κάτι τέτοιο… Πιάσατε το νόημα πάντως ε; Το Scooternet είναι τα “γένια” μας, το “σπίτι” μας, κι έτσι έχουμε δικαίωμα και ίσως υποχρέωση να το παινέψουμε. Την ευρωπαϊκή αποκλειστικότητα για την παρουσίαση του Honda SH Mode έτσι κι αλλιώς την είχαμε ήδη κατακτήσει από τις 26 Ιουνίου.
Είχαμε, λοιπόν, την τιμή να μας ευχαριστήσουν ευρωπαϊκά site για σκούτερ, με τα οποία συνεργαζόμαστε, για την πληροφόρηση την οποία μοιραστήκαμε. Αντίθετα ένα ελληνικό site μας “παραδέχτηκε” με τον δικό του τρόπο, αντιγράφοντας δηλαδή και ανεβάζοντας την αποκλειστικότητα ελάχιστες ώρες μετά από εμάς… .
Όλη αυτή η ιστορία ξεκίνησε γιατί εμείς στο Scooternet είχαμε “ψαρέψει” και στοιχειοθετήσει μια δύσκολη είδηση, αφού η παρουσίαση του νέου Honda SH Mode 125 είχε γίνει σχεδόν μυστικά από τη Honda στο Βιετνάμ. Για λόγους μάρκετινγκ η εταιρία δεν ήθελε παρά μόλις χθες να αποκαλύψει τα σχέδιά της για ένα φθηνότερο, οικονομικό 125άρι, το οποίο θα διατεθεί και σε επιλεγμένες χώρες της ευρωπαϊκής αγοράς.
Είχαμε τολμήσει να πούμε τη γνώμη μας, από τα τέλη Ιουνίου (πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε) ότι δηλαδή ένα τέτοιο μοντέλο θα μπορούσε να έχει μεγάλη καριέρα στην Ευρώπη, αφού θα κάλυπτε το κομμάτι της αγοράς με τις χαμηλότερες τιμές. Το υπάρχον Honda SH 125 eSP, το οποίο δεν πωλείται στην Ελλάδα (μόνο το 150 έχουμε εδώ) καλύπτει το ανώτερο, ακριβότερο τμήμα της κατηγορίας, κι έτσι το SH Mode θέλει να πλησιάσει τον ανταγωνισμό των “ψηλόροδων” (βλ. 16 ίντσες) σκούτερ πόλης, που έρχονται από την Ταϊβάν (SYM, Kymco), αλλά και την Ιταλία (Piaggio Liberty).
Ένα “Low Cost” 125άρι σκούτερ της Honda βέβαια δεν μπορεί να πέσει σε επίπεδα κάτω των 2.000 ευρώ, αφού σε αυτή την κατηγορία τιμών παίζει το Vision 110. Άρα το “Low Cost” ισχύει σε σχέση με το SH 125 eSP.
To νέο Honda SH Mode 125 είναι πιο μαζεμένο σε διστάσεις, ελαφρύτερο και παρουσιάζεται ένα χρόνο μετά την παρουσίαση των νέων SH 125 και 150 eSP με idle stop. Εδώ σημειώστε παρακαλώ ότι το SH 125 έγινε το πιο καλοπουλημένο 125άρι σκούτερ της Ευρώπης μέσα στο πρώτο μισό του 2013. Το νέο 125αράκι θα κάνει την απόβασή του εκτός από τις αγορές της Ν. Α. Ασίας και στις ακτές της Ευρώπης, αν και δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα ποιες αγορές θα προτιμήσει πρώτες.
Όπως έχουμε δει και την προηγούμενη παρουσίασή μας το νέο SH είναι εφοδιασμένο με πρακτικό επίπεδο δάπεδο, μειωμένο ύψος σέλας από το έδαφος να έχει μειωθεί στα 765 mm σε σχέση τα 790 mm του SH. Tα όργανα είναι πιο απλά και ευανάγνωστα, με λιγότερες ενδείξεις (π.χ. μείον τη θερμοκρασία του κινητήρα).
Διατηρώντας τον 16άρη μπροστινό τροχό το SH Mode 125, το πίσω τμήμα έχει υποκύψει σε έναν 14άρη τροχό, όπως είναι η μόδα τώρα τελευταία, με στόχο να αυξηθεί ο χώρος κάτω από τη σέλα, που τώρα χωράει ένα φουλφέις κράνος. Ο κινητήρας με το σύστημα Ιdling Stop, ίδιος με αυτόν του SH 125 , δηλαδή eSP, έχει χάσει λίγη από την ιπποδύναμή του, κερδίζοντας λίγη ροπή παραπάνω, αλλά και οικονομία στο καύσιμο.
Η επίδοση που ανακοινώνεται από τη Honda είναι 2.0 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, ενώ έτσι έχει μειωθεί και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 5,5 λίτρα (από τα 7,5 του SH). Έτσι η θεωρητική αυτονομία αγγίζει τα 275 km.
To πλαίσιο είναι ίδιας αρχιτεκτονικής με του SH 125, ενώ αντίθετα οι αναρτήσεις διαφέρουν. Το “ελαφρύτερο” στο μάτι πιρούνι (όπως και οι νέες ζάντες) έχει μικρότερη διαδρομή, ενώ πίσω συναντάμε ένα αμορτισέρ, σε σχέση με τα δύο του SH 125. Αλλαγμένη – πιο γρήγορη – είναι η γεωμετρία του SH Mode, το μεταξόνιο είναι μικρότερο, στοιχεία που θα προσφέρουν αυξημένη ευελιξία μέσα στην πόλη.
Δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω (οικονομία είπαμε ε;) είναι γεφυρωμένα με το γνωστό σύστημα της Honda το CBS. Το νέο Honda SH Μode θα διατεθεί σε άσπρο, μαύρο και ένα “γυναικείο” ρόζ χρώμα (αλλοίμονο με καφέ σέλα και εσωτερικά πλαστικά…) και σύντομα θα μπορέσουμε να σας ενημερώσουμε για το κατά πόσο θα εισαχθεί και στην Ελλάδα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
---|---|
ΤΙΜΗ: | ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: | Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υδρόψυκτος, με 1ΕΕΚ, 2βάλβιδος, 125 κ.εκ. με ψεκασμό PGM- FI |
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: | 11.4 ίπποι, στις 8.500 rpm |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Τηλεσκοπικό πιρούνι, με διαδρ. 89 mm/ Ένα αμορτισέρ, με διαδρομή 75 mm |
ΦΡΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Δίσκος 220 mm/ Ταμπούρο 130 mm |
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | 16 ίντσες/14 ίντσες (ελαστικά 80/90 μπροστά, 100/90 πίσω) |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: | 1.305 mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: | 765 mm |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: | 5,5 λίτρα |
ΒΑΡΟΣ: | 116 kg |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: | Όμιλος Σαρακάκη, Λ. Αθηνών 71, Αθήνα τηλ. 210 3483300 |