fbpx

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: HONDA SH MODE 125, ΜΟΝΤΕΛΟ 2014!

Απλούστερο SH, φθηνότερο SH…

 Oλόφρεσκα νέα. Την είδηση τη δημοσιεύει πρώτο και κατ’ αποκλειστικότητα το Scooternet στην Ευρώπη, αφού για την Ασία και ειδικά για το Βιετνάμ, το νέο Honda SH Mode, όπως ονομάζεται, παρουσιάστηκε ήδη. Η Honda έδειξε στο κοινό μια απλούστερη έκδοση του SH, που πρόκειται για μοντέλο του 2014.

Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, λόγω ταύτισης επιλογών και προτιμήσεων της συγκεκριμένης αγοράς, η σημασία της Βιετναμέζικης αγοράς είναι μεγάλη. Για άλλη μια φορά η χώρα της Ν. Α. Ασίας πρωτοπορεί και λανσάρει στην τεράστια αγορά των 2,0 εκατομμυρίων δικύκλων τον χρόνο, ένα μοντέλο που μπορεί να αποβεί πολύ σημαντικό και για την Ευρωπαϊκή αγορά.

Και όχι μόνο για την Ευρωπαϊκή, αλλά και για την ελληνική αγορά σκούτερ, αφού το νέο Honda SH Mode θα είναι φθηνότερο από το γνωστό μας SH 150i. Κάτι πολύ χρήσιμο στους καιρούς μας, αφού με αυτόν τον τρόπο η Honda θα μπορέσει να χτυπήσει τους αντιπάλους της και στο χαμηλότερο επίπεδο τιμής, που έρχονται από την Ταϊβάν και την Ιταλία κυρίως. 

Παρ’ όλη την παγκόσμια επιτυχία της Honda στην κατηγορία των 125 (και 150 για την ευρωπαϊκή αγορά) με τα best seller σκούτερ PCX 125, η γιαπωνέζικη εταιρία δεν έμεινε καθόλου με σταυρωμένα τα χέρια, το αντίθετο μάλιστα.

Το πετυχημένο PCX δέχτηκε πέρσι νέο, ανανεωμένο, βελτιωμένο κινητήρα, βγήκε μοντέλο 150 κυβικών, έπειτα ο κινητήρας φιλοξενήθηκε στο SH 125i/ SH 150i (που πωλείται τώρα στην Ελλάδα), ενώ από τα τέλη Μαρτίου είχαμε δημοσιεύσει την είδηση για την παρουσίαση ενός ακόμα μοντέλου, με τον συγκεκριμένο εξελιγμένο κινητήρα idle stop, το Honda Lead 125i eSP. Το τελευταίο πωλείται ήδη σε ασιατικές αγορές, αλλά και στην ιαπωνική αγορά με επιτυχία. 

Πιστή στην υπόσχεσή της να χρησιμοποιήσει τον κινητήρα eSP (enhanced Smart Power) idle stop σε πλήθος μοντέλων, που θα πωλούνται σε όλο τον κόσμο, η Honda τώρα φτιάχνει ένα ακόμα σκούτερ, που ονομάζεται SH, αλλά είναι απλούστερο και φθηνότερο στην κατασκευή του. Οι γραμμές είναι χονδρικά ίδιες, η εμφάνιση πολύ προσεγμένη, οι χρωματικοί συνδυασμοί πολύ ταιριαστοί (ε, εντάξει, όχι όλοι…). 

Το νέο, μοντέλο 2014 Honda SH Mode 125 στοχεύει σε ένα κοινό που δεν μπορεί να δώσει 3,5 + χιλιάδες ευρώ για ένα σκούτερ πόλης με επίπεδο δάπεδο και 16άρηδες τροχούς. Ίσως για αυτό τον λόγο και ο πίσω του τροχός είναι 14 ιντσών…

Ο κινητήρας που χρησιμοποιείται στο SH Mode που κυκλοφορεί ήδη στο Βιετνάμ είναι αυτός των 125 κυβικών και διαθέτει μικρότερο ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχέση με τον ακριβότερο και πολυτελέστερο αδελφό του, στα 5,5 λίτρα. Η τροφοδοσία είναι ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI και το πλαίσιο είναι καινούργιο, μικρότερων διαστάσεων και ελαφρύτερο. Χαμηλότερο είναι και το συνολικό βάρος στα 118 κιλά (SH – 135 κιλά), αλλά και το ύψος σέλας. 

Το γεγονός ότι ο πίσω τροχός μίκρυνε σε διάμετρο (από τις 16, στις 14) έχει δημιουργήσει περισσότερο χώρο κάτω από τη σέλα και έτσι χωράει ένα φουλφέις κράνος και λίγα παραπάνω μικρο-αντικείμενα. Το πιρούνι είναι τηλεσκοπικό, πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και τα ελαστικά έχουν μικρότερες διαστάσεις στα 80/90-16” μπροστά και 100/90 – 14” πίσω. 

Το νέο Honda SH Mode 125, διατίθεται σε 7 χρωματισμούς και η τιμή του ξεκινάει από τα 50 εκατομμύρια βιετναμέζικα dong, δηλαδή 1.850 ευρώ (!). Αν τελικά φτάσει σε εμάς το SH Mode σε τιμή λίγο πάνω από τις 2.0 χιλιάδες ευρώ, τότε τα πράγματα σοβαρεύουν.

Στόχος για την Honda είναι οι 50 χιλιάδες πωλήσεις τον πρώτο χρόνο στην αγορά του Βιετνάμ και κάποια στιγμή, όπως είναι αναμενόμενο, το SH Mode θα φτάσει και στην Ευρώπη … Θα σας κρατούμε ενήμερους. 

X