fbpx

HONDA AIR BLADE 125 CBS: Λεπίδα αέρος

Μικρό, σπορ, όμορφο και όχι για τις αγορές μας

Με δυναμική σπορ εμφάνιση και πρωτότυπες αισθητικές προτάσεις το Honda Air Blade 125 έχει παράλληλα και όλο το υπόλοιπο “πακέτο” για να κάνει καριέρα και στις ευρωπαϊκές αγορές, εκτός από τις ασιατικές που διατίθεται μέχρι σήμερα.

Δυο “σκυθρωποί” προβολείς στο προτεταμένο ρύγχος και πλαστικά κομμάτια στο ψηλό τούνελ που θέλουν να θυμίζουν δοκό από αλουμινένιο πλαίσιο. Κι όλα αυτά μοτοσυκλέτα σπορ.

Το Honda Air Blade 125 ξεκίνησε πριν από χρόνια την καριέρα του στις ασιατικές αγορές σαν Air Blade 110 για να περάσει το ’15 στα 125 κυβικά.

Ένα σκούτερ 125αράκι με τον γνωστό, καλό κινητήρα της Honda τον eSP, αυτόν που πρωτοφόρεσαν τα PCX με διαστάσεις 52,4mm x 57,9mm και κυβισμό 124,9 cc που αποδίδει 11,2 ίππους στις 8.500 rpm και ροπή 1,1 kgm, στις 5.000rpm

Με ενισχυμένο πλαίσιο ειδικά στην περιοχή του δαπέδου, αφού οι σωλήνες του περνούν ψηλά, βοηθώντας την ακαμψία και την οδική συμπεριφορά.

Από την κορυφή του τούνελ γίνεται και ο ανεφοδιασμός καυσίμου, αφού σε αυτή την περιοχή βρίσκεται το ντεπόζιτο (μόλις 4,4 λίτρων), αφήνοντας ελεύθερο τον χώρο κάτω από τη σέλα για ένα ανοικτό κράνος και μικροπράγματα.

Με μικρές διαστάσεις, κοντό μεταξόνιο 14άρηδες τροχούς και βάρος μόλις στα 110 κιλά το Honda Air Blade 125 ταιριάζει στα χαμηλότερα αναστήματα που θέλουν ένα σπορ εμφάνισης σκούτερ με οικονομικό, αξιόπιστο και ήσυχο κινητήρα.

Τα ελαστικά του Honda Air Blade 125 είναι στενά 80/90 μπροστά και 90/90, όπως συνηθίζει να κάνει η Honda έτσι ώστε να μειώνεται η τριβή κύλισης ελαστικού και ασφάλτου συμβάλλοντας έτσι στην μείωση της κατανάλωσης και πάλι.

Η πίσω ανάρτηση γίνεται με δύο αμορτισέρ και τα φρένα είναι δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω γεφυρωμένα (CBS), έτσι ώστε να προσφέρουν καλύτερη επιβράδυνση.

Πολύ ενδιαφέρουσα είναι η πρόταση της Honda Βιετνάμ που προσφέρει το Honda Air Blade 125, ούτε λίγο-ούτε πολύ, σε 9 χρωματικούς συνδυασμούς, αλλά και πολλά αξεσουάρ σε διάφορα χρώματα, όπως θα δείτε στην παρακάτω φωτογραφία, έτσι ώστε ο καθένας να φτιάχνει το Air Blade που ταιριάζει στα γούστα του.

Η Ευρώπη μπορεί να περιμένει…

X