H ανυπέρβλητη γοητεία της απλότητας
Το Daytona Miro 125 είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένο στο στόχο του, που δεν είναι άλλος από το να προσφέρει πρακτικές λύσεις στον σκουτερίστα της πόλης, αποφεύγοντας κάθε περιττή υπερβολή. Αντιθέτως, καταφέρνει να εντυπωσιάζει με την προσήλωσή του στην απλότητα και στις ουσιαστικές δυνατότητες που διαθέτει, αποτελώντας ένα εύκολο στη χρήση, απόλυτα χρηστικό και πρακτικό δίτροχο.
Παρά τις μικρές συνολικά διαστάσεις του, το επίπεδο πάτωμα και τις προεκτάσεις για την τοποθέτηση των ποδιών, ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα και οι δύο μικρότεροι ανοιχτοί χώροι στο εσωτερικό της ποδιάς, μαζί με τους δύο γάντζους για την ανάρτηση μικρών αποσκευών, ανεβάζουν κατακόρυφα το επίπεδο πρακτικότητας του Miro.
Παράλληλα, η ενσωματωμένη αλουμινένια σχάρα που διευκολύνει την τοποθέτηση top case, δίνει την δυνατότητα για ακόμη περισσότερες επιλογές φόρτωσης του χρηστικού αυτού σκούτερ.
Για την ασφαλή στάθμευση, το Daytona Miro 125 διαθέτει μηχανισμό χειρόφρενου στη μανέτα του πίσω φρένου, ώστε να το παρκάρει με ασφάλεια ο αναβάτης του ακόμη και σε δρόμους με κλίση.
Επιπλέον, υπάρχουν και δύο αντικλεπτικές δικλείδες ασφαλείας, όπως το μαγνητικό κλείδωμα της κεντρικής κλειδαριάς και ο διακόπτης που κόβει την παροχή ρεύματος κάτω από τη σέλα.
Ο μονοκύλινδρος, τετράχρονος, αερόψυκτος κινητήρας, αποδίδει 8,2 ίππους στις 8.000 στροφές και 8Nm ροπής στις 6.500 στροφές αντίστοιχα, ενώ για την εκκίνησή του διαθέτει μίζα και μανιβέλα, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη εκκίνησή του ακόμη και όταν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας βρίσκεται χαμηλά.
Η μέση κατανάλωση είναι στα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα των 2,6L/100km (WMTC3) και το χαμηλό βάρος των 110kg σε συνδυασμό με την διάσταση των 10” για τους τροχούς, καθιστούν το MIRO 125 ένα εξαιρετικά ευέλικτο όχημα μέσα στο αστικό περιβάλλον.
Παράλληλα οι μικρής διαμέτρου τροχοί προσφέρουν ένα γρήγορο σε αντιδράσεις σκούτερ, με μεγάλο “κόψιμο” τιμονιού.
Το δισκόφρενο των 170mm μπροστά και το ταμπούρο πίσω με την συνδυασμένη λειτουργία CBS (μπροστά διαθέτει μία δαγκάνα τριών εμβόλων, με το τρίτο έμβολο να ενεργοποιείται και με την πίεση στη μανέτα του πίσω φρένου) εγγυώνται την ασφαλή πέδηση κάτω από όλες τις συνθήκες.
To χαμηλό ύψος της σέλας, συμβάλλει στην ευκολία της κίνησης και τους ελιγμούς στους ασφυκτικά γεμάτους δρόμους του αστικού ιστού.
Η τιμή του Daytona Miro 125 είναι κάτω από το όριο των 2.000 ευρώ, στα 1.935 και μπορείτε να το βρείτε στο δίκτυο συνεργατών της Γκοργκόλης Α.Ε.
Περισσότερες πληροφορίες: www.daytonamotors.gr
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος Αερόψυκτος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ: | 1 / 2 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 52.4mm Χ 57.8mm |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI BOSCH |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα-Μανιβέλα |
ΙΣΧΥΣ | 8.2 PS / 8.000 rpm |
ΡΟΠΗ | 8.0 Nm / 6.500 rpm |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 6 L |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 2.6 L / 100 km (WMTC3) |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | 1900x 690 x 1110 |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 110kg |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δίσκος 170 mm |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Ταμπούρο 130mm + CBS |
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ |
Τηλεσκοπικό Πιρούνι 90mm – 33mm |
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ |
Μονή 87mm – 32mm |
ΕΛΑΣΤΙΚΑ | 3.50-10 – 51J |