fbpx

ΜΟΝΤΕΛΟ 2013: HONDA NSC 50R

Σπορ, όμορφο, πρακτικό, 50άρι

Ευχάριστα τα νέα για τους φίλους των 50αριών σκούτερ, αφού η Honda αποφάσισε επιτέλους να δώσει στην αγορά ένα μοντέλο που από πλευράς σχεδίασης κάνει τους νεότερους κυρίως… να το ονειρεύονται. Είναι πολύ σημαντικό, το έχουμε ξαναπεί, τα νέα παιδιά και οι νεοφερμένοι στους δύο τροχούς και στα σκούτερ να έχουν να διαλέξουν ανάμεσα σε μια γκάμα μοντέλων με χαρακτήρα και εμφάνιση που να τραβάει την προσοχή και σίγουρα να κάνει περήφανο τον ιδιοκτήτη του. Με υποτονικά, αδιάφορα, σούπερ-συντηρητικά ή “μη κολακευτικά” – για τον ιδιοκτήτη – σχήματα, δεν κάνουμε προκοπή…

Να λοιπόν η Honda – από τους Ιταλούς το περιμέναμε, κι από αλλού μας ήρθε – κάνει την κίνηση και δημιουργεί το Honda NSC 50R ένα ένα όμορφο, δυναμικής εμφάνισης, σπορ σκουτεράκι 50 κυβικών για το 2013. Μπορεί στην Ελλάδα τα 50άρια να βρίσκονται σχεδόν υπο διωγμό και για να τα οδηγήσει κάποιος νόμιμα πρέπει να φτάσει 17 χρονών και να πουλιόνται το χρόνο από 6.000-7.000 κομμάτια, αλλά στην Ευρώπη τα πράγματα είναι διαφορετικά. Στην Ιταλία και την Ισπανία η ηλικία που μπορεί να οδηγεί κάποιος νόμιμα “μοτοποδήλατο” είναι τα 14 (!) και οι πωλήσεις είναι πολλές χιλιάδες, άρα και το ενδιαφέρον μεγαλύτερο.


Να λοιπόν πως προσεγγίζει η Honda τους νέους: με ένα σκούτερ που είναι βαμμένο στα χρώματα της αγωνιστικής ομάδας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ταχύτητας, στα χρώματα της Repsol (ισπανική πετρελαϊκή πολυεθνική εταιρία) Honda. Και φυσικά δεν είναι μόνο οι αναβάτες μικρότερης ηλικίας, είναι και οι μεγαλύτεροι που θέλουν ένα αξιόπιστο 50άρι για μετακίνηση στην πόλη, που θα τους προσφέρει σημαντική οικονομία στο καύσιμο, αλλά και στα κόστη συντήρησης.

Ο κινητήρας του Honda NSC 50R είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος και μάλιστα δεν χρησιμοποιεί υγρόψυξη, αλλά αερόψυξη για λόγους απλότητας, μειωμένου βάρους και κόστους. Ο κυβισμός του είναι 49 cc, η ιπποδύναμή 3,35 ίπποι, στις 8.250 σ.α.λ. και η ροπή στα 0,35 kgm, στις 7.000 σ.α.λ. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό (PGM-FI) φυσικά και η κατανάλωση σύμφωνα με την εταιρία είναι στα 65 χιλιόμετρα με ένα λίτρο. Στοιχείο που στην πράξη θα σημαίνει ότι, σε κανονικές συνθήκες οδήγησης στο δρόμο, το NSC 50R θα διανύει 100 χιλιόμετρα με κάτω από 2 λίτρα καυσίμου. Άρα σε πραγματικές συνθήκες το 5,5λιτρο ντεπόζιτο θα δίνει 275 χιλιόμετρα αυτονομίας. Βάλε βενζίνη σήμερα και ξέχασε να ξαναβάλεις. Είναι αυτό που λέμε “Δεν καίει τίποτα”…

Aερόψυκτος, 2βάλβιδος, απλός και οικονομικός κινητήρας

Aερόψυκτος, 2βάλβιδος, απλός και οικονομικός κινητήρας

Μελετώντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του διβάλβιδου κινητήρα κάτι μας θύμιζε, ειδικά οι διαστάσεις του 37.8 x 44mm (διάμετρος επί διαδρομή) και  ψάχνοντας βρήκαμε ότι – όπως ήταν λογικό – είναι ίδιος με τον κινητήρα του Vision 50, που αποτελεί τη νέα γενιά κινητήρων σκούτερ 50cc της Honda, με μειωμένες εσωτερικές μηχανικές τριβές.

Πέρα από τον γνωστό κινητήρα όλα τα υπόλοιπα είναι σχεδιασμένα από την αρχή, αφού το πλαίσιο σηκώνει ψηλά τις σωληνωτές ραχοκοκαλιές του για να δημιουργήσει υψηλότερη ακαμψία, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κενό ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, παρά ένα μεγάλο νεύρο/τούνελ που θυμίζει παπί. Παράλληλα όμως θυμίζει και περιμετρικό πλαίσιο μοτοσυκλέτας (η δοκός που φεύγει από τον λαιμό και πηγαίνει προς τα πίσω). Το δάπεδο λοιπόν έχει περιοριστεί σε δύο εσοχές/μαρσπιέ για τα πόδια του αναβάτη, ενώ ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του αναδιπλούμενα μαρσπιέ που στηρίζονται σε ξεχωριστή βάση.

Στους χρωματισμούς που επέδειξε επίσημα η Honda – δηλαδή της αγωνιστικής της ομάδας – το πορτοκαλί χρώμα εκτός από τα πλαϊνά καλύμματα του “φέρινγκ” και το τούνελ χρησιμοποιείται και στις 5μπρατσες ζάντες των 14 ιντσών (μια μέση διάσταση ζαντών, την οποία η Honda δείχνει να προτιμά τον τελευταίο καιρό).


Τα φρένα – και πάλι, όπως συνηθίζει η Honda… – είναι δισκόφρενο μπροστά 220 χλστ. κι ένα ταμπούρο 130 χλστ. πίσω, με σύστημα CBS, δηλαδή συνεργαζόμενα: πατώντας το πίσω φρένο ενεργοποιείται εν μέρει και το μπροστινό. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται καλύτερο φρενάρισμα, ενώ η ανάγκη για ABS στα φρένα μειώνεται.

Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος που χωράει φουλφέις κράνος, ενώ μπροστά στην ποδιά, κάτω από το τιμόνι, υπάρχουν δύο ακόμη  ντουλαπάκια. Το ύψος της σέλας είναι στα 760 χλστ., ενώ το βάρος του Honda NSC 50R φτάνει γεμάτο με βενζίνη τα 105 κιλά.


Το NSC 50R χαρακτηρίζεται από συγκεκριμένα εξαρτήματα που το φέρνουν κοντύτερα στο πνεύμα των σπορ κατασκευών: όπως οι δύο μεγάλοι προβολείς με φως πορείας στο τιμόνι, πάνω σε ένα σπορτίβικο κάλυμμα τιμονιού, τα LED στο πίσω φωτιστικό σώμα, το κόκκινο ελατήριο στο μονό αμορτισέρ της οπίσθιας ανάρτησης. Το πιρούνι είναι συμβατικό τηλεσκοπικό.

Το νέο Honda NSC 50R θα διατεθεί στην αγορά σε τρεις χρωματισμούς: λευκό, γκρι μεταλλικό και Repsol Honda. Σύντομα θα σας δείξουμε και τις άλλες δύο εκδόσεις – πέραν της “αγωνιστικής” – όπου αναδεικνύουν με διαφορετικό τρόπο το design του νέου σκούτερ. Πραγματικά, ειδικά στο άσπρο το σκούτερ γίνεται “αγνώριστο”…

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:Δεν έχει ανακοινωθεί
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, τετράχρονος, 2βάλβιδος, αερόψυκτος, 49cc
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:3,35 ίπποι, στις 8.250 σ.α.λ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι/ Δύο αμορτισέρ
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δίσκος 220 χλστ./ Ταμπούρο 130 χλστ
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
14 ίντσες/ 14 ίντσες ( ελαστικά 80/90 μπροστά και 90/90 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.256 χλστ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:760 χλστ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:5,5 λίτρα
ΒΑΡΟΣ:105 κιλά
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Όμιλος Σαρακάκη, Λ. Αθηνών 71, Αθήνα τηλ. 210 3483300

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ