Αντιμετωπίζοντας το PCX
Κατευθείαν από το σαλόνι της Οσάκα στην Ιαπωνία, έρχεται το ανανεωμένο Yamaha Majesty S 150, που υιοθετεί μοντέρνα αισθητική και γυμνό σωληνωτό τιμόνι, που δείχνει ότι θέλει να αντιπαρατεθεί στην αγορά με το Honda PCX.
Η Yamaha σχεδίαζε εδώ και καιρό την αντεπίθεση της στην κατηγορία των σκούτερ 125cc, μια κατηγορία η οποία είναι πολύ δημοφιλής και στην Ευρώπη, με την Honda να εμφανίζει πολύ καλές πωλήσεις.
Με αιχμή του δόρατος το PCX 125, το οποίο με όπλο την ξεχωριστή εμφάνισή του και το χρωμιωμένο τιμόνι του, η Honda πρόσφερε μια διαφορετική προσέγγιση στον όρο “οικονομική, καθημερινή μετακίνηση”. Τώρα έρχεται και η σειρά της Yamaha.
Το μικρό Majesty (με 125/150/180cc), ήταν ένα μοντέλο που εξαφανίστηκε από τη γκάμα της Yamaha από το 2009 κάνει ξανά την εμφάνισή του στην πρόσφατη έκθεση της Οσάκα, αυτή τη φορά μειώνοντας τις διαστάσεις του. Αυτό το κάνει να μοιάζει πλέον περισσότερο με Cygnus, παρά με compact GT. Ο προβολέας είναι μεγάλος, σχήματος V, θέλοντας ίσως να θυμίσει PCX.
Η έκδοση που παρουσιάστηκε στην Οσάκα διέθετε κινητήρα 155 cc, ενώ θα υπάρξει και έκδοση με 125cc. Η ιπποδύναμη του κινητήρα των 155cc με 1ΕΕΚ, φτάνει τους 15,5 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας προέρχεται από το πρόσφατο Xenter με το ψυγείο να έχει καταργήσει τις σωληνώσεις του και να βρίσκεται κολλημένο – για λόγους χωροταξίας και απλότητας, όπως και στο PCX – στη δεξιά άκρη του στροφάλου.
Το συνολικό μήκος φτάνει τα 2,030 mm, το πλάτος τα 715 mm, το συνολικό ύψος τα 1,115 mm και το ύψος της σέλας στα 795 mm. Το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1,405 mm και το βάρος του στα 144 kg.
Aντί για ζελατίνα, πάνω από το ρύγχος υπάρχει ένα χαμηλό αδιαφανές “καπάκι” που αφήνει το χρωμιωμένο τιμόνι σε κοινή θέα, με υπερυψωμένα άκρα, θυμίζοντας – όπως και στην περίπτωση του PCX – μοτοσυκλέτα τσόπερ… Οι τροχοί είναι 13 ιντσών και δισκόφρενα υπάρχουν και στους δύο τροχούς.
Το μπροστινό δισκόφρενο είναι κυματιστό με 2εμβολη δαγκάνα. Το ρεζερβουάρ που βρίσκεται τοποθετημένο στο μπροστινό τμήμα του scooter επιτρέπει στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα να μεγαλώσει.
Δεξιά και αριστερά από τον προβολέα, αλλά και στο πίσω φωτιστικό σώμα υπάρχουν LED. Τα όργανα είναι τριών τμημάτων, με κεντρικό το ταχύμετρο, βενζινόμετρο αριστερά και δεξιά ένα on-board computer. Το επίπεδο δάπεδο είναι βολικό στην καθημερινή μετακίνηση ειδικά για τα πόδια του αναβάτη, ενώ ο συνεπιβάτης διαθέτει αναδιπλούμενα αλουμινένια μαρσπιέ.
Προς το παρόν το μοντέλο θα διατεθεί στην Ασιατική αγορά και την Ιαπωνία, ενώ δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για το αν θα έρθει στην Ευρώπη το Majesty S, αν και μια τέτοια κίνηση θα έδινε πωλήσεις στην εταιρία με σήμα τα τρία διαπασών, διευρύνοντας παράλληλα την γκάμα.