Κάτι θέλει να πει ο ποιητής, αλλά εμείς δεν το καταλαβαίνουμε
Από τα τέλη Ιουνίου ξεκίνησε μια καμπάνια της Piaggio γύρω από τη Vespa που ονομάζεται Empty Space και σύμφωνα με τους μαρκετίστες της εταιρίας “συμβολίζει την ελευθερία της Vespa, πέρα από τα όρια του χώρου και του χρόνου”, δείχνοντας βασικά… το τίποτα
Για πολλούς Βεσπίστες και σκοτερίστες η Vespa παίζει στη δική της κατηγορία και λόγω αυτού οι μαρκετίστες της εταιρίας αποφάσισαν να επενδύσουν στη νέα τους διαφημιστική καμπάνια, όχι σε απτά πράγματα όπως κομψότητα, πρακτικότητα, χρησιμότητα, όπως κάνουν συνήθως όταν μιλάμε για σκούτερ.
Αντίθετα, εστιάζουν σε αφηρημένες ένοιες όπως αυτοέκφραση, μοναδικότητα και διαφοροποίηση από το πλήθος. Η Vespa προσπαθεί να δημιουργήσει τη δική της τέχνη υποθέτουμε.
Με τον τίτλο “ο κενός χώρος”, η Vespa επιχειρεί να αναπαραστήσει την ελευθερία, όπως αναφέρει… πέρα από τα όρια του χρόνου και του χώρου.
Ίσως ο “ποιητής” (ή οι “ποιητές” της καμπάνιας) να θέλει να τονίσει την αντοχή της φόρμας της Vespa στο χρόνο και το γεγονός ότι προωθείται σαν πολιτιστικό σύμβολο που αγαπήθηκε σε όλο τον κόσμο (τελευταίο με το οποίο συμφωνούμε).
Η εφαρμογή των παραπάνω όμως είναι ακατάληπτη, αν μη τι άλλο, για να μην πούμε ιδιαίτερα εκκεντρική… και με πολλά άλογα για κάποιο λόγο, αλλά και μια απολύτως συμβατική φωτογραφία με μια Vespa σε παραλία!
Για την καμπάνια Vespa Empty Space ο Michele Colaninno, Διευθύνων Σύμβουλος του Gruppo Piaggio, έκανε μια εξίσου αφηρημένη δήλωση: “Κάθε μέρα είναι ένα νέο ταξίδι. Φέρνει στο μυαλό μια αδιάκοπη αναζήτηση για νέους προορισμούς και νέους κόσμους. Αυτή είναι η επιθυμία μου: να δώσουμε μέλλον στα πράγματα που δημιουργούμε”.
“Θέλω να ελπίζω ότι θα συνεχίσουμε να κοιταζόμαστε στα μάτια και να μην απομονωθούμε στην απόλυτη ψηφιακή σιωπή. Είναι σημαντικό να έχουμε συναισθήματα. Χαρά, αναμνήσεις, αυταπάτες και θρίαμβοι: αυτά είναι διαρκή συναισθήματα που μένουν μαζί μας όπου κι αν πάμε. Είναι δύσκολο να το καταφέρουμε αυτό σήμερα, αλλά όχι ακατόρθωτο”.
Μαζί με την καμπάνια Empty Space της Vespa υπάρχει και μια συλλογή ρούχων που και αυτή ακροβατεί στα όρια του αστείου και της πρόκλησης, κι αυτοί που την έφτιαξαν εμπνέονται όπως λένε από το “ανδρόγυνο στυλ που είναι εμπνευσμένο από έννοιες όπως οι ανοιχτοί χώροι, η εξοχή και η θάλασσα”. Ότι καταλαβαίνει ο καθένας, κατάλαβε…