PGO SCOOTERS: Παρουσίαση γκάμας σκούτερ στην Ελλάδα

 Σκούτερ “Made in Taiwan”

H PGO είναι μια εταιρία με έδρα την Ταϊβάν  –  και μάλιστα από τις παλαιότερες της χώρας –  που κατασκευάζει σκούτερ, τα οποία αντιπροσωπεύονται και στην Ελλάδα.

Η PGO ιδρύθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’60 και πιο συγκεκριμένα το 1964, από την εταιρία Motive Power Industry στην Ταϊβάν. Επί δέκα χρόνια, από το 1972 έως το 1982, συνεργαζόταν με την ιταλική Piaggio κατασκευάζοντας Vespa για την τοπική αγορά. To όνομα της εταιρίας προέρχεται από το σλόγκαν “Power Go” (δύναμη κίνησης), εξου και το PGO.

Από το 1996 η PGO ξεκίνησε τη δημιουργία μιας δικής της ξεχωριστής γκάμας σκούτερ κι έγινε μια από τις ισχυρότερες εταιρίες του χώρου, μαζί με τις ομοεθνείς Kymco και SYM.

Η PGO από την αρχή προσπάθησε να είναι όσο το δυνατόν πιο αυτάρκης και ανεξάρτητη, αρχίζοντας από το design του κάθε μοντέλου και φτάνοντας μέχρι το τελευταίο στάδιο της παραγωγής.

Από τεχνολογικής άποψης και ποιοτικών στάνταρ, η εταιρία συνεργάζεται με γνωστούς οίκους που την προμηθεύουν με υψηλής ποιότητας εξαρτήματα, από ψεκασμούς ευρωπαϊκής κατασκευής, μέχρι πιστόνια που χρησιμοποιούν τεχνολογία υλικών της NASA.

Τα σκούτερ και τα προϊόντα της PGO διατίθενται σε Ασία, Ευρώπη και Β. Αμερική.

Εσφαλμένα είχαμε αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο μας ότι η εταιρία δεν αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα, αφού η PGO συνεργάζεται εδώ και χρόνια με την εταιρία Μπούκουρας ΑΕΒΕ, με έδρα το Αγρίνιο.

Η αντιπροσωπεία διαθέτει επτά μοντέλα: ένα 50άρι, δύο 150άρια, ένα 220 κυβικών εκατοστών και τρία σκούτερ με τρεις τροχούς – τα δύο με κινητήρα 150 κυβικών και ένα με κινητήρα 125 κυβικών με ψεκασμό.

Ακολουθεί μικρή παρουσίαση των μοντέλων της PGO που διατίθενται στην Ελλάδα και οι τιμές τους. Σημειώστε ότι όλα τα παρακάτω μοντέλα της PGΟ είναι ταξινομημένα (ενάριθμα) και επιβαρύνονται με έξοδα μεταβίβασης, αναλόγως των κυβικών τους, ενώ στις τιμές δεν περιλαμβάνονται έξοδα μεταφοράς.

PGO Ligero 50

Μικρών διαστάσεων και χαμηλού βάρους (μόλις 83 κιλά) πενηντάρι σκούτερ με επίπεδο βολικό δάπεδο. O κινητήρας είναι δίχρονος και αποδίδει 3,5 ίππους. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 10 ιντσών και στον μπροστινό υπάρχει δισκόφρενο. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες και κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος. Το ρεζερβουάρ του χωράει 6,7 λίτρα.

PGO X-Hot 150 efi

Ένα σκούτερ με τετράχρονο κινητήρα και φαρδείς τροχούς 12 ιντσών με ιδιαίτερο στυλ που παραπέμπει σε μια κατηγορία διπλής χρήσης ασφάλτου/χώματος. Σε αυτό συμβάλλει και το εμφανές, σωληνωτό τιμόνι και το ξεχωριστής σχεδίασης μπροστινό τμήμα που διαθέτει δυο προβολείς πάνω-κάτω. Το PGO X-Hot 150 φοράει δισκόφρενα μπροστά και πίσω (το μπροστινό κυματιστό, με δαγκάνα δύο εμβόλων), ο κινητήρας του είναι αεροελαιόψυκτος και αποδίδει 13 ίππους. Το βάρος του X-Hot φτάνει τα 124 κιλά και το ντεπόζιτο του έχει χωρητικότητα 6 λίτρων.

PGO Libra 150 efi

Σκούτερ πόλης με επίπεδο δάπεδο και 12άρηδες τροχούς. Ο κινητήρας, που τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό, αποδίδει 13 ίππους και υπάρχουν δισκόφρενα στον μπροστινό, αλλά και στον πίσω τροχό.Τα λάστιχα έχουν διαστάσεις 120/70 και 130/70 αντίστοιχα. Το βάρος είναι στα 124 κιλά και το ντεπόζιτο χωράει 6,0 λίτρα καυσίμου.

PGO G-Max 220 efi

To μεγαλύτερο σε κυβισμό σκούτερ της γκάμας της PGO, με κινητήρα 220 κυβικών, ηλεκτρονικό ψεκασμό, αεροελαιόψυξη και ιπποδύναμη 15 ίππων. Οι τροχοί είναι 13 ιντσών και χρησιμοποιούν ελαστικά 120/60 μπροστά και 130/60 πίσω. Το μπροστινό δισκόφρενο φοράει 4πίστονη δαγκάνα, με μεταλλικά σωληνάκια.

H οπίσθια ανάρτηση είναι με ένα αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο (τύπου monoshock).

Το βάρος του G-Max 220 φτάνει τα 144 κιλά και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 7 λίτρα.

PGO Ι’Μe 150

To PGO Ι’Μe 150 είναι ένα σκούτερ με τρεις τροχούς, με δυο τροχούς πίσω και διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: μια με διπλή σέλα (Standard) και δυο ακόμα με μονόσελο και σχάρα στο πίσω μέρος (Cargo και Semi-Cargo).

Standard 150

Semi Cargo 150

Cargo 125

Cargo 125

Φορούν κινητήρα τετράχρονο με ψυγείο λαδιού, χωρητικότητας 150 κυβικών με ιπποδύναμη 10 ίππων για τα μοντέλα Standard και Semi-Cargo, ενώ το Cargo είναι 125άρι με ψεκαστό κινητήρα.

Τα τρίτροχα της PGO διαθέτουν ποδόφρενο, χειρόφρενο, νεκρά και όπισθεν! Υπάρχουν τρία δισκόφρενα, ένα για κάθε τροχό των 12 ιντσών, με το βάρος να φτάνει τα 175 κιλά.

  • Τιμές: 3.750 ευρώ (Standard – 150cc), 3.880 ευρώ (Semi-Cargo – 150cc), 3.950 ευρώ (Cargo – 125c)
  • Περισσότερες πληροφορίες: www.boukourasmotors.gr

Περισσότερες πληροφορίες: Μπούκουρας ΑΕΒΕ, 3ο Χλμ. ΕΟ Αγρινίου-Αντιρρίου, 30100 Αγρίνιο, 26410 50071, 72, https://www.boukourasmotors.gr