KYMCO: Το – ηλεκτρικό – Πέρασμα στην Ινδία

Σύμπραξη με στόχο την διείσδυση

Όταν βλέπουμε μια από τις σημαντικότερες εταιρίες σκούτερ στον κόσμο να ανοίγεται στην ινδική αγορά με στόχο την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης, τότε τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά, αφού προλειαίνεται ο δρόμος για τις ευρωπαϊκές αγορές και τον υπόλοιπο κόσμο.

Όπως έχετε καταλάβει η ηλεκτροκίνηση πρόκειται να αλλάξει τον κόσμο, δεν θα είναι πια αυτό που γνωρίζουμε: από το ότι δεν θα χρειάζεται να αλλάζουμε λάδια και μπουζί ας πούμε, μέχρι τον διακοσμητικό σχεδόν ρόλο των συνεργείων και όλη την ενασχόληση γύρω από το θέμα “καύσιμο” και ενέργεια.

Για την Kymco, απ’ ότι αντιλαμβανόμαστε, ο δρόμος είναι ένας: πλήρης επίθεση προς τα μπροστά. Κι αφού πρώτα είδαμε ένα μυστηριώδες βίντεο (δείτε το στο τέλος του άρθρου) για το τι θα παρουσιάσει η εταιρία στη φετινή έκθεση του Μιλάνου και δεν καταλάβαμε απολύτως τίποτα (…) τώρα μαθαίνουμε ότι το τεράστιο project “πέρασμα στην Ινδία” προχωράει κανονικότατα.

Αυτό προκύπτει από τη σύμπραξη της Kymco με την ινδική 22 Μotors, η οποία στο πρόσφατο παρελθόν είχε ανακοινώσει ότι έχει στα χέρια της τεχνολογίες και σκούτερ υψηλών ηλεκτρικών επιδόσεων. Με αυτή την ινδική κατασκευάστρια ηλεκτρικών scooter θα συνεργαστεί η Kymco για να βάλει μέσα στην τεράστια αγορά της Ινδίας, κάτι που ορίζεται από τους εκεί νόμους, όπου κάθε ξένη εταιρία πρέπει να έχει απαραίτητα κι μια ινδική εταιρία για συνεργάτη σε μεγάλο ποσοστό. Μάλιστα, σκοπός των 2 εταιριών είναι μέσω της συνεργασίας τους να προκύψουν νέα ηλεκτρικά μοντέλα υψηλής ποιότητας, δημιουργώντας όχι μόνο το υπόβαθρο και περισσότερα ηλεκτροκίνητα οχήματα, αλλά τις “ακριβές”, premium εκδοχές αυτών.’

Πρώτο βήμα για την Kymco αποτέλεσε το σύστημα Ionex, το οποίο καινοτομεί σε πολλούς τομείς της δίτροχης ηλεκτροκίνησης με γνώμονα την περιβαλλοντική συνείδηση. Εύκολο στη χρήση και με απεριόριστη αυτονομία χάρη στις εναλλασσόμενες μπαταρίες του, βρίσκει το άλλο του «μισό» στο Flow. Το οποίο Flow είναι η πρόταση της 22 Motors με την τεχνολογική υποστήριξη του Ionex. Προφανώς η εκδοχή της Kymco θα είναι η πιο προσεγμένη και εξελιγμένη, με εκείνη της 22 Motors να είναι στον οικονομικό αντίποδα.

Τι έχουμε μπροστά μας; Έναν κόσμο που αλλάζει και κινείται διαρκώς, έστω και με μικρά βήματα, προς την ηλεκτροκίνηση. Να θυμηθούμε πως ξεκίνησε η ιστορία. Κατ’ αρχήν ξεκίνησε η κινεζική κυβέρνηση την απαγόρευση όλων των συμβατικών κινητήρων μέσα στις πόλεις και εκατομμύρια ηλεκτρικά δίτροχα άρχισαν να πουλιώνται, χαμηλής ή υψηλότερης ποιότητας και επιδόσεων. Μετά οι Ιάπωνες έκαναν τις πρώτες δοκιμαστικές-πειραματικές κινήσεις, η Ταϊβάν μπήκε δυναμικά με μια τοπική εταιρία και τώρα η Kymco θέλει να ανοίξει το παιχνίδι “στα μεγάλα ταμπλώ”.

Αναμένουμε με ενδιαφέρον την κίνησή της από το Μιλάνο σε λίγες μέρες…