GHOST LS: ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ CONCEPT

Προσεγμένο και πρωτοποριακό

 Κουβαλάει μια συμπαθητική πολυτέλεια το σκουτεράκι του σχεδιαστή 3D από τη Γαλλία Stéphane Fougère, που ονομάζεται Ghost LS και διαθέτει compact διαστάσεις. Ιδανικό για κίνηση στην πόλη έρχεται κατευθείαν από τη σφαίρα της δημιουργικότητας και της εφαρμογής της, επιδεικνύοντας κάποιες λύσεις, αφού δεν είναι ένα μοντέλο που μπορεί κάποιος να αποκτήσει.

 Το Ghost LS μεταφέρει κάποιες τεχνολογίες που έχουν ενδιαφέρον, όπως η τεχνική κατασκευής του, το onboard computer, αλλά και τους δύο ηλεκτροκινητήρες που το κινούν. Ο Stéphane Fougère έχει παρουσιάσει και μια άλλη δημιουργία στο παρελθόν και σαν στόχο είχε να προσελκύσει το ενδιαφέρον κάποιας μεγάλης εταιρίας με τις ιδέες του

 

Η δουλειά του έχει πραγματοποιηθεί σε CAD και αυτή τη φορά παρουσιάζει το “Ghost LS”, που είναι ένα σκούτερ με διαστάσεις που ταιριάζουν στην επιβαρυμένη κίνηση της πόλης, αλλά είναι εξοπλισμένο, όπως ένα μεγάλο maxi scooter. Πέρα από αυτό ο σχεδιαστής ήθελε να προτείνει ένα ενδιαφέρον αισθητικά σκούτερ, που δανείζεται στοιχεία από τη θρυλική Vespa, το Honda Silverwing, αλλά και το γιαπωνέζικο, “εξωφρενικό” Yamaha Maxam, που έχουμε παρουσιάσει στο παρελθόν. Όλα αυτά με τη βοήθεια του ηλεκτρικού φυσικά.

 Το αποτέλεσμα είναι το Ghost να μεταφέρει την αύρα των παραπάνω, αλλά και την αίσθηση του γεροδεμένου και πολυτελούς δίτροχου. Για αυτό το λόγο το ταμπλό των οργάνων μιμείται το ξύλο. To κουστούμι του Ghost είναι φτιαγμένο από τεχνολογικά εξελιγμένα συνθετικά πολυμερή με ιδιαίτερη δομή, που ενισχύουν το εξωτερικό φύλλο μετάλλου, το οποίο καλύπτει το σκούτερ. Παρ’ όλα αυτά το βάρος δεν ξεπερνά τις μέσες τιμές ενός κοινού 125αριού σκούτερ.


Από πλευράς κινητήρα το Ghost LS, δεν χρησιμοποιεί μόνο έναν στο κέντρο του πίσω τροχού, αλλά έναν ακόμα – βοηθητικό – στον μπροστινό τροχό. Με αυτόν τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα στο σκούτερ να ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα, αλλά συγχρόνως να διορθώνει την πορεία του, αν υπάρξει ανάγκη!

Το όργανο στο τιμόνι ενσωματώνει έναν υπολογιστή ταξιδιού με GPS και οθόνη αφής, ενώ από εκεί γίνεται και η ρύθμιση των κινητήρων, που έχει να κάνει με την σχέση της μετάδοσης και την απόδοσή τους, την ρύθμιση των αναρτήσεων, αλλά και το χρώμα των στοπ στο πίσω φωτιστικό σώμα.

 

Ακόμα κι αν το Ghost LS παραμείνει στο στάδιο του concept scooter (που είναι και το πιθανότερο), αυτό δεν μας εμποδίζει να θαυμάσουμε την δουλειά που έχει γίνει και προτείνεται από τον δημιουργό του.