Αισθητική εξέλιξη
Μια νέα κινέζικη εταιρία στην Ευρώπη, η Ariic, δείχνει το “δεύτερο δείγμα γραφής”, το οποίο αυτή τη φορά είναι ένα μεσαίου κυβισμού maxi scooter που ακούει στο όνομα Ariic 318 και ήδη εισάγεται στην Ιταλία.
Το πρώτο δείγμα γραφής της κινέζικης αυτής εταιρίας το είδαμε στη μορφή του Gemini Ariic Gemma 125, που κυκλοφορεί και στην Ελλάδα, στο οποίο παρατηρήσαμε τις έξυπνες λύσεις που προσφέρει, αλλά και το πολύ ενδιαφέρον design του.
Τι συμβαίνει λοιπόν αυτή την περίοδο στην Κίνα; Αφού προηγουμένως έχει δημιουργηθεί η βάση για μια δυνατή μοτοβιομηχανία με πολύ μεγάλες δυνατότητες, μετά τις “συμβατικές” μοτοσυκλέτες και σκούτερ, εμφανίζονται νέοι σχεδιαστές και μηχανικοί με φρέσκιες ιδέες, προωθώντας την καινοτομία.
Με αυτό κατά νου, αντίστοιχα κομψό με το Gemma είναι και το δεύτερο σκούτερ της Ariic, που ονομάζεται 318 και είναι το 300άρι maxi scooter της εταιρίας με σπορ στοιχεία.
Η ARIIC ιδρύθηκε το 2015 και πέρα από τη μονάδα παραγωγής σκούτερ, έχει και το δικό της τμήμα R&D. Στην περίπτωση της σχεδίασης του Ariic 318, υπάρχουν σημεία που “θυμίζουν” κάτι, όπως για παράδειγμα οι δύο προβολείς πλαγιομετωπικά, που φέρνουν σε Kymco ΑΚ 550, ενώ η ουρά του θυμίζει Honda Forza. Το θέμα είναι ότι όλα δένουν αρμονικά μεταξύ τους, δημιουργώντας ένα ωραίο σύνολο.
Τα ασημένια τμήματα πάνω στην ποδιά και το τούνελ, μπορεί αρχικά να ξενίζουν ελαφρώς το μάτι, αλλά τελικά κάνουν πιο σπορτίβικο το σύνολο.
Χαμηλή σέλα, ψηλά το τιμόνι και μεγάλη ζελατίνα προσφέρει το Ariic 318, το οποίο πρόσφατα άρχισε να πωλείται στην Ιταλία σαν KL Brera Ariic 318.
Ο κινητήρας του είναι ο γνωστός, προηγούμενης γενιάς 300άρης της Piaggio, ο οποίος κατασκευάζεται από την συνεργάτιδα της ιταλικής εταιρίας Zongshen και μπορεί να τον προμηθευτεί ελεύθερα όποιος κατασκευαστής θέλει.
Έχει κυβισμό 276 κυβικών εκατοστών, έναν εκκεντροφόρο και 4 βαλβίδες. Η μέγιστη δυναμή του είναι 23,4 ίπποι (17,5kW) στις 7.000 rpm και η ροπή φτάνει τα 24,0 Nm στις 5.000 rpm.
Το maxi scooter της Ariic έχει 14 ιντσών τροχό μπροστά και 13 πίσω, με διαστάσεις ελαστικών 120/70 και 150/70 αντίστοιχα. Το μεταξόνιο ανακοινώνεται στα 1540 mm.
Μπροστά υπάρχει τηλεσκοπικό πιρούνι και δύο δισκόφρενα με ABS, ενώ πίσω δύο αμορτισέρ και δισκόφρενο, με ABS επίσης.
Το ντεπόζιτο χωράει 13,0 λίτρα, η σέλα απέχει 790 mm από το έδαφος και το βάρος του σκούτερ χωρίς υγρά φτάνει τα 195 kg.
To Ariic 318 είναι διαθέσιμο στην Ιταλία κάτω από τo όνομα KL Brera και αν εισαχθεί και στην Ελλάδα θα σας ενημερώσουμε πάραυτα.