Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμο και οι τροχοί είναι 11 ιντσών μπροστά και, κλασικά για Βέσπα, 10 ιντσών πίσω. Η έκδοση Touring εφοδιάζεται εκτός άλλων λεπτομερειών και με ζελατίνα στο τιμόνι, σχάρες μπροστά και πίσω. Η απόδοση του κινητήρα φτάνει σχεδόν τους 11 ίππους.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Συμβουλές: Πώς αντιμετωπίζουμε τον καύσωνα
Σκούτερ εναντίον καύσωνα: ποιος θα κερδίσει; Ως γνωστόν, το καλοκαίρι στην Ελλάδα φέρνει κάθε χρόνο μαζί του υψηλές θερμοκρασίες και,… -
From Bologna to Bonneville: Όταν η Benelli έσπαγε ρεκόρ ταχύτητας
H Βenelli και οι “Αλμυρές Λίμνες” Θα ξεκινήσουμε αυτό το άρθρο λίγο παράδοξα, πηγαίνοντας το “ρολόι” μερικά εκατομμύρια χρόνια πίσω. Κατά… -
ASUS ADV125: Νέο Adventure στην Ελλάδα!
Κομψό, δυναμικό και ικανό Με ιδιαίτερη χαρά ανακοίνωσε η αντιπροσωπεία Motoway-Καμπράνης την άφιξη του ASUS ADV125, ενός νέου adventure σκούτερ… -
SYM Arctic Route 2025: Με SYM στην Αλάσκα
Στον προθάλαμο της Αλάσκας Με το ταξίδι να συνεχίζεται, ο Κωνσταντίνος Μητσάκης ολοκλήρωσε το σκέλος από το Winnipeg έως το… -
Ιωάννης Δ. Σαρακάκης: Εξελέγη Πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου
[Δελτίο Τύπου] Ο Ιωάννης Δ. Σαρακάκης, Πρόεδρος του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, εξελέγη νέος Πρόεδρος του Ελληνο-Aμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου. Σε δηλώσεις…