To “περιπετειώδες” maxi scooter από τη Γαλλία
Με το XP400, η Peugeot Motocycles κάνει τη δυναμική της είσοδο στην κατηγορία των σκούτερ Adventure GT. Κατασκευασμένο στη Γαλλία, το XP400 πλαισιώνει την οικογένεια Premium σκούτερ της μάρκας.
Το Peugeot XP400 είναι ένα υβρίδιο μεταξύ σκούτερ και μοτοσυκλέτας. Το πρώτο πράγμα που εντυπωσιάζει πάνω του είναι αναμφίβολα η χαρακτηριστική όψη των προβολέων LED με τα φώτα DRL σε σχήμα κυνόδοντα μπροστά, κι αυτό, μαζί με τις τρεις ‘νυχιές’ στο πίσω φωτιστικό σώμα, φανερώνουν το DNA της μάρκας με σήμα το λιοντάρι.
Το Peugeot XP400 χρησιμοποιεί τον κινητήρα PowerMotion των 400 cc. που αποδίδει 36,7 PS (26,5 kW) στις 8.150 rpm και 38,1 Nm ροπής στις 5.400 rpm.
Το XP400 διαθέτει όλα όσα χρειάζεται για να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές του. Είναι το πρώτο maxi scooter με πλαίσιο από μικτό σωληνωτό δικτύωμα, ισοδύναμο -σε χαρακτηριστικά- με περιμετρικό πλαίσιο μοτοσυκλέτας. Το πλαίσιο αυτό έχει τη σχεδίαση και τις κατάλληλες διαστάσεις ώστε να ανταποκρίνεται σε ισχυρή καταπόνηση, αλλά και να παρέχει την απαραίτητη ακαμψία για υποδειγματικό κράτημα στον δρόμο.
Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δύο δίσκους 295 χιλιοστών μπροστά και έναν αντίστοιχο 240 χιλιοστών πίσω, με ABS δύο καναλιών. Όσον αφορά τις αναρτήσεις, τοποθετήθηκε ένα ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 140 χιλιοστών μπροστά και πίσω ένα μονό οριζόντιο αμορτισέρ με μοχλικό, που εγγυάται μεγαλύτερη διαδρομή και προοδευτικότητα.
Καθώς η η οδηγική απόλαυση έχει ιδιαίτερη σημασία για την Peugeot, το XP400 είναι εξοπλισμένο με χαρακτηριστικά που το καθιστούν ένα από τα πιο απολαυστικά maxi scooter της αγοράς. Μέσα από έναν συνδυασμό σχεδίασης, ιπποδύναμης και τεχνολογίας το XP400 στοχεύει στην ευελιξία.
Οι μεγάλοι τροχοί δίνουν το πλεονέκτημα στο 400 να κινείται σε όλα τα τερέν χωρίς να δυσκολεύεται.
Σχεδιασμένο για δύο άτομα, προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη χάρη στην προσεγμένη εργονομία του. Το XP400 διαθέτει επίσης πίνακα οργάνων με συνδεόμενη οθόνη TFT 5″ που παρέχει αναλυτικές οδηγίες πλοήγησης.
Με τη χρήση του έξυπνου κλειδιού, το κλειδί ανάφλεξης είναι περιττό. Τέλος, η θύρα USB επιτρέπει τη σύνδεση ή την επαναφόρτιση του smartphone σας. Κάτω από τη διθέσια σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για ένα κράνος full-face.
Φιλοδοξώντας να είναι εξίσου άνετο στην πόλη όσο και στον ανοιχτό δρόμο, αλλά και σε διαδρομές εκτός δρόμου, η σχεδίαση και η αεροδυναμική του XP400 μελετήθηκε σχολαστικά προκειμένου να επιτευχθεί ένα υψηλό επίπεδο προστασίας, αποδοτικότητας και άνεσης ακόμα και για μεγάλες διαδρομές.
Ο Damien Basset, διευθυντής σχεδίασης της Peugeot Motocycles, είπε για το XP400: «Για εμάς η σχεδίαση οφείλει να ακολουθεί τη λειτουργικότητα. Ορίζουμε πρώτα τα βασικά σημεία της γεωμετρίας και ουσιαστικά η σχεδίαση διαμορφώνεται γύρω από αυτά. Με το XP400, επιθυμία μας ήταν να σχεδιάσουμε ένα ικανό όχημα που θα δημιουργεί προσδοκίες και στη συνέχεια θα τηρεί στο ακέραιο τις υποσχέσεις του. Η πρόκληση ήταν να εξασφαλίσουμε χώρο για την αποθήκευση ενός κράνους και παράλληλα να έχουμε άφθονο χώρο για να κινούμαστε ελεύθερα, διατηρώντας παράλληλα την απαραίτητη απόσταση από το έδαφος.
Προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα όχημα compact διαστάσεων, o μόνος διαθέσιμος χώρος βρισκόταν μεταξύ των ποδιών του αναβάτη και του κινητήρα, ενώ η πολύ ιδιαίτερη ανάρτησή του -για τα δεδομένα των scooter- τοποθετήθηκε στο πλάι, στοιχείο που συναντάται πιο συχνά σε αγωνιστικές ή off-road μοτοσυκλέτες.
Έτσι, οι off-road αναλογίες που προέκυψαν μας έκαναν να σκεφτούμε μία αντίστοιχη μοτοσυκλέτα. Από τη μια μεριά είχαμε ένα αστικό δίτροχο, κατάλληλο για καθημερινές μετακινήσεις προς και από το γραφείο, και από την άλλη μια κατασκευή ικανή να κινηθεί σε δρόμους με στροφές ή χωμάτινα μονοπάτια στην ύπαιθρο… Αυτός ο ευέλικτος και δυναμικός χαρακτήρας μας σαγήνευσε.
Προσέξαμε ιδιαίτερα ώστε να δημιουργήσουμε σφιχτές, αιχμηρές, αλλά φυσικές επιφάνειες, διατηρώντας παράλληλα αυτό το επιθετικό στήσιμο και τις κομψές λεπτομέρειες”.
Peugeot XP400 Allure
Eίναι η ασφάλτινη εκδοχή του XP400, διατηρώντας όμως τον high-end χαρακτήρα του. Σχεδιαστικά, ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία. Το XP400 Allure έχει σπορ σιλουέτα, αιχμηρές γωνίες και υιοθετεί την υπογραφή των φώτων της Peugeot με τα DRL σε σχήμα κυνόδοντα μπροστά και τις τρεις ‘νυχιές’ λιονταριού πίσω.
Η έκδοση ξεχωρίζει επίσης χάρη στα ελαστικά της Pirelli, σε διαστάσεις 110/70-17 μπροστά και 160/60-15 πίσω, με μία διάφανη ζελατίνα και πανέμορφες χυτές ζάντες. Η έκδοση XP400 Allure διατίθεται ήδη στην Ελλάδα και η τιμή της ξεκινά από 8.500€. Χρωματισμοί: Aurora Satin Green, Sideral Mat Black
Peugeot XP400 GT
Με έντονο off road χαρακτήρα, το XP400 GT αποτελεί μία μοναδική σχεδιαστικά έκδοση. Διαθέτοντας φιμέ ζελατίνα και ζάντες με ακτίνες, το XP400 GT ενσαρκώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που είναι τόσο περιζήτητα σε αυτή την κατηγορία.
Και σε αυτή την έκδοση τα ελαστικά της Pirelli, σε διαστάσεις 110/70-17 μπροστά και 160/60-15 πίσω, το φέρνουν ακόμα πιο κοντά στην κατηγορία των μοτοσυκλετών. Η έκδοση XP400 GT διατίθεται ήδη στην Ελλάδα και η τιμή της ξεκινά από 8.850€. Χρώματα: Shark Grey, Snow White XP400
Αξεσουάρ
Για τους λάτρεις της καθημερινής περιπέτειας, η Peugeot Motocycles προσφέρει μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ για τα μοντέλα XP400 Allure και GT.
Προστατευτικά κάγκελα σε μαύρο ματ χρωματισμό που αγκαλιάζουν το μαρσπιέ και το μπροστινό μέρος του fairing, παρέχοντας μέγιστη προστασία από φθορές σε περίπτωση πτώσης. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα επιλογής προβολέων ομίχλης.
Τέλος, για περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους, η Peugeot Motocycles προσφέρει ένα top box και την ειδική σχάρα αποσκευών. Για περισσότερη άνεση διατίθεται επίσης ένα κάλυμμα ποδιών αναβάτη. Συνδυασμός σχεδίασης και τεχνολογιών για εξαιρετική ευελιξία.
Περισσότερες πληροφορίες: www.peugeot-motocycles.gr
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Υγρόψυκτος, 1ΕΕΚ 4-βάλβιδος, μονοκύλινδρος ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 400 cc ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ: 84 X 72 mm ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ: 36,7 PS (26,5 kW) στις 8.150 rpm ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ: 38,1 Nm στος 5.400 rpm ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: 3,8 L / 100 km ΠΛΑΙΣΙΟ: Ατσάλινο σωληνωτό ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: USD Ø 41 mm, ανεστραμμένο πιρούνι (Kayaba) ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Τύπου “Arch”, μονό αμορτισέρ με μοχλικό ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΟ: Διπλός δίσκος Ø 295 mm, ακτινικές δαγκάνες ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ: Μονός δίσκος Ø 240 mm ΖΑΝΤΕΣ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ): 17″/15″ ΕΛΑΣΤΙΚΑ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ): 110/70 – 160/60 ΕΛΑΣΤΙΚΑ: Pirelli STR Rally ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 2 190 X 1 190 X 870 mm (Μ x Υ x Π) ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1 545 mm ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 815 mm ΒΑΡΟΣ: – ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ 231 kg ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 13.5 L
Σχετικά με την Peugeot Motorcycles
Η Peugeot Motocycles είναι μία μάρκα με τεράστια ιστορία στον κλάδο των μηχανοκίνητων δίκυκλων και τρίκυκλων. Με έδρα το Mandeure (Doubs) της Γαλλίας από το 1898, η εταιρία έχει σήμερα παρουσία σε σχεδόν 70 χώρες σε όλο τον κόσμο και διανέμει τα προϊόντα της σε περισσότερα από 2.800 σημεία πώλησης.
Η Peugeot Motocycles, με την αναγνωρισμένη γαλλική τεχνογνωσία της, είναι μία ιδιαίτερα ελκυστική μάρκα που ανοίγει τα φτερά της πολύ πέρα από τα σύνορά της με τη φιλοδοξία να φέρει τη σαγήνη στον κλάδο του mobility και να προσφέρει μια κορυφαία εμπειρία στον πελάτη. Η Peugeot Motocycles ανήκει στην Mutares SE & Co KGaA και στον όμιλο Mahindra. Την αντιπροσώπευσή της στην Ελλάδα ανέλαβε πρόσφατα ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη.