fbpx

Peugeot Tweet 50, 125, 200 2023: Ριζική ανανέωση

Η Peugeot κινείται και πάλι

Τα Tweet είναι αναμφίβολα το best seller στη γκάμα της Peugeot, η οποία προχώρησε σε μια κίνηση «ανανεώστε ή θα ξεχαστείτε», επιλέγοντας να αλλάξει τη γνωστή μορφή της οικογένειας με ριζοσπαστικό τρόπο.

Η Peugeot Motorcycles από την στιγμή που πέρασε στα χέρια των Ινδών της Mahindra, το 2019, είχε πέσει σε έναν επικίνδυνο λήθαργο που υπαινισσόταν τα χειρότερα για την παλαιότερη εταιρία του χώρου, με μια ιστορία 124 ετών!

Τώρα φαίνεται πως κάποια κίνηση πάει να γίνει, έστω και σε επίπεδο “φρεσκαρίσματος”, έστω και σε επίπεδο υποσχέσεων.

Λίγο πριν την έκθεση του Μιλάνου η ινδική εταιρία παραχώρησε παραπάνω από το 50% των μετοχών της στην ήδη συμμετέχουσα γερμανική επενδυτική εταιρία Mutares, η οποία με αυτόν τον τρόπο κατέχει πλέον την πλειοψηφία (80%) της Peugeot.

Τι λέμε λοιπόν; Ότι υπάρχει μια ελπίδα να δούμε την ιστορική φίρμα του λέοντος να επανέρχεται στο χώρο των σκούτερ και των μοτοσυκλετών, έστω και των μικρών.

Έκπληξη στο σαλόνι του Μιλάνου ήταν φυσικά το 400άρι Adventure, με τη μόνη διαφορά ότι θα θέλαμε να το δούμε πρώτα στην αγορά, πριν αρχίσουμε να πανηγυρίζουμε…

Τα Peugeot Tweet άλλαξαν τα πάντα με πολύ μοντέρνο σχεδιασμό που ακολουθεί ένα σύγχρονο “αιχμηρό” σε στυλ «knife-cut», χωρίς να χάνουν την κομψότητα που τα χαρακτηρίζουν.

Η σημαντική αλλαγή του νέου Peugeot Tweet, που θα κυκλοφορήσει σε τρεις εκδόσεις στα 50, 125 και 200, είναι ο φωτισμός ο οποίος είναι πλέον Full LED, έχοντας τη χαρακτηριστική υπογραφή των “τριών νυχιών” του λιονταριού.

Τα τριπλά φωτιστικά τύπου “λωρίδας”, εμφανίζονται δύο φορές στην ποδιά μπροστά (φώτα πορείας) και μία πίσω στο στοπ, διατηρώντας τον κύριο προβολέα στο τιμόνι.

Η νέα προίκα του νέου Tweet ολοκληρώνεται από τον πίνακα οργάνων με μια μεγάλη οθόνη LCD θύρα USB και χώρο κάτω από τη σέλα (790 mm από το έδαφος) όπου χωράει ένα κράνος (ημι-jet με ζελατίνα).

Οι κινητήρες είναι απλοί αερόψυκτοι με δυο βαλβίδες και είναι προδιαγραφών Euro 5.

Ο 50άρης αποδίδει 3 ίππους στις 8.000 rpm. Ο 125άρης αποδίδει τους, όχι λίγους, 11,5 ίππους στις 7.500 rpm, ενώ ο “200άρης”, που είναι 163 κυβικών εκατοστών αποδίδει 12,2 ίππους στις 7.500 rpm.

Τα βάρη τους είναι 97 κιλά για το 50 και 106 κιλά για το 125 και 200.

Εκτός από την βασική έκδοση, τα 125 και 200 θα είναι διαθέσιμα και  στην πλουσιότερη έκδοση GT και στην επαγγελματική Cargo.

Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2023 θα κάνουν την εμφάνισή τους τα νέα σκούτερ της Peugeot στην Ευρώπη, ενώ η Ελλάδα παραμένει για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και μέχρι σήμερα… χωρίς αντιπρόσωπο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ