Όπως και το 650, έτσι και το 400 είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία. Φαρδιά και μακριά είναι η σέλα, με ρυθμιζόμενη την «πλάτη»/υποστήριξη του αναβάτη. Κάτω από τη σέλα, ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει δύο φουλφέις κράνη. Στην τιμή αγοράς του απλού 400 προσφέρεται και top case (βαλιτσάκι), ενώ διατίθεται και έκδοση με ABS η οποία διαθέτει και πλήθος άλλων εξτρά αξεσουάρ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Cyclone RT1: Στην Ισπανία, με πλούσιο εξοπλισμό και χαμηλή τιμή
Όντας το φθηνότερο GT σκούτερ 125cc με πλούσιο εξοπλισμό, το νέο Cyclone RT1 παρουσιάζει σίγουρα ενδιαφέρον Η Cyclone, θυγατρική της… -
CFMoto Aura 150: Συνδυασμός ρετρό και μοντέρνου
To Aura 150 της CFMoto είναι η πρώτη προσπάθεια της εταιρίας στην ρετρό κατηγορία των σκούτερ. Η κινεζική CFMoto έχει… -
Hiflofiltro: Φίλτρο αέρα για Honda SH Mode 125 (2014-2020)
“Aναπνοή” Hiflofiltro Η Hiflofiltro δραστηριοποιείται στην κατασκευή φίλτρων αέρος και λαδιού στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας OEM από το 1963, ενώ… -
Honda NWF 125: Νεορετρό στυλ αποκλειστικά για την Κίνα
Ρετρό εμφάνιση, αλλά σύγχρονος εξοπλισμός για το NWF 125 της Honda στην Κίνα Από το 1992 η Honda έχει μια… -
Ευρώπη Α’ 6μηνο 2025: Η αγορά πάει χάλια
Το πρώτο εξάμηνο του 2025 ήταν “μαύρο” για τις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές Μπορεί η αγορά της Ισπανίας να πηγαίνει κάπως…