Διακόσιοι ίπποι πάνω σε σκούτερ!
Στον σχεδιαστικό οίκο Kardesign Concepts και πιο συγκεκριμένα στον λογαριασμό Instagram του ταλαντούχου σχεδιαστή Kar Lee αντικρίσαμε αυτό το “ψηφιακής φαντασίας” σκούτερ-θηρίο, των 200 ίππων!
Πάμε όμως να πιάσουμε τα πράγματα από την αρχή για να μην το χάσουμε τελείως. Ο βιομηχανικός σχεδιαστής Kar Lee, του οποίου τις δουλειές έχουμε δημοσιεύσει και στο παρελθόν λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος που παρουσιάζουν, θέλησε να μας τρελάνει, να μας δείξει μέχρι πού μπορεί να φτάσει η φαντασία, αλλά και η πρόκληση προς το κατεστημένο.
Το κατεστημένο σε αυτή την περίπτωση είναι τα κλασικά maxi scooter, με τις μεγάλες σέλες και φέρινγκ και ζελατίνες, που είναι φτιαγμένα για τουριστικές διαθέσεις και γενικά πολύ “ψύχραιμες”, cool βόλτες.
Πάει λοιπόν ο Kar Lee και σου λέει “εγώ θα το καταρρίψω το κατεστημένο, θα προτείνω την απόλυτη πρόκληση” και μάλιστα σε μια εταιρία που έχει γυρίσει την πλάτη της στα σκούτερ. Ναι, για την Kawasaki μιλάμε, της οποίας η τελευταία προσπάθεια έγινε με τη μεγάλη συνδρομή της Kymco, αφού σχεδόν μόνο κάτι αισθητικές λεπτομέρειες και τα χρώματα άλλαζαν σε σύγκριση με το ταϊβανέζικο σκούτερ.
Πάρτε λοιπόν ένα maxi scooter (λέμε τώρα…) εξοπλισμένο με τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα H2 των 200 ίππων!
Στην ουσία πρόκειται για μια βάση Kawasaki H2 που έχει μετατραπεί, κοπεί-ραφτεί έτσι ώστε να θυμίζει maxi scooter GT, με μακριά σέλα και ανασηκωμένη σπορ ουρά.
Ωστόσο ακόμα και σε αυτή την προκλητική υπερβολή, αναδεικνύεται για άλλη μια φορά η δουλειά του εξαιρετικού σχεδιαστή, που πετυχαίνει κι εδώ αρμονικές αναλογίες, με τη συνολική γραμμή να εμφανίζει μια συνέπεια.
Το “διασκεδαστικής” σχεδίασης σκούτερ των 200 hp, βγάζει καμιά 150αριά περίπου άλογα παραπάνω από τα ισχυρότερα σκούτερ της αγοράς και η τελική του (θεωρητικά) θα ξεπερνούσε τα 280 km/h. Εννοείται πως όσο κι αν κόστιζε μια τέτοια κίνηση, θα έβρισκε μια ντουζίνα ή και παραπάνω αντίστοιχα τρελούς (με τον σχεδιαστή) για να το αγοράσουν… ακόμα και στην Ελλάδα.