Γλέντια στην κατηγορία Adventure Scooter
Να δείτε τι έχει να γίνει στη νέα κατηγορία σκούτερ που δημιουργήθηκε πρόσφατα και εξαπλώνεται ταχύτατα σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για μια σχολή που δίνει περισσότερο βάρος στην “περιπετειώδη” αισθητική, παρά στην ουσία – την κίνηση και στους χωματόδρομους – αλλά αυτό δεν μας ενοχλεί καθόλου. Το αντίθετο! Τα τελευταία νέα έρχονται από την Κίνα και μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση είναι τo Longjia XDV 300i με κινητήρα Piaggio!
Η Longjia δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή στην Ελλάδα κυρίως γιατί τα προϊόντα της αλλάζουν όνομα (rebadging) ώστε να ενσωματωθούν σε γκάμες άλλων εταιριών.
Πάντως, ό,τι έχουμε δει να κατασκευάζεται από την Longjia διαθέτει ποιότητα και είναι καλοφτιαγμένο, κι αυτό δείχνει να ισχύει και στην περίπτωση του Longjia XDV 300i το οποίο μόλις παρουσιάστηκε στην Κίνα.
Η Longjia πριν από λίγο καιρό έκανε ένα έξυπνο διαφημιστικό κόλπο, που τράβηξε την προσοχή του ειδικού Τύπου και δημιούργησε αναστάτωση στα ξένα μέσα ενημέρωσης: όταν διέρρευσαν οι εικόνες των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας του ΧDV 300, πολλοί ήταν αυτοί που παραπλανήθηκαν, νομίζοντας ότι επρόκειτο για το Honda ADV 350 και έγραψαν ανακρίβειες!
Λόγω της εμφάνισής του, το Longjia XDV 300i έγινε γρήγορα το επίκεντρο του ενδιαφέροντος του κοινού, ενώ είναι γεγονός ότι μπορεί εύκολα να θεωρηθεί κλώνος του Honda ADV 150, το οποίο κυκλοφορεί στις αγορές της Ν.Α. Ασίας και στις ΗΠΑ.
Το Longjia XDV 300i φοράει τον παλιό κινητήρα (όχι τον hpe) της Piaggio, τον οποίο στην Κίνα κατασκευάζει η συνεργάτιδα του ιταλικού εργοστασίου, η Zongshen.
Πρέπει να έχει δοθεί κανονικότατα το πράσινο φως στο κινεζικό εργοστάσιο να πουλάει τον κλασικό υγρόψυκτο κινητήρα των 4 βαλβίδων και των 278 κυβικών σε όποιον ενδιαφέρεται, αφού είναι η τρίτη ή τέταρτη φορά που τον συναντάμε σε σκούτερ κάποιας εταιρίας.
Στην Κίνα η Piaggio τοποθετεί τον κινητήρα αυτόν στο Aprilia SR Max 300, το οποίο έχουμε παρουσιάσει στο παρελθόν.
Η μέγιστη ισχύς του είναι 24,8 hp (18,5kW) στις 7.250rpm και η μέγιστη ροπή 24,5Nm στις 6.750rpm και η τροφοδοσία γίνεται φυσικά με ψεκασμό. Άγνωστο είναι αν θα καταφέρνει να περάσει τις προδιαγραφές Euro5, ενώ το συγκεκριμένο κατά πάσα πιθανότητα είναι Euro4.
Το νέο Longjia XDV 300i του 2022 είναι ένα σκούτερ με επιθετικό σχεδιασμό και μοντέρνα χαρακτηριστικά, το οποίο συνοδεύεται από “δυνατά” εξαρτήματα.
Η μπροστινή ανάρτηση είναι ανεστραμμένο πιρούνι, δισκόφρενα υπάρχουν μπροστά και πίσω, φοράει μεγάλη ζελατίνα στο φέρινγκ/ποδιά και αμορτισέρ λαδιού/αερίου, υπάρχει έγχρωμη οθόνη TFT στο τιμόνι. Οι τροχοί είναι 13 ιντσών και το ντεπόζιτο χωράει… 13,5 λίτρα!
Το Longjia XDV 300i 2022 θα φτάσει στην κινεζική αγορά τον Φεβρουάριο του 2022, ενώ δεν έχουμε μάθει ακόμα τίποτα σχετικά με την τιμή του.
Μόλις ανακαλύψουμε περισσότερες πληροφορίες για το ενδιαφέρον αυτό μοντέλο θα σας ενημερώσουμε, αν κι εμείς – ας κάνουμε τη μαντεψιά μας – πιστεύουμε ότι δεν αποκλείεται να το δούμε στην Ελλάδα με τα σήματα κάποιας άλλης εταιρίας…