Αυτά που δεν φτιάχνουν οι εταιρίες
Μια γιαπωνέζικη βιοτεχνία καλύπτει με μια ποιοτική και κομψή κατασκευή την οροφή και το παρμπρίζ του γνωστού τρίτροχου Yamaha Tricity 155… αλλάζοντας την όψη του δραματικά.
Η Yamaha αναμφισβήτητα έχει αφήσει το στίγμα της στα τρίτροχα σκούτερ, ξεκινώντας με τα ελαφρά Tricity 125 και 150 και περνώντας πρόσφατα στο ολοκαίνουργιο Tricity 300.
Αποτελώντας το αντίβαρο στα ευρωπαϊκά τρίτροχα που εκπροσωπούνται κυρίως από την Piaggio και τα ΜΡ3, η ιαπωνική εταιρία έχει σκοπό να επενδύσει πολλά περισσότερα στους τρεις τροχούς – κάτι που είδαμε και στην πράξη, με την εμφάνιση της τρίροδης μοτοσυκλέτας Niken 900.
Πρόσφατα ένας αντιπρόσωπος της Yamaha στην πόλη της Γιοκοχάμα πρότεινε μια καλή λύση για τα “ενοχλητικά” καιρικά φαινόμενα που λέγονται κρύο, αέρας και βροχή , κι από τα οποία υποφέρει συχνά η Ιαπωνία με το δύσκολο κλίμα της, ιδίως στον βορρά της χώρας.
Με το κιτ οροφής που κατασκευάζει, το τρίτροχο σκουτεράκι σας γίνεται ένα μικρό αυτοκινητάκι, μια λύση που αρκετός κόσμος θα υποδεχόταν με χαρά.
Το σχετικά εύκολης τοποθέτησης κιτ ονομάζεται Yamaha Tricity 155 Shooting Brake (… για κάποιο λόγο) και προσφέρει λύσεις, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και μεγάλη προστασία του αναβάτη και συνεπιβάτη.
Επίσης, όπως βλέπουμε, προσφέρεται κι ένα μεγάλο “κουτί” αποθήκευσης στο πίσω μέρος του κλωβού.
Λόγω του ότι η δουλειά γίνεται στο χέρι, στην Ιαπωνία και για λίγα κομμάτια, η τιμή του δεν είναι χαμηλή, άρα απευθύνεται στους πλουσιότερους των ιδιοκτητών Tricity.
Όσο δε για αυτούς που ασκούν αυστηρή κριτική σε σκούτερ με παρόμοιες κατασκευές “στην πλάτη τους”, να πούμε ότι τέτοιες λύσεις δεν προτείνονται σε σκουτερίστες ή μοτοσυκλετιστές, αλλά σε “αυτοκινητάδες” που θέλουν ένα ελαφρύτερο, φθηνότερο και πιο ευέλικτο όχημα πόλης.