Με 45 ίππους!
Δεν είναι τίποτε το σπουδαίο… Απλά πετάς τον 150άρη κύλινδρο της κλασικής Lambretta, βάζεις έναν κύλινδρο από δίχρονο καθαρόαιμο εντούρο 250 της ΚΤΜ και ιδού το “εργαλείο”! Κλασική εμφάνιση και 45 αλογάκια παρακαλώ. Λίγες αλλαγές σε τροχούς, αναρτήσεις, λάστιχα και φρένα (δηλαδή ένα δισκόφρενο μπροστά) και η “κόλαση” βγαίνει παγανιά στους δρόμους.
Το τέρας-υβρίδιο είναι φτιαγμένο από μηχανικούς της Dactek ενός συνεργείου μοτοσυκλετών και σκούτερ στο Norwich της Μ. Βρετανίας, οι οποίοι δεν ήταν ικανοποιημένοι με τους 9 ίππους που έβγαζε η Lambretta, κι έτσι έκοψαν τον κύλινδρο “της μαμάς” και κόλλησαν νέες κάσες για να υποδεχθούν τον κύλινδρο, την κεφαλή το πιστόνι και την βαλβίδα στην εξαγωγή.
Αυτοί που οδήγησαν το πρωτότυπο που είχε βγάλει η Dactek πριν από δύο χρόνια μιλούσαν για σούζες βέβαια και για πολύ καλές επιδόσεις, αλλά και ελαστικότητες παρ’ όλους τους μεγαλύτερους τροχούς, με το πλαίσιο να αρνείται να κάνει αυτό που ήθελε ο κινητήρας.
Τα ίδια και χειρότερα ισχύουν και με αυτό το μοντέλο της Dactek, ενώ ο κυριότερος στόχος έχει επιτευχθεί και δεν είναι άλλος από το να κάνει τα κεφάλια των περαστικών στο δρόμο να γυρίζουν.
Η τιμή του “εγχειρήματος” φτάνει γύρω στις 10 χιλιάδες λίρες Αγγλίας, δηλαδή γύρω στις 11.000 ευρώ. Όπως καταλαβαίνετε δεν θα γεμίσουν οι δρόμοι με Dactek KTM Lambretta, αλλά η προσπάθεια δεν παύει να είναι αξιόλογη.
(το νέο δημοσιεύθηκε πρώτη φορά στη βρετανική εφημερίδα MCN)