fbpx

ΙΤΑΛΙΑ, 2016: Δυναμικά μπροστά το Honda SH 300i

Έφυγε το SH, για να έρθει το SH…

Aνατροπές είχαμε στην ιταλική αγορά δικύκλων, όσον αφορά στις πωλήσεις των 5 πρώτων μηνών του 2016 και έναν μικρό εμφύλιο πόλεμο, αφού εκθρονίστηκε το best seller Honda SH 150, για να περάσει πρώτο το Honda SH 300.

Eντός των τειχών της Honda παίζεται ο πόλεμος επικράτησης στην ιταλική αγορά δικύκλων, κι από ότι φαίνεται με πολλή φόρα έχει μπει στο παιχνίδι το ανανεωμένο SH 300. Τα SH είναι τα αγαπημένα σκούτερ των Ιταλών, αυτό είναι ξεκάθαρο, αφού έχουν πουληθεί 550.000 μονάδες από το 1984 που παρουσιάστηκε το πρώτο μοντέλο με κινητήρα 50 κυβικών (πατήστε εδώ για να διαβάσετε την ιστορία των Honda SH).

Honda_SH300i_ABS_2016

Τα Honda SH κυριαρχούν λοιπόν στην κατάταξη, με το Yamaha TMAX να βρίσκεται όπως πάντα στην πρώτη θέση των «μεγάλων» scooter.
Από την άποψη κατηγοριών δικύκλων στην Ιταλία και το 2016 αδιαμφισβήτητα πρώτα κατετάγησαν και πάλι τα σκούτερ, που μονοπωλούν τις πρώτες θέσεις των πωλήσεων. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από την ANCMA (Associazine Nazionale Ciclo Motociclo Accessori), που είναι ο φορέας επεξεργασίας των στοιχείων της αγοράς, η ηγεμονία των τριών μελών της οικογένειας Honda SH διεκόπη πρόσφατα από την είσοδο του Piaggio Beverly 300, που έβγαλε από την τρίτη θέση το SH 125.

Το Yamaha TΜΑΧ, όπως επαναλαμβάνουμε κάθε φορά, συνεχίζει να επιδεικνύει την κυριαρχία του στα maxi scooter, φιγουράροντας στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, ακολουθούμενο στενά από το Kymco Agility 125 R16. Στην έβδομη και όγδοη θέση βρίσκουμε δυο ακόμα μοντέλα της Piaggio: το Beverly 350 και το Piaggio Liberty 125 ABS το οποίο εξώθησε από το Top 10, το Honda Integra 750.

Δείτε παρακάτω τα δέκα πιο ευπώλητα μοντέλα στην Ιταλία για το α’ 5μηνο του 2016

Honda-SH300i-ABS
1. HONDA SH 300, με 3.822 μονάδες

Το μεγάλου κυβισμού μοντέλο της οικογένειας Honda SH πούλησε πάνω από 1.200 μονάδες το Μάιο επιστρέφοντας στην πρώτη θέση στην Ιταλία για πρώτη φορά από την αρχή του έτους.
Η Honda SH 300 κινείται από έναν κινητήρα των 279 cc και 27,2 hp (πατήστε εδώ για να διαβάσετε τη δοκιμή μας), εξελιγμένο σε πλήθος τομέων σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι εφοδιασμένο με ABS και “πατάει” όπως πάντα πάνω σε τροχούς 16 ιντσών.

MLZ3093
2. Η Honda SH 150 με 3.665 μονάδες

Το πανίσχυρο στην Ιταλία Honda SH 150 (πατήστε εδώ για να διαβάσετε τη δοκιμή μας), ήταν το δίτροχο με τις καλύτερες πωλήσεις το 2015, με 8.450 ταξινομήσεις και επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά και φέτος πως παραμένει ένα από τα αγαπημένα μοντέλα και το 2016.

Μέσα στην τιμή αγοράς το scooter προσφέρεται με ψηλό παρμπρίζ και μπαγκαζιέρα, αξεσουάρ που για την συντριπτική πλειοψηφία των αναβατών σκούτερ είναι απολύτως απαραίτητα. Το Honda SH 150 κινείται από ένα κινητήρα 153 cc των 15 ίππων και πετυχαίνει μικρή κατανάλωση καυσίμου μέσω του συστήματος Idle Stop εκτός των άλλων.

04_Piaggio_Beverly300-S
3. PIAGGIO BEVERLY 300 – 3.322 μονάδες
Το Piaggio Beverly 300 κατέγραψε περίπου 1.000 ταξινομήσεις μόνο για το μήνα Μάιο του 2016 στην Ιταλία, ανεβαίνοντας στο βάθρο των πωλήσεων, ξεπερνόντας κατά 200 μονάδες το Honda SH 125. Σε τιμή προσφοράς στα 4.000 ευρώ (και επιμένοντας να είναι ένα από τα ελάχιστα μεσαία σκούτερ που δεν προσφέρεται σε έκδοση με
ΑBS) και σε δύο εκδόσεις, την 300i και την σπορ 300Sie.
Οι δύο εκδόσεις μοιράζονται το ίδιο μονοκύλινδρο κινητήρα 278cc, 4χρονο, 4βάλβιδο, υγρόψυκτο, με ψεκασμό και μέγιστη ισχύ 22,2 hp στις 7.250 rpm και ροπή 23 Nm στις 5.750 rpm.

4. HONDA SH 125 – 3.101 μονάδες
Λίγες μονάδες λιγότερες από το σκούτερ της 3ης θέσης πωλήθηκαν κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2016 για το μικρό Honda SH 125, με τιμή που ξεκινά από τις 3.180 ευρώ στην Ιταλία. Διαθέτει σύστημα πέδησης με συνδυασμένη δράση (CBS), αλλά και σύστημα Start & Stop που βοηθά στην ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου. Το μονοκύλινδρο 125cc αποδίδει 12 hp.

2016 TMAX IRON MAX

5. YAMAHA TMAX ABS – 2.198 μονάδες
Ο βασιλιάς των maxi-scooter, το Yamaha TΜΑΧ πούλησε 582 μονάδες τον Μάιο, ξεπερνώντας έτσι το όριο των 2.000 ταξινομήσεων, ανεβαίνοντας στην 5η θέση. Παράλληλα παραμένει στην πρώτη θέση των πωλήσεων maxi-scooter παγκοσμίως.
Με δικύλινδρο κινητήρα 530 cc, 4χρονο, υγρόψυκτο, ελαφρύ πλαίσιο κατασκευασμένο από αλουμίνιο, και τιμή στα 10.790 ευρώ στην Ιταλία.

unspecified
6. KYMCO AGILITY R16 125 – 2.118 μονάδες
Πάνω από 600
Agility πωλήθηκαν τον Μάιο, κι έτσι το Kymco Agility 125 R16 παρέμεινε στην 6η θέση των πωλήσεων στην Ιταλία για το 2016. Το δημοφιλές και φθηνό σκούτερ από την Ταϊβάν, με τροχούς μεγάλης διαμέτρου χρησιμοποιεί κινητήρα 125 cc και 9,5 ίππων.

7. PIAGGIO BEVERLY 350 – 1.671 μονάδες

Τον Μάιο, η ναυαρχίδα της οικογένειας Beverly κατέγραψε πάνω από 400 πωλήσεις επιβεβαιώνοντας την 7η θέση της κατάταξης στις πωλήσεις των σκούτερ κατά το πρώτο πεντάμηνο του έτους. Το Piaggio Beverly 350 (πατήστε εδώ για να διαβάσετε την δοκιμή μας), χρησιμοποιεί κινητήρα 330 cc και αποδίδει 33 ίππους στις 6.250 rpm και πωλείται στην τιμή των 5.510 ευρώ στην Ιταλία.
8. Piaggio Liberty 125 ABS – 1.506 μονάδες
Το Piaggio Liberty 125 ABS πούλησε συνολικά 1.506 μονάδες κατά τους πρώτους πέντε μήνες του έτους. Το νέο «entry-level», με μεγάλο μπροστινό τροχό, σκούτερ του οίκου της Pontedera έφτασε το 2016 ανανεωμένο: με ισχυρότερο κινητήρα 125 cc κατά 10% σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση και με μείωση κατά 16% της κατανάλωσης.

Yamaha XMaX || 27.08.15

9. YAMAHA XMAX 250 με 1.487 μονάδες
Ένατη θέση για την πρόταση της Yamaha XΜΑΧ 250 (πατήστε εδώ για να διαβάσετε την δοκιμή μας) έγραψε 401 πωλήσεις τον Μάιο και έμεινε για λίγα κομμάτια πίσω από το Liberty 125, για να φτάσει τις 1.487 μονάδες συνολικά.
Κινείται από έναν 250cc 4χρονο κινητήρα, υγρόψυκτο, απόδοσης 20 ίππων. Διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις και στην Ιταλία κοστίζει 4.990 ευρώ η παραλλαγή MomoDesign και 5.390 ευρώ η έκδοση
Iron Max.

10. VESPA GTS 300 SUPER – 1.482 μονάδες
Η τελευταία έκδοση της Vespa κλείνει το Top 10 της ιταλικής αγοράς, με 1.482 πωλήσεις να έχουν καταγραφεί κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2016, μόλις 5 πωλήσεις λιγότερες από το Yamaha XΜΑΧ 250. Ο μονοκύλινδρος 4χρονος κινητήρας και τα φρένα με ABS, αλλά και το σύστημα ASR για τον έλεγχο της πρόσφυσης είναι τα όπλα της Vespa που συνεχίζει τον θρύλο της Piaggio.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ